2020-04-13, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Jag gillar inte Mergim på samma sätt som jag ändå gillar Jullan och Sami, men lite rolig är han som sagt. Säger en del roliga saker ockå. Typ "Jag lovar mannen, du är fett snygg" till Skriket från Halmstad. Och "åhh gud vad snygg mamma var" när han fick se henne i videolänken och hoppar omkring och dansar och twerkar. Men konkuerrensen på att vara rolig är tyvärr inte jättehög där i huset.

Mergim är superskön kille som bara är 21 år men är fan bland dem som är mest mogna i huset,
Han blir ännu skönare när Alex åker ut ikväll.
2020-04-13, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Sjukligt svartsjuk?? Alla här har i flera veckor undrat hur Jassa inte kan se vad Martin gör, varför reagerar hon inte o.s.v. o.s.v. visst på senaste festen brast det. Men jag tycker inte hon har visat någon tendens på det tidigare, snarare tvärtom. Med tanke på hur flörtig Martin är så borde Jassa egentligen reagera starkare.

Hon är omoget svartsjuk enligt mig. Han får ju inte ens köra sanning och kånka på festerna. De är inte förlovade eller gifta, de har en liten romans inne i BigBrother och då ska hon flippa för att han är lite flörtig? Det hade jag räknat med till 100% om jag träffade en snubbe i huset.
Medlem
Zingo2s avatar
Läget för mig just nu:

Sami 10
Julia 9
Lennie 7
Frida 6
Mergim 5
Martin 4
Alex 3
Jassa 2
Amilia 1

Ingen 8 poängare för mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Julia är smart som byter till The Pink room

smartaste hon kan göra, sen rösta ut häxan och martin!
2020-04-13, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ska Jassa stå och låtsas gråta igen när hon ska in i uppdragsrummet?
Hon är så tramsig och äcklig, så hon måste UT ikväll!

Har typ aldrig sett en tår falla när hon gråter. Hon blinkade så hårt för att trycka fram en tidigare i soffan idag.
2020-04-13, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Jag gillar inte Mergim på samma sätt som jag ändå gillar Jullan och Sami, men lite rolig är han som sagt. Säger en del roliga saker ockå. Typ "Jag lovar mannen, du är fett snygg" till Skriket från Halmstad. Och "åhh gud vad snygg mamma var" när han fick se henne i videolänken och hoppar omkring och dansar och twerkar. Men konkuerrensen på att vara rolig är tyvärr inte jättehög där i huset.
Jag förstår vad du menar och där håller jag med dig! Han säger många roliga saker som har fått en att skratta
2020-04-13, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Många vill säkert att Amilia är kvar, det har ett underhållningsvärde att vara som hon. Jag bara råkar vara en sådan, som föredrar att se människor som är snälla mot varandra. Snälla människor ger inte bra TV underhållning i dag. Jassa är inte elak, hon är bara barnslig och naiv. Amilia är för jävlig och många vill säkert se sådana som hon. Hon kommer säkert att sätta klorna på Martin när Jassa försvinner. Eller inte, om hon är intresserad av honom bara för att försöka förstöra för Jassa. Kan vara även så. Undrar om sådana som hon kan älska ngn på riktigt överhuvudtaget, de kanske bara vill förstöra för dem som kan älska.
Hon har ju själv sagt hon aldrig får känslor för någon. En iskall psykopat. Kommer drar av mig håret om hon är immun alt räddas kvar nästa vecka.
2020-04-13, 16:47
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ähh, se det positivt!😁
Om Julia blir kvar betyder det ju att iaf en idiot lämnat.

Ha ha ha ... som Julia är inte en idiot?!
2020-04-13, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Jag gillar starka kvinnor och det är därför jag INTE gillar henne! En stark och smart människa hånar inte andra, dom mobbar inte andra, dom pratar inte skit om allt och alla vilket denna idiot gör. Men om du tycker att en stark och smart människa gör dessa saker, då får du väl tycka det.

? Gula rummet är fullt av drama queen som skapar intriger och hittar nya sätt att trakassera och mobba. Skrattade när Alex skulle ge sig på en 21 årig kille.
Fega och patetiska mobbare finns i det gula rummet. Ut med dem ONE by ONE
2020-04-13, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Läget för mig just nu:

Sami 10
Julia 9
Lennie 7
Frida 6
Mergim 5
Martin 4
Alex 3
Jassa 2
Amilia 1

Ingen 8 poängare för mig.
Bra lista. Har nog samma
2020-04-13, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Framför allt är hon otroligt barnslig/omogen och sjukligt svartsjuk. Jag anser att hon är psykiskt störd till och med. För allas trevnad och för henne eget bästa bör hon skickas hem idag.

Jag har inte tittat på programmet speciellt mkt, så jag kan ha missat ngt som du vet bättre. Jassa är barnslig och omogen, men hon försöker inte vara ngt annat och det är en stor plus. Det gör inte henne till psykiskt störd. Sjukligt svartsjuk tycker jag inte heller att hon är, snarare normalt kännande i extrema situationer. Hon har visat tecken på svartsjuka när t ex Amilia har med flit varit speciellt närgången med Martin, psykiskt eller fysiskt. Det är Amilia som psykar henne till svartsjuka. Hur friskt är det att man psykar fram negativa känslor hos andra? Amilia har varit ute efter honom och han har inte fattat det, bara Jasse har känt det på sig, och sådana som jag har sett det.
2020-04-13, 16:51
Medlem
brajzillas avatar
tror för många gillar Julia och Jassa det blir rapstjärnan som åker...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in