2020-04-13, 17:14
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Mergim är superskön kille som bara är 21 år men är fan bland dem som är mest mogna i huset,
Han blir ännu skönare när Alex åker ut ikväll.

Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han är nog en av de jag mest ändrat min åsikt om och det kan jag stå för. Vill ha kvar honom lite till för jag tycker man kan skratta åt honom. Visst har han sagt förnedrande saker till folk men jag ser honom mer som en liten flicka med kort stubin och han har ju ändå lugnat ned sig en del. Sen tror jag inte han kommer till finalveckan för när han hänger löst och vi ska rösta ut en då lär han nog ryka, om inte han står mot Amilia. Så det är nog ingen fara om vissa börjat gilla honom mer.

Jag håller med om att han har skärpt sig och beter sig mer moget nu än tidigare. Jag tycker inte att han verkar vara ond eller elak egentligen, utan mest omogen och osäker. Hoppas att han forsätter gå åt rätt håll sedan också. Att komma ut ur garderoben skulle nog vara nyttigt för honom också.

Är Amilia verkligen så populär? Här på FB är hon ju allmänt hatad, men det är väl andra grupper är flashbackare som gillar henne då...
2020-04-13, 17:15
Medlem
#FREEMARTIN ikväll är han fri inga mer handbojor på stackarn.
2020-04-13, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Var ju inte på grund av det med Julia som hon fick ett vansinnesutbrott. Återkom när du fattar vad bråket handlade om
Nej nu blir det en novell här.
Du som sympatiserar så mycket med Skrikapan, kan du berätta för mig vad bråket handlar om?

Låt mig klargöra:
Jasmine är arg på andra för att ”alla andra ska prata med Martin och fixa sin relation med honom när det är MIG de har huggit i ryggen” (detta skrek hon hysterisk samtidigt som hon visade med sin hand hur hon skulle hugga dem tillbaka jättehårt, med en galen psykotisk blick).
1. Mergim pratade först med henne och bad om ursäkt och ”löste” det med henne innan han gick till Martin och bad om ursäkt där. Vilket kanske är onödigt men han gick till henne först så det fallet avskrivs.
2. Martin tog tag i Frida och ville prata med henne om att hon inte ska lita på rosa rummet, Frida påpekar att hon fullständigt skiter i spel och pakter och bara vill ha kul. Samtalet handlade inte alls om Jasmine och därför kan det avskrivas också som ”alla ber om ursäkt till honom och vill fixa sin relation med honom” då det inte handlade om det.
3. Martin och Amilia pratade om nomineringarna, ingen förstod vad Snickaren mumlade fram i deras samtal och känslokalla Blåvalen stod på sig om att hennes mål är att få ut Alex, inte Jasmine, men hon ångrar sig såklart inte och det samtalet var mer tjafs än annat.

Så VEM exakt är Skrikapan arg på? Inga av de tre gick till honom bakom hennes rygg för att fixa deras relation med Martin och inte med henne, förutom möjligtvis Amilia, men han sa ju klart och tydligt till henne att han inte litar på henne - vilket han berättade för Jasmine. Så varför tycker du hon har rätt att höja sin hand och skrika åt honom att hon hatar honom? Om du inte ser hur jävla sjukt hon beter sig så tycker jag synd om folk nära dig, då du verkar agera likadant som henne och tycka det är helt normalt.

Frågor på detta?
2020-04-13, 17:19
Medlem
vänta jasmin grät för att någon kommer åka, och martin inte?
och jasmin blev INTE arg på honom för att han inte grät??? ojjj framsteg!!
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
#FREEMARTIN ikväll är han fri inga mer handbojor på stackarn.

Hade han inte slagit sig ihop med den hjärndöda skrikiga fjortisen så kunde han ha blivit topp 4 eller topp 3. Nu är det däremot stenkört för Martin. Han åker ut ganska snart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
hAHAHA Helt sinnessjukt att jag säger detta: men FAN vad Amilia är skön just nu.

Denna Amilia är ju skit härlig. När hon lite ironiskt skojar med Lennie "Nä nu lugnaru ner dig" och pratar med kameran.

Den jag hatar mest har blivit bland dom skönaste. Utan överdriv.
Bortse från hennes vidriga hybris i spelet nu dvs.

I början såg dom bara Amilia vikt o mobbingen av den var enorm , nu ha har folk sett hennes charmiga o roliga sida o insett att vikten är mindre viktig
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
m han skulle bli kvar.

Sen undrar jag om någon som hängde med på liven de första veckorna sitter på info som jag inte gör gällande hur Rosa Rummet behandlade Alex? (Jag har bara sett liven sen Robinson.)
Var Amilia oco vidriga mot honom så att det finns fog för hans beteende nu? (Med beteende menar jag att det känns som att han tappat det helt och kan gå över lik för att förstöra för Amilia och Mergim. Och med att gå över lik menar jag backstabbingen mot Sami och Julia).

