Citat:
Ursprungligen postat av
slimsussie
Var ju inte på grund av det med Julia som hon fick ett vansinnesutbrott. Återkom när du fattar vad bråket handlade om

Nej nu blir det en novell här.
Du som sympatiserar så mycket med Skrikapan, kan du berätta för mig vad bråket handlar om?
Låt mig klargöra:
Jasmine är arg på andra för att ”alla andra ska prata med Martin och fixa sin relation med honom när det är MIG de har huggit i ryggen” (detta skrek hon hysterisk samtidigt som hon visade med sin hand hur hon skulle hugga dem tillbaka jättehårt, med en galen psykotisk blick).
1. Mergim pratade först med henne och bad om ursäkt och ”löste” det med henne innan han gick till Martin och bad om ursäkt där. Vilket kanske är onödigt men han gick till henne först så det fallet avskrivs.
2. Martin tog tag i Frida och ville prata med henne om att hon inte ska lita på rosa rummet, Frida påpekar att hon fullständigt skiter i spel och pakter och bara vill ha kul. Samtalet handlade inte alls om Jasmine och därför kan det avskrivas också som ”alla ber om ursäkt till honom och vill fixa sin relation med honom” då det inte handlade om det.
3. Martin och Amilia pratade om nomineringarna, ingen förstod vad Snickaren mumlade fram i deras samtal och känslokalla Blåvalen stod på sig om att hennes mål är att få ut Alex, inte Jasmine, men hon ångrar sig såklart inte och det samtalet var mer tjafs än annat.
Så VEM exakt är Skrikapan arg på? Inga av de tre gick till honom bakom hennes rygg för att fixa deras relation med Martin och inte med henne, förutom möjligtvis Amilia, men han sa ju klart och tydligt till henne att han inte litar på henne - vilket han berättade för Jasmine. Så varför tycker du hon har rätt att höja sin hand och skrika åt honom att hon hatar honom? Om du inte ser hur jävla sjukt hon beter sig så tycker jag synd om folk nära dig, då du verkar agera likadant som henne och tycka det är helt normalt.
Frågor på detta?