2020-04-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
synd att sami inte dricker hade hänt något mellan han och julia ikväll annars ensamma i det gula rummet ^^
Dom ska ju sova i rosa nu mer dock
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tror inte han är tillräckligt smart för att köra skådespel. Däremot verkar han kär i Lennie så han har blivit mycket ”mjukare”. Och nej jag tror inte på han ser honom som sin storebror, han beter sig som en förälskad flicka.

Det har du rätt i. Har killar kvinnligt könshormon typ östrogen, så har han nog fått en överdos av det. Han är ju överdrivet fjollig numera, även när han rör sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
[/b]

Vad fan är det för logik? Om du blir arg på en mördare är det då för att du "projicerar" och ser dina egna dåliga egenskaper hos hen? Folk stör sig på Amilia för att hon är en vidrig psykopat. Nu talar jag om hur hon är i programmet. Kanske är en jätte fin person på utsidan... eller inte.
En korrekt liknelse vore att döma någon för att den mördar och själv vara en mördare..

Försök igen..
Medlem
Citat:
synd att sami inte dricker hade hänt något mellan han och julia ikväll annars ensamma i det gula rummet ^^

ja å dem skulle bara veta att vi inte kan se från sovrummet heller
2020-04-14, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
KAN vara så att Mergim fått den storebror han saknat? Och att känslor väller över. Han är så ung och vilsen. Vuxit jättemycket under BB. Är inte alls lika övertygad att det är sexuellt. Inte från Mergim. Jag vet att ALLA kommer säga jag har fel. Men Mergim kändes ärlig, sa att Lennie lärt honom så mycket. Vilket är sant. Lennie har aldrig försvarat Mergim. Ända som sagt sanningen till honom. Det är faktiskt bra. JAG om någon var inne på bögspåret. Tveksam...
Jag tror han är kär i Lennie. Han kan ju inte låta bli att röra vid honom, hans ögon vidgas för fan och glittrar när han stirrar på sin älskade ”storebror”, han blir svartsjuk när någon annan tjej är på honom. Så reagerar man inte om det inte är kärlekskänslor. Jag vet inte om han är i garderoben eller vad som försiggår men han är inte hetero.
2020-04-14, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
[/b]

Vad fan är det för logik? Om du blir arg på en mördare är det då för att du "projicerar" och ser dina egna dåliga egenskaper hos hen? Folk stör sig på Amilia för att hon är en vidrig psykopat. Nu talar jag om hur hon är i programmet. Kanske är en jätte fin person på utsidan... eller inte.

Om din vän blir mördad , mördar du nån då Oxå ?
Tänkte eftersom du mobbar Amilia för hon mobbar i huset
2020-04-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Amilia har ju gjort sitt för att inte få Sami och Julias röster om man säger så.
De har lovat att inte ändra sig, rent spelmässigt tycker de hon är farlig så de lär garanterat rösta på henne. De har ju sagt det inte är personligt mot henne utan de ser henne som ett hot.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Kolla på Raggarjävlar, där är Sami redigt packad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja å dem skulle bara veta att vi inte kan se från sovrummet heller
Därför dom ska sova i rosa
2020-04-14, 21:28
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Trodde jag var ensam att tänka likadant om det
Men se, det var du inte
2020-04-14, 21:28
Medlem
icons avatar
Det här är perfekt återhämtning för Sami, med halverad grupp på dagen och inga som stör på natten. Slipper neggiga, nojjga, paktsnackare också.
2020-04-14, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
En korrekt liknelse vore att döma någon för att den mördar och själv vara en mördare..

Försök igen..

Folk tar upp konkreta saker Amilia har gjort och slänger skit på henne över det. Med din logik får man aldrig säga något dåligt om en person som gjort något dåligt för då "projicerar man" ännu en gång. Det där argumentet håller inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in