* Alex kärade ner sig i Antonia och de hade en liten flört

* Antonia var fysisk med sin bögkompis Mergim som är lika ofarlig för kvinnor som en hundvalp

* Svartsjuka Alex ville påbörja sin relation med Antonia i huset och det blev flera bråk mellan dem pga hennes närhet med Mergim

Det har länge varit en stor spricka i det rosa rummet och Alex har länge varit arg på människorna där som är vän med Mergim. Alex menar också att han har varit utfryst i det rosa rummet och det köper inte jag då han har svansat efter Antonia med Lennie, Mergim och Amilia och varit delaktig i deras skitsnack. Den enda som har stått utanför det rosa rummet är Lisa och Patzy. Jag själv tror att han bara säger det då han var tvungen att byta skepp efter Antonia åkte och ville söka sympati hos det gula rummet.
Medlem
Tidigare idag var jag relativt säker på att Alex skulle ryka men nu vet jag inte. Kanske är det ganska lika mellan honom och Jasse? Hade varit roligt att se om Martin växte till sig lite i huset utan henne.
Gillar inte honom alls men han kan få en chans som singel i huset dock.
2020-04-13, 17:21
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej nu blir det en novell här.
Du som sympatiserar så mycket med Skrikapan, kan du berätta för mig vad bråket handlar om?

Låt mig klargöra:
Jasmine är arg på andra för att ”alla andra ska prata med Martin och fixa sin relation med honom när det är MIG de har huggit i ryggen” (detta skrek hon hysterisk samtidigt som hon visade med sin hand hur hon skulle hugga dem tillbaka jättehårt, med en galen psykotisk blick).
1. Mergim pratade först med henne och bad om ursäkt och ”löste” det med henne innan han gick till Martin och bad om ursäkt där. Vilket kanske är onödigt men han gick till henne först så det fallet avskrivs.
2. Martin tog tag i Frida och ville prata med henne om att hon inte ska lita på rosa rummet, Frida påpekar att hon fullständigt skiter i spel och pakter och bara vill ha kul. Samtalet handlade inte alls om Jasmine och därför kan det avskrivas också som ”alla ber om ursäkt till honom och vill fixa sin relation med honom” då det inte handlade om det.
3. Martin och Amilia pratade om nomineringarna, ingen förstod vad Snickaren mumlade fram i deras samtal och känslokalla Blåvalen stod på sig om att hennes mål är att få ut Alex, inte Jasmine, men hon ångrar sig såklart inte och det samtalet var mer tjafs än annat.

Så VEM exakt är Skrikapan arg på? Inga av de tre gick till honom bakom hennes rygg för att fixa deras relation med Martin och inte med henne, förutom möjligtvis Amilia, men han sa ju klart och tydligt till henne att han inte litar på henne - vilket han berättade för Jasmine. Så varför tycker du hon har rätt att höja sin hand och skrika åt honom att hon hatar honom? Om du inte ser hur jävla sjukt hon beter sig så tycker jag synd om folk nära dig, då du verkar agera likadant som henne och tycka det är helt normalt.

Frågor på detta?
This.
slimsussie har uppenbarligen samma vidriga sätt som ludret, självklart vill hon försvara henne, bara att ignorera.
2020-04-13, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Eller när hon tar hans fotboll som han sa nej till och skjuter bort den och blir arg på han för att han blev arg....joooodå hon är fullt normal
Jag gillar inte ens Snickaren särskilt mycket för han är en tönt som kör sin ”orten” snack, pratar om slagsmål och tror han är så sjukt tuff. Men man tycker synd om killen när han knappt vågar andas för att inte tredje världskriget ska bryta ut.
2020-04-13, 17:22
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
I början såg dom bara Amilia vikt o mobbingen av den var enorm , nu ha har folk sett hennes charmiga o roliga sida o insett att vikten är mindre viktig

Ööh, stopp! Vänta nu litegrann! Nej nej nej. Nu har vi alla insett att hennes personlighet är lika skev och osund som hennes vikt.
2020-04-13, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag är ganska säker på att Lennie egentligen inte alls tycker om Amilia. Även Mergim tror jag tycker illa om Amilia. De båda håller bara god min för att de behöver hålla ihop med henne i BB-spelet.

Lennie ser ofta riktigt plågad ut när Amilia maler och maler och håller låda. För att inte tala om hur han ser ut när Amilia vill kela med honom. Då ser han spyfärdig och panikslagen ut.

Jag tror tvärtom , Lennie gillar Amilia massa men vill inte ha det förhållandet i huset . Dom ska träffas utanför sen har dom bestämt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in