2020-04-13, 17:24
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hade han inte slagit sig ihop med den hjärndöda skrikiga fjortisen så kunde han ha blivit topp 4 eller topp 3. Nu är det däremot stenkört för Martin. Han åker ut ganska snart.
Där är vi helt överens.
2020-04-13, 17:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Jag gillar starka kvinnor och det är därför jag INTE gillar henne! En stark och smart människa hånar inte andra, dom mobbar inte andra, dom pratar inte skit om allt och alla vilket denna idiot gör. Men om du tycker att en stark och smart människa gör dessa saker, då får du väl tycka det.
Tack för att du skrev vad jag tänkte

Man kan skratta åt hennes kvicka kommentarer på avstånd men man skulle inte vara avslappnad i hennes sällskap eftersom man vet att yxan skulle vina så fort man lämnat rummet.
2020-04-13, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Bara du o ett par till som fortsätter hata henne 😂😂
Bli nu inte så våt i byxan. De flesta anser fortfarande att hon är prio att få ut. Tyvärr är hon säker denna veckan så vi har fokuserat på annat.
Medlem
Ikväll blir Amilia den nya borgmästaren.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jag tror tvärtom , Lennie gillar Amilia massa men vill inte ha det förhållandet i huset . Dom ska träffas utanför sen har dom bestämt
Allvarligt: Vem skulle vilja ha ett förhållande med henne?????????
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
attade inte vad som hände. Jasmine insåg att ngt var fel, men hon kunde inte heller hantera Amilias sätt att försöka skapa osämja. Amilia lyckades få Jasmine att få utbrott och triumferade bad hon sedan ursäkt för Jasmines utbrott för oss tittare. Sådan skadeglädje när hon fick Jasmine dit hon ville! Vilken jävla orm! Varför tog hon ansvar för Jasmines utbrott och bad om ursäkt? Därför att hon vet att det var hon som fick henne att reagera så, det var precis vad hon ville och därför kan man se henne som ansvarig. Om hon däremot visste att hon inget hade med Jasmines utbrott att göra, hade hon inte bett om ursäkt för det!
Hon gjorde väl det på skämt i bikten då alla skyllde saker på henne hela den dagen/kvällen? Eller tolkar jag det fel? Amilia kunde väl inte förutspå att Jasmine skulle flippa för att hon och Martin talar?

Jasmine blev flippade ju den natten för att folk nominerade henne och att Frida, Amilia och Mergim har pratat med Martin enskilt och hon blev arg på Martin för att han inte var sur på dem och stod upp för henne ''sin brud'' som hon uttryckte det. Men så fungerar 15-åriga tjejer.
2020-04-13, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Bli nu inte så våt i byxan. De flesta anser fortfarande att hon är prio att få ut. Tyvärr är hon säker denna veckan så vi har fokuserat på annat.

Inte att man vill ha ut henne jag pratar om , läs rätt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
* Alex kärade ner sig i Antonia och de hade en liten flört

* Antonia var fysisk med sin bögkompis Mergim som är lika ofarlig för kvinnor som en hundvalp

* Svartsjuka Alex ville påbörja sin relation med Antonia i huset och det blev flera bråk mellan dem pga hennes närhet med Mergim

Det har länge varit en stor spricka i det rosa rummet och Alex har länge varit arg på människorna där som är vän med Mergim. Alex menar också att han har varit utfryst i det rosa rummet och det köper inte jag då han har svansat efter Antonia med Lennie, Mergim och Amilia och varit delaktig i deras skitsnack. Den enda som har stått utanför det rosa rummet är Lisa och Patzy. Jag själv tror att han bara säger det då han var tvungen att byta skepp efter Antonia åkte och ville söka sympati hos det gula rummet.

Tack för svar, inget nytt alltså (allt det där hade jag redan koll på från det som visades i avsnitten. Dock först senaste veckorna som jag sett detta hat i Alex beteende, därför jag tänker att det rimligaste vore om det fanns bakomliggande orsak av diger storlek).
Medlem
Citat:
Jag gillar inte ens Snickaren särskilt mycket för han är en tönt som kör sin ”orten” snack, pratar om slagsmål och tror han är så sjukt tuff. Men man tycker synd om killen när han knappt vågar andas för att inte tredje världskriget ska bryta ut.
Gillar inte heller han! Nja, jag tycker inte så synd om han. Som man bäddar får man ligga!
2020-04-13, 17:29
Medlem
riskns avatar
Citat:
Nej nu blir det en novell här.
Du som sympatiserar så mycket med Skrikapan, kan du berätta för mig vad bråket handlar om?

Låt mig klargöra:
Jasmine är arg på andra för att ”alla andra ska prata med Martin och fixa sin relation med honom när det är MIG de har huggit i ryggen” (detta skrek hon hysterisk samtidigt som hon visade med sin hand hur hon skulle hugga dem tillbaka jättehårt, med en galen psykotisk blick).
1. Mergim pratade först med henne och bad om ursäkt och ”löste” det med henne innan han gick till Martin och bad om ursäkt där. Vilket kanske är onödigt men han gick till henne först så det fallet avskrivs.
2. Martin tog tag i Frida och ville prata med henne om att hon inte ska lita på rosa rummet, Frida påpekar att hon fullständigt skiter i spel och pakter och bara vill ha kul. Samtalet handlade inte alls om Jasmine och därför kan det avskrivas också som ”alla ber om ursäkt till honom och vill fixa sin relation med honom” då det inte handlade om det.
3. Martin och Amilia pratade om nomineringarna, ingen förstod vad Snickaren mumlade fram i deras samtal och känslokalla Blåvalen stod på sig om att hennes mål är att få ut Alex, inte Jasmine, men hon ångrar sig såklart inte och det samtalet var mer tjafs än annat.

Så VEM exakt är Skrikapan arg på? Inga av de tre gick till honom bakom hennes rygg för att fixa deras relation med Martin och inte med henne, förutom möjligtvis Amilia, men han sa ju klart och tydligt till henne att han inte litar på henne - vilket han berättade för Jasmine. Så varför tycker du hon har rätt att höja sin hand och skrika åt honom att hon hatar honom? Om du inte ser hur jävla sjukt hon beter sig så tycker jag synd om folk nära dig, då du verkar agera likadant som henne och tycka det är helt normalt.

Frågor på detta?

Helt rätt. Blir mycket lögner som sprids efter några dagar när något har hänt.
2020-04-13, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tack för att du skrev vad jag tänkte

Man kan skratta åt hennes kvicka kommentarer på avstånd men man skulle inte vara avslappnad i hennes sällskap eftersom man vet att yxan skulle vina så fort man lämnat rummet.
Kan inte göra annat än att hålla med!
2020-04-13, 17:33
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
#FREEMARTIN ikväll är han fri inga mer handbojor på stackarn.

Haha nej Jasmine är säker ikväll tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in