2020-04-13, 16:04
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Kanske just därför. Står 1 miljon på spel. Och så länge hon har en trygg miljö, varför inte? 100 dagar är inte världens undergång. Jag hade delad utlandstjänst under 3 år. Inget fel i det. Det var pengar som drev det beslutet.
Du hade väl inget kontaktförbud med nära och kära då?
Att försvara honom, gör mig orolig.
2020-04-13, 16:05
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fickpingis90
Svenska folket bedömde och tog ut Anty och Glasman för att de skapade stora grupperingar.

Men det har aldrig varit så stora grupperingar som nu.

Frågan är varför röstade vi ut dom??

Antys beteende var vidrigt vilken hon själv har insett som hon också sa under det lilla besöket i huset.
Amilia hade också åkt för länge sedan om hon varit nominerad.

Glasman fick nog åka för att han började bli bitter.
2020-04-13, 16:07
Medlem
RZLAs avatar
Sådär, nu har jag röstat på Skriket från Halmstad (roligt smeknamn som ni kom på för Jass). Jag har stört mig på henne sedan första veckan. Men jag är inte så förjust i Kongo heller så det gör inget om han skulle åka istället. Det viktigaste är att Jullan är kvar! Jag vill se henne stå i finalen med Sami. De två är i princip de enda som har varit roliga att titta på. Mergim är också rolig emllanåt, har aldrig sett någon vara så superfeminin som han är tidigare, varken någon kvinna eller öppen fjolla.
2020-04-13, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Problemet med Jassa, som var en av mina favoriter i början är: hon är skrikig, hon beter sig som en 10-12 åring, hon är äcklig, hon är kamerakåt (lådorna i skräckveckan!!!), hon tjatar om miljonen oftare än ngn annan, hon är falsk. Nä Fyfan UT med Jassa!

Här tycker jag annorlunda. Jag tycker att Jasmine är rar och ärlig. Mig stör det inte att hon är barnslig, jag känner större antipati för sådana som Amilia, som manipulerar, snackar skit om andra för att få dem att framstå som sämre, som tror sig vara bättre än alla andra, som skapar intriger o c v.

Jag tål inte se Amilia, orkar inte lyssna på hennes gnäll, hennes negativa analyserande om andra, hennes skitsnack bakom ryggen, hennes falskhet. Hon har t ex länge varit intresserad av Martin och hon tål inte att han är tillsammans med Jasmine. Hon erkände i går att hon vill förstöra för dem, men hon ljög för att hon vill det för spelets skull. Hon vill inte förstöra deras relation för spelets skull, hon vill ha honom för sig själv.

Före Jasmines utbrott började Amilia manipulera Martin, som fattade inte vad som hände. Jasmine insåg att ngt var fel, men hon kunde inte heller hantera Amilias sätt att försöka skapa osämja. Amilia lyckades få Jasmine att få utbrott och triumferade bad hon sedan ursäkt för Jasmines utbrott för oss tittare. Sådan skadeglädje när hon fick Jasmine dit hon ville! Vilken jävla orm! Varför tog hon ansvar för Jasmines utbrott och bad om ursäkt? Därför att hon vet att det var hon som fick henne att reagera så, det var precis vad hon ville och därför kan man se henne som ansvarig. Om hon däremot visste att hon inget hade med Jasmines utbrott att göra, hade hon inte bett om ursäkt för det!

Det är väldigt svårt att hantera ormar som Amilia. Hon är sådan som manipulerar fram negativa känslor hos andra om hon själv kan dra nytta av det. Jasmine är helt utlämnad, hon kan inte försvara sig och det är smärtsamt att se. Även du, som har tyckt om henne, vänder henne ryggen nu när Amilia lyckades trycka på rätta knappar. Martin verkar inte fatta heller vad som händer. Många i den här tråden verkar inte heller förstå vad hon gör. Amilia är inte en person som lockar fram andras bästa sidor, hon gör precis tvärtom, hon får de att göra bort sig. Tack vare henne har jag inte tittat speciellt mkt på BB, jag känner mig spyfärdig när hon sätter i gång. Fy fan, vilken äcklig häxa!
2020-04-13, 16:08
Medlem
Förresten en grej till. Från ett ämne till ett annat.

Det märks att Amilia haft det jävligt enkelt i livet och en silversked i munnen. Hon kan bara glida fram. Skitbra på att snacka. Lärarna diggade henne på sitt välbärgade gymnasium.

Önskade att hon fick känna på hur det är att kämpa för någonting.

Nu när hon är nära miljonen tänker jag bara på vad hon kommer göra för pengarna. Köpa en lya i Göterborgs innerstad och varje helg gå ut och hoppa på lennie-liknande killar och dra hem dem till sin illaluktande säng.

Inget illa mot henne personligen men fan va lätt det är för henne. Förutom allt flashback-hat.
2020-04-13, 16:12
Medlem
FarbrorAgges avatar
Hur i helvete är det möjligt att DC-kameran konstant ligger på Amilia och Lennie hela tiden idag??? Och även på Frida. Vilka otroliga amatörer det är som jobbar med BB.

