2020-04-14, 01:12
Medlem
Nästa vecka hoppas jag att någon som Sami inte gillar åker (Amilia, Jass eller Mergim) så att han inte tappar modet.

För egen del hade jag annars gärna sett att Martin rök men det får väl vänta en vecka till eftersom man inte kan kommunicera in till huset varför man tänker så.

Hoppas nu att Sami tar till sig det Julia sa till honom innan liven gällande att ta ut sina frustrationer i bikten istället för att haka på massa skitsnack.
Medlem
Bbbloopers avatar
Nu säger Amilia att Yassir Arafat var diktator i Egypten!
Hur fan kan folk tycka hon är smart?? Jo för att ni TROR på allt skitsnack. Det är skillnad på ett prata eller att VETA VAD man pratar om..
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Underbart att se hur kul de har nu! Skön stämning. Ingen saknar Alex, minst jag. NU ser man hur mycket han drog ned stämningen.
Jajamen
2020-04-14, 01:13
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nä, han har tyvärr lite dåligt omdöme ibland.
Är kanske det som ställt till det irl?
Är nog så!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aussiesvensk
Heja Frida blir det från och med nu !

Japp 😍 Frida är en skön människa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Varför är Julia surkärring ikväll?

Såg precis ett klipp där hon skrattar och verkar ha kul. TV4 appen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Åhhh den filmen 😭 kom inte heller ihåg några namn men känslan, den glömmer jag aldrig.
Så jääävla magisk film. Kommer ihåg hur jag satt på golvet framför tjock-tvn och fulgrät åt slutet<333 måste försöka hitta den igen alltså, finjävla filmen.

Man fick sig ju en liten nostalgitripp när de pratade om massa gamla barnprogram, Disneyfilmer osv. Jag gillar att se dem såhär avslappnade tillsammans och prata om annat än bara spelet och tillvaron i huset. Det känns lite fint att få lära känna dem lite mer, få förståelse för vilken typ av människor de är/har varit.
2020-04-14, 01:14
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Vart är Mergim?
Springer runt och drar i lådor i sovrummet. Jassa och Martin har försex ii Alex gamla säng...Boooring🤢🤢🤢🤢🤢
2020-04-14, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Så jääävla magisk film. Kommer ihåg hur jag satt på golvet framför tjock-tvn och fulgrät åt slutet<333 måste försöka hitta den igen alltså, finjävla filmen.

Man fick sig ju en liten nostalgitripp när de pratade om massa gamla barnprogram, Disneyfilmer osv. Jag gillar att se dem såhär avslappnade tillsammans och prata om annat än bara spelet och tillvaron i huset. Det känns lite fint att få lära känna dem lite mer, få förståelse för vilken typ av människor de är/har varit.

Får väl hitta filmen ni pratar om. Har inte sett den

Då är det fin stämning i huset och jag kan sova gott 😉
2020-04-14, 01:15
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Varför är Julia surkärring ikväll?
Hon var trött och tyckte kvällen blev seg, antagligen för att de hade börjat dricka så pass tidigt. Vet inte hur tidigt de började dricka, men hon nämnde någonting om det!
2020-04-14, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Såg precis ett klipp där hon skrattar och verkar ha kul. TV4 appen

Hon har gått o lagt sig för länge sen.
2020-04-14, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Sami förfan! Känner igen det där, han har tagit initiativ till skitsnack flera gånger den senaste tiden nu när jag tänker efter. Hoppas det vänder, för han är nog en fin person innerst inne.
Ja, tror också han är fin egentligen, det har han ju verkligen visat innan. Och jag förstår att man kan störa sig på saker och klart han får tycka att Frida är envis, men man kan ju tänka på hur man lägger fram det, till vilka och i vilka lägen. Att liksom lämna en situation med Frida för att på en gång börja prata skit om henne är verkligen fult gjort. Sedan var det ju Martin och Jasmine som drev konversationen vidare, men känns ändå inte ok att påbörja det snacket. Hoppas han hittar tillbaka till sig själv snart. Vill så gärna känna att Sami är värd vinsten igen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in