2020-04-14, 01:02
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ja din favorit sitter just nu med rödvinsflaskan och pratar om Disneyfilmer. Underhållning på högsta nivå som vanligt när hon är i DC
Jättekul!😂😂😂😂
2020-04-14, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Oooooh my god de pratar om Den otroliga vandringen

Aldrig känt så starkt innan att jag bara vill hoppa in och joina diskussionen. Min absolut BÄSTA barndomsfilm<333 Shadow, Chance och Sassy heter djuren ju!!!! ATT de inte minns det!!!!!!

Åhhh den filmen 😭 kom inte heller ihåg några namn men känslan, den glömmer jag aldrig.
2020-04-14, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ja din favorit sitter just nu med rödvinsflaskan och pratar om Disneyfilmer. Underhållning på högsta nivå som vanligt när hon är i DC

Inget fel med Disneyfilmer. Vill du de ska prata nomineringar 🤣😂
Tycker det verkar vara sympatisk diskussion som knappast kan leda till någon drama. De behöver slappna av lite och plocka fram sitt inre barn.🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♀️🧍🏼‍♀️👫
2020-04-14, 01:08
Medlem
Heja Frida blir det från och med nu !
2020-04-14, 01:08
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Var han som drog igång hela diskussionen om henne genom att säga att "Frida är så jäävla envis", typ. Och sedan fortsatte han på det spåret. Han sa väl egentligen inget mer, utan det var Martin och Jasmine som började ranta på om att hon skulle åka hem eftersom hon inte är ute efter miljonen osv och han höll med. Aldrig upplevt att Sami dragit igång ett skitsnack på det sättet innan? Han brukar ju bli utsatt för att behöva lyssna på det, men ofta svara endast "Mm", "Aa" och "Aa fan" men nu var det verkligen han som tog initiativet till skitsnacket som blev om henne. Inte ok.
Sami förfan! Känner igen det där, han har tagit initiativ till skitsnack flera gånger den senaste tiden nu när jag tänker efter. Hoppas det vänder, för han är nog en fin person innerst inne.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Tror han blivit påverkad av vansinnesveckan med Alex, han matade ju på med skitsnack 24/7.
Vi får se hur det blir nu när Alex har åkt ut! Ska bli spännande, han kanske blommar ut nu igen. Verkar dock som att Sami har siktet inställt på att bli tjenis med Martin så det bådar ju inte alltför gott
2020-04-14, 01:09
Bannlyst
Varför är Julia surkärring ikväll?
2020-04-14, 01:09
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Åhhh den filmen 😭 kom inte heller ihåg några namn men känslan, den glömmer jag aldrig.
Underbart att se hur kul de har nu! Skön stämning. Ingen saknar Alex, minst jag. NU ser man hur mycket han drog ned stämningen.
2020-04-14, 01:10
Medlem
Honeyryders avatar
Vart är Mergim?
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Nej 😉 idag hade jag velat smygtitta in i BB huset
Teckna gratis provmånad.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Varför är Julia surkärring ikväll?
Sotis?
2020-04-14, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Hon kanske inte är så omtyckt men Alex var ännu värre. Jass, Julia och Martin inga starka spelare just nu.

Vad fan yrar du om. Jullan är den enda riktiga BB deltagaren i huset. Det är klasskillnad mellan henne och övriga deltagare.

1. Jullan
2-8. Resterande deltagare.
2020-04-14, 01:12
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Sami förfan! Känner igen det där, han har tagit initiativ till skitsnack flera gånger den senaste tiden nu när jag tänker efter. Hoppas det vänder, för han är nog en fin person innerst inne.

Vi får se hur det blir nu när Alex har åkt ut! Ska bli spännande, han kanske blommar ut nu igen. Verkar dock som att Sami har siktet inställt på att bli tjenis med Martin så det bådar ju inte alltför gott
Nä, han har tyvärr lite dåligt omdöme ibland (Alex och nu Martin).
Är kanske det som ställt till det irl?
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-14 kl. 01:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in