Det är sista dagen vi får se Julia eller Jassa eller Alex. Givetvis bör DC fokusera på dessa tre hela dagen. Idioter.
2020-04-13, 16:13
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Du hade väl inget kontaktförbud med nära och kära då?
Att försvara honom, gör mig orolig.
Jag försvarar inte. Jag dömmer heller inte. Vårdnadstvister, absolut inte. De kan bli smutsiga, och priset betalar bar. ALLTID. Därför: inget skitprat för flickans skull. Hon har inget med inget att göra. Alex får stå för sig själv.
2020-04-13, 16:14
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Här tycker jag annorlunda. Jag tycker att Jasmine är rar och ärlig. Mig stör det inte att hon är barnslig, jag känner större antipati för sådana som Amilia, som manipulerar, snackar skit om andra för att få dem att framstå som sämre, som tror sig vara bättre än alla andra, som skapar intriger o c v.

Jag tål inte se Amilia, orkar inte lyssna på hennes gnäll, hennes negativa analyserande om andra, hennes skitsnack bakom ryggen, hennes falskhet. Hon har t ex länge varit intresserad av Martin och hon tål inte att han är tillsammans med Jasmine. Hon erkände i går att hon vill förstöra för dem, men hon ljög för att hon vill det för spelets skull. Hon vill inte förstöra deras relation för spelets skull, hon vill ha honom för sig själv.

Före Jasmines utbrott började Amilia manipulera Martin, som fattade inte vad som hände. Jasmine insåg att ngt var fel, men hon kunde inte heller hantera Amilias sätt att försöka skapa osämja. Amilia lyckades få Jasmine att få utbrott och triumferade bad hon sedan ursäkt för Jasmines utbrott för oss tittare. Sådan skadeglädje när hon fick Jasmine dit hon ville! Vilken jävla orm! Varför tog hon ansvar för Jasmines utbrott och bad om ursäkt? Därför att hon vet att det var hon som fick henne att reagera så, det var precis vad hon ville och därför kan man se henne som ansvarig. Om hon däremot visste att hon inget hade med Jasmines utbrott att göra, hade hon inte bett om ursäkt för det!

Det är väldigt svårt att hantera ormar som Amilia. Hon är sådan som manipulerar fram negativa känslor hos andra om hon själv kan dra nytta av det. Jasmine är helt utlämnad, hon kan inte försvara sig och det är smärtsamt att se. Även du, som har tyckt om henne, vänder henne ryggen nu när Amilia lyckades trycka på rätta knappar. Martin verkar inte fatta heller vad som händer. Många i den här tråden verkar inte heller förstå vad hon gör. Amilia är inte en person som lockar fram andras bästa sidor, hon gör precis tvärtom, hon får de att göra bort sig. Tack vare henne har jag inte tittat speciellt mkt på BB, jag känner mig spyfärdig när hon sätter i gång. Fy fan, vilken äcklig häxa!
Gillar inte heller Amilia, men hon kan inte åka idag. Ut med Jassa idag!
2020-04-13, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Sådär, nu har jag röstat på Skriket från Halmstad (roligt smeknamn som ni kom på för Jass). Jag har stört mig på henne sedan första veckan. Men jag är inte så förjust i Kongo heller så det gör inget om han skulle åka istället. Det viktigaste är att Jullan är kvar! Jag vill se henne stå i finalen med Sami. De två är i princip de enda som har varit roliga att titta på. Mergim är också rolig emllanåt, har aldrig sett någon vara så superfeminin som han är tidigare, varken någon kvinna eller öppen fjolla.
Tackar Håller med dig och gjorde likadant! Hoppas verkligen att dom 2 får stå i final! Mergim kan vara rolig ibland men oftast är han för barnslig och skrikig + att han ljuger för mycket för att jag ska tycka om han! Bra iaf att han har slutat skrika fula ord till folk och lacka ur som han gjorde förut!
2020-04-13, 16:24
Medlem
Zingo2s avatar
Ska Jassa stå och låtsas gråta igen när hon ska in i uppdragsrummet?
Hon är så tramsig och äcklig, så hon måste UT ikväll!
2020-04-13, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina

Kunde inte sagt det bättre!!
Gillar faktiskt Jasmine. Hon är Amilias största hot dom kommande veckorna. Vore dumt att rösta ut henne framför Alex.
2020-04-13, 16:27
Medlem
Citat:
Gillar inte heller Amilia, men hon kan inte åka idag. Ut med Jassa idag!

Många vill säkert att Amilia är kvar, det har ett underhållningsvärde att vara som hon. Jag bara råkar vara en sådan, som föredrar att se människor som är snälla mot varandra. Snälla människor ger inte bra TV underhållning i dag. Jassa är inte elak, hon är bara barnslig och naiv. Amilia är för jävlig och många vill säkert se sådana som hon. Hon kommer säkert att sätta klorna på Martin när Jassa försvinner. Eller inte, om hon är intresserad av honom bara för att försöka förstöra för Jassa. Kan vara även så. Undrar om sådana som hon kan älska ngn på riktigt överhuvudtaget, de kanske bara vill förstöra för dem som kan älska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in