2020-04-13, 14:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Amilia och Glasman bor på samma gata. 😮 kanske är kompisar irl
Var det inte det som hade framkommit tidigare?
2020-04-13, 14:17
Medlem
Hydraulslangs avatar
Haha, vad Frida pratar i kökskameran
Med sig själv.😁
2020-04-13, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Lite skumt att man ser ett ärr på andra bröstet, tog för givet att han redan opererat bort ena..

Förlåt jag menar det vänstra
2020-04-13, 14:23
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Om han inte är påläst om koffein så tror jag inte direkt att han är påläst om östrogen heller.

Ser ut som att han har opererat bort gynon från sitt vänstra bröst, men det högra är fortfarande ett växande kvinnobröst med bröstmjölk.

Högst troligt har han preppat utan att veta vad han sysslar med, men vad vet jag.
Aha, tack för svaret! Hörde inte vad han sa i koffein den här gången men hört nåt om att han avrådde Sami från koffein en annan gång. Oklart varför. Har så svårt att lyssna på Alex. Han försöker verkligen vara borgmästare och styra i nästan allt de pratar om. Som nu i sovrummet ger han uppdrag till vad de ska prata om och när Jassa ger argument för hur hon tycker försöker han rätta henne. Men då säger Sami på skämtsamt sätt ifrån.
2020-04-13, 14:24
Avslutad
hAHAHA Helt sinnessjukt att jag säger detta: men FAN vad Amilia är skön just nu.

Denna Amilia är ju skit härlig. När hon lite ironiskt skojar med Lennie "Nä nu lugnaru ner dig" och pratar med kameran.

Den jag hatar mest har blivit bland dom skönaste. Utan överdriv.
Bortse från hennes vidriga hybris i spelet nu dvs.
2020-04-13, 14:25
Medlem
Jag lyssnar hellre på Amilia än Frida, hon har ändå sarkastisk humor som jag kan uppskatta men Frida säger ju aldrig något vettigt alls?? Bara att allt är bra och fint?!
Orkar inte.

Missförstå mig inte. Amilia är på min UT-lista men Frida är fan jobbig
2020-04-13, 14:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Du fortsätter observera saker som togs upp 10000 sidor bak i tråden.
Du har ett passande namn.

Är som i huset, nykomlingar har vissa faser att gå igenom för att komma ikapp de som kommit in tidigare.
2020-04-13, 14:26
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ja jävlar, man får väl kvinnobröst av vissa anabola preparat!
Trodde bara han var missbildad?

Stor chans att få det om man inte vet vad man sysslar med. Har själv preppat utan östrohämmare för 20 år sen men klarat mig, polarn på samma prepp sprutade till slut bröstmjölk på oss och har opererats 5 gånger sen dess.

Någon skrev att Alex fått en smäll och sprack sitt bröst på en fotbollsmatch, kan absolut ha hänt. Han kan även haft kvar sin gyno sen han gick in i puberteten.

Vill man preppa så får man preppa i min mening. Men innan man tänker tanken så bör man veta vad BCAA och koffein är för något.
2020-04-13, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
hAHAHA Helt sinnessjukt att jag säger detta: men FAN vad Amilia är skön just nu.

Denna Amilia är ju skit härlig. När hon lite ironiskt skojar med Lennie "Nä nu lugnaru ner dig" och pratar med kameran.

Den jag hatar mest har blivit bland dom skönaste. Utan överdriv.
Bortse från hennes vidriga hybris i spelet nu dvs.

Du såg henne alltså inte för typ två nätter sen då hon grinade för att Lennie satte sig på en annan säng ibland?
2020-04-13, 14:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Jag lyssnar hellre på Amilia än Frida, hon har ändå sarkastisk humor som jag kan uppskatta men Frida säger ju aldrig något vettigt alls?? Bara att allt är bra och fint?!
Orkar inte.

Tycker Amilia är riktigt skön just NU as we speak. Aldrig sett henne så skön innan.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Du såg henne alltså inte för typ två nätter sen då hon grinade för att Lennie satte sig på en annan säng ibland?

Jo men sånt gör ju att man hatar henne. Men tänker mer overall. Hon har varit skön denna veckan. Som när hon satt vid matbordet på festen och snackade vägar med Sami Lennie o Martin.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Orkar inte.

Frida var bra som stod på sig mot Martin och Jullan för nån fest sen. Det tålamodet var beundransvärt. Men Am är roligare när hon är på rätt humor och inte mobbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in