2020-04-12, 21:56
Medlem
pazookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag tar absolut inte illa upp för små pojkar.
Men när det kommer in en liten pojke som inte har lagt 50 meddelande och beter sig som en kung.
Så ruskar man faktiskt bara lite grann på huvudet. Vem kan ens ta dig på allvar tror du du är liksom
ny på arbetet och kommer in och gnäller på skitsaker.
Du kanske ska sänka din nivå grabbarna på denna plats har vart här så länge att dom fnyser åt dig.

Ruskar på huvudet åt din grammatik snarare, käften på dig. Antal inlägg har inte ett skit med saken att göra. Gå lägg dig.
2020-04-12, 22:03
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazooken
Ruskar på huvudet åt din grammatik snarare, käften på dig. Antal inlägg har inte ett skit med saken att göra. Gå lägg dig.
Fortfarande ditt beteende är som en 17-åring och luktar kiss. Du får kanske sålla dina ord väx till dig kanske dax att stänga foderluckan.
Gå nu och sök arbete på din lokala pizzeria som orten rådde dig till.
Det är där du hör hemma jag ser redan du inte kommer att arbeta med detta efter ett par dagar.
Lycka till med salladen glöm inte kryddorna.
2020-04-13, 01:52
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikniva
Varför måste man ange sitt bankkonto när man skapar konto på payoneer? Ska beställa deras kort och använda det så kommer inte sätta över något till mitt konto

Det behöver man inte eller är det något nytt som tillkommit?
2020-04-13, 01:53
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazooken
Har 2 andra jobb brorsan, är inte en samhällsparasit som dig din lilla blatte.

Vad ska du med ett tredje till som du tjänar småslantar på då? Tjänar du inte tillräckligt?
2020-04-13, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Personligen efter 2,5 år hos CW, så är jag mer än nöjd. Stilen är reko, hos CW.

Visst man tjänar kanske dem stora pengarna hos JH, med deras bonusar och annat, men som ju också pressar agenterna till att bli oroliga.

Finns det konkurrerande företag?
2020-04-13, 10:48
Medlem
Luftgevars avatar
Finns det någon av er som tagit ut 10-15k i månaden till ert vanliga bankkonto under en längre tid utan något strul?
Kan tänka mig att banken tycker det är lite udda om man får in 10-15k kontinuerligt från Payoneer varenda månad?
2020-04-13, 11:27
Medlem
Luftgevars avatar
Länk till Discorden: https://discord.gg/bGfcS33

Såg att den förra länken var bruten.
2020-04-13, 12:12
Medlem
Finns det alternativ till månadsbetalning istället för veckobetalning? Känns på något sätt omotiverat varje vecka lägga ex antal meddelanden för att tjäna ihop cash. Har känt så den sista tiden.
2020-04-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Finns det konkurrerande företag?

Ja det finns men JH och CW är dem stora.
2020-04-13, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Finns det någon av er som tagit ut 10-15k i månaden till ert vanliga bankkonto under en längre tid utan något strul?
Kan tänka mig att banken tycker det är lite udda om man får in 10-15k kontinuerligt från Payoneer varenda månad?

Avskriva sig från Sverige, och skriva in sig i ett mer vänligt skatteland, är ju en tanke.

55 % i skatt för frilansare är för mycket.
2020-04-13, 13:19
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Avskriva sig från Sverige, och skriva in sig i ett mer vänligt skatteland, är ju en tanke.

55 % i skatt för frilansare är för mycket.
Vill inte lämna det bästa landet i världen
2020-04-13, 13:26
Medlem
Resplendents avatar
Är det ens någon trafik på CW numera? Tycker att det är väldigt segt där när jag loggar in, även på iDates.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in