2020-04-13, 16:51
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag har inte tittat på programmet speciellt mkt, så jag kan ha missat ngt som du vet bättre. Jassa är barnslig och omogen, men hon försöker inte vara ngt annat och det är en stor plus. Det gör inte henne till psykiskt störd. Sjukligt svartsjuk tycker jag inte heller att hon är, snarare normalt kännande i extrema situationer. Hon har visat tecken på svartsjuka när t ex Amilia har med flit varit speciellt närgången med Martin, psykiskt eller fysiskt. Det är Amilia som psykar henne till svartsjuka. Hur friskt är det att man psykar fram negativa känslor hos andra? Amilia har varit ute efter honom och han har inte fattat det, bara Jasse har känt det på sig, och sådana som jag har sett det.

Jass fick ett hysteriskt vansinnesutbrott i förrgår när Martin visade Julia hur man öppnar en flaska. Du kan se allt på instagram, kontot bbklipp. Återkom efter det.
2020-04-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Julia tillbringar alltså sina eventuellt sista timmar i huset med rosa rummet. Ni får dra era egna slutsatser av det!
Jag tycker hon är smart. Hon vet gula rummet inte nominerar henne för de har kommit överens om FAML-planen, samtidigt som hon ser till att inte riskera bli nominerad av rosa rummet heller. Jag tycker hon spelar jävligt bra. Den enda hon är lojal mot är Sami därinne vilket hon öppet har sagt till alla i huset.
2020-04-13, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
tror för många gillar Julia och Jassa det blir rapstjärnan som åker...

sjukt svårt o fortfarande gilla JASSA fattar ej hur.. verkligen 50/50 på henne och alex ikväll.
2020-04-13, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon har ju själv sagt hon aldrig får känslor för någon. En iskall psykopat. Kommer drar av mig håret om hon är immun alt räddas kvar nästa vecka.

Oj, bra gissning av mig. Det har jag inte hört henne säga, har tittat så lite på programmet, men jag tror definitivt att det är sant. Jag tror att hon avundas sådana som kan älska och gör allt för att förstöra för dem. Jag har känt en känsla av obehag för henne från början. Väl fungerande psykopatvarning?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Hon är omoget svartsjuk enligt mig. Han får ju inte ens köra sanning och kånka på festerna. De är inte förlovade eller gifta, de har en liten romans inne i BigBrother och då ska hon flippa för att han är lite flörtig? Det hade jag räknat med till 100% om jag träffade en snubbe i huset.

Vill han köra sanning och kånka är det väll bara att köra. Då vet båda att de inte vill samma sak. Dem har hållt på med varandra länge nu och båda är kär, enligt de själva, då är det rätt rimligt att reagera med svartsjuka ibland. Sen kan jag tycka att hon är löjlig t.ex. då hon blev sur då han inte sa att hon va fin i håret o.s.v. Men svartsjuk tycker jag inte hon är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Många här i tråden är experter på psykiska sjukdomar
Nej det är vi inte men man kan nog alla hålla med om att Jasmine inte har alla hästar hemma. Något psykiskt lider hon av. Hennes svartsjuka är också läskig. Det är inte ett normalt beteende av en 25/26 åring att skrika och gapa konstant, att säga man älskar en snubbe man spenderat några veckor med i huset och vill flytta ihop med honom sen, noll självinsikt ”Vaaa skriker jag???”. Väldigt lågbegåvad är hon också.
2020-04-13, 16:55
Medlem
Citat:
? Gula rummet är fullt av drama queen som skapar intriger och hittar nya sätt att trakassera och mobba. Skrattade när Alex skulle ge sig på en 21 årig kille.
Fega och patetiska mobbare finns i det gula rummet. Ut med dem ONE by ONE
Hur står det till? Jag trodde att vi pratade om en viss person och att det var henne som jag svarade min kommentar på. Va det inte kul att få höra att hon inte är en smart och stark kvinna så du va tvungen att börja prata om andra?
2020-04-13, 16:56
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
? Gula rummet är fullt av drama queen som skapar intriger och hittar nya sätt att trakassera och mobba. Skrattade när Alex skulle ge sig på en 21 årig kille.
Fega och patetiska mobbare finns i det gula rummet. Ut med dem ONE by ONE
Som vanligt bemöter du inte användarens svar utan börjar svamla om andra i huset istället för om den ni pratade om dvs Amilia. Varenda jävla gång ! Börjar nästan undra om Amilia smugglat in en smartphone och sitter och skriver från ditt konto ni verkar ju ha samma självinsikt och hybris. Dåre!
2020-04-13, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tycker hon är smart. Hon vet gula rummet inte nominerar henne för de har kommit överens om FAML-planen, samtidigt som hon ser till att inte riskera bli nominerad av rosa rummet heller. Jag tycker hon spelar jävligt bra. Den enda hon är lojal mot är Sami därinne vilket hon öppet har sagt till alla i huset.

Ja det är bra jobbat. Dessutom har hon tagit sin ADHD medicin och vill ha någon att prata med hehe, då är Amilia bästa sällskapet ändå.
Jag vill egentligen ha ut Jasmine men eftersom Alex just nu bara förstör för Sami så måste han åka, tyvärr kommer Amilia bli nöjd men det är priset man får ta.
2020-04-13, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Jag gillar inte Mergim på samma sätt som jag ändå gillar Jullan och Sami, men lite rolig är han som sagt. Säger en del roliga saker ockå. Typ "Jag lovar mannen, du är fett snygg" till Skriket från Halmstad. Och "åhh gud vad snygg mamma var" när han fick se henne i videolänken och hoppar omkring och dansar och twerkar. Men konkuerrensen på att vara rolig är tyvärr inte jättehög där i huset.
Han är nog en av de jag mest ändrat min åsikt om och det kan jag stå för. Vill ha kvar honom lite till för jag tycker man kan skratta åt honom. Visst har han sagt förnedrande saker till folk men jag ser honom mer som en liten flicka med kort stubin och han har ju ändå lugnat ned sig en del. Sen tror jag inte han kommer till finalveckan för när han hänger löst och vi ska rösta ut en då lär han nog ryka, om inte han står mot Amilia. Så det är nog ingen fara om vissa börjat gilla honom mer.
2020-04-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jass fick ett hysteriskt vansinnesutbrott i förrgår när Martin visade Julia hur man öppnar en flaska. Du kan se allt på instagram, kontot bbklipp. Återkom efter det.

Var ju inte på grund av det med Julia som hon fick ett vansinnesutbrott. Återkom när du fattar vad bråket handlade om
2020-04-13, 17:01
Medlem
FarbrorAgges avatar
Världsvana Amilia, 25 år, har svar och koll på allt. Som ni hör!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in