Citat:
Ursprungligen postat av
Nordiad
Nu har du skrivit spaltmeter i ett par trådar om dina förehavanden och planer på stämning mm. Men mer än så förefaller inte hända, varken polisanmälan, stämning eller annat i den vägen har du åstadkommit än. Börjar vara på det klara med att du inte kommer någon vart vidare kanske?
Tingsrätten och Åklagarmyndigheten arbetar nu med detta folkmord inom Polismyndigheten.. så att jag kan få mitt pass och slippa bli utsatt för våldsbrott som utförs av vakter och poliser som ser det som deras mänskliga rättighet att få prata med mig och bestämma över en människa som avskyr idioter som känner behov av att ge orders till andra.
Dom kan få möta mig i domstolen så kan vi kolla på bevisen för allt som dom har gjort, och sen kan dom få förklara varför dom gjorde det.. varför dom påstod att en människa är ett namn som inte är människans, utan ett företags namn och skattenummer.
Klart att det ska bedömmas hur mycket straff nån ska få för att dom ljugit i domstol och hittat på en falsk identitet åt en urmänniska för att utsätta urmänniskan för brott och dra urmänniskan till offentlig domstol genom att stäma urmänniskans firma för narkotikabrott.
Det ska inte handla om nån firma som är ute och brottas med poliser och vakter som vet allt om våldsammt motstånd som företag kan begå när poliser försöker gripa företagen..
det ska handla om våldsbrottslingar som fått jobb inom polisen och vaktyrket.. där dom fått för sig att alla är lika och att alla har personnummer och saknar rättigheter.. så att vakterna och poliserna får göra lite hur som helst utan konsekvenser.
Om det var ett falsklegg i min plånbok så hade inte polisen låtsas som att dom inte såg mitt id-kort.
Var det ett falsklegg som polisen hittade i min plånbok efter att dom slet av mig kläderna och misshandlade mig.. så hade min firma varit anklagad för falsktlegget utöver narkotikabrottet och brottet mot knivlagen.
Tro inte att poliser och vakter vet nånting överhuvudtaget.
Dom vet knappt varför lagen existerar, och dom verkar tro att den inte gäller för dom, speciellt inte på deras arbeten.. då dom inte ens bryr sig om mänskliga rättigheter.
Jag måste dra till vårdcentral men min hand som fortfarande är svullen runt knogarna mer än en vecka efter misshandeln.
Har frågat Tingsrätten om dom kan ta beslut om att jag ska ha ett pass.. så att jag slipper prata med vårdcentralens personal om varför jag inte är ett personnummer.. men dom är väl på semester.
Jag får dra upp ändå och förklara att min förra identitet är en firma som jag inte kan använda som identitet när jag besöker en vårdcentral.. eftersom det är brottsligt.
Det var säkert därför vakterna valde att skada min kropp.. för dom vet att i coronatider och när man inte har ett personnummer.. så kan det bli svårt att uppsöka vård.. speciellt om man ser ut som en svensson.