Citat:
Ursprungligen postat av
grungewhore
Eftersom du är ensam mot fyra vakter så har de en samstämmig historia, och du har tyvärr inte en chans.
Jag har råkat ut för liknande, och det enda jag listat ut är den ena vaktens hemadress. Förr eller senare kommer hans bil sprängas och hans kattjävel spikas upp på hans dörr.
Jag förklarade för vakten att om han ljuger om vad som hänt så kommer han att se dum ut i Tingsrätten eftersom jag själv är en ärlig människa som inte ljuger om brott som jag blir utsatt för.
Jag tänker att eftersom det var en dörr och en stor parkering så måste det finnas en övervankningskamera där.. och när jag stämmer dom så tar Tingsrätten fram övervankningsvideon för att se om jag begått våldsamt motstånd eller om vakten har begått misshandel..
och då spelar det ingen roll om dom påstår att dom har skadat mig för att jag gjorde motstånd.
Jag är ganska säker på att en av dom trampade på mitt huvud medans en annan satt på mig rygg.
Jag ska veta vart den där skurken är nånstans eftersom jag känner mig förföljd och vill inte träffa skurken utomhus eftersom jag hade nog sprayat han med pepparsprayen på grund av hur mycket han spänner sina muskler och ska bevisa sig att han får ge orders till mig på grund av hur jag klär mig och att jag inte jobbar för honom eller hans företag och vill inte delta i deras utredning av mig på grund av mitt utseende.
Lol så har dom tagit nånting hårt och tryckt på mitt på min korthållare som är gjord av metall, så dom förstörde min korthållare där jag hade mitt id-kort där det står massa om rättigheter som jag har.
Jag har tagit bild på korthållaren också, och alla skador, och allt ska lämnas till Tingsrätt.
Vem fan förstör nåns korthållare lixom, och dom kommer säga i Tingsrätten att det var för att jag gjorde motstånd som det är två huggmärken mitt på korthållaren som är bucklig nu och går inte att stänga.
Jävla clowner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bloodflyter
Bättre vi åker hem till vakten o hälsar på och ger igen? Följer gärna med
Stad?
Förlåt dom för din egna skull, men låt lagen göra sitt.
Jag förlät dom båda två gånger men dom kunde inte förlåta mig trots att jag varnade den första av dom med stämningen.. han trodde att han kunde hämnas då för att jag förlät han, vilket han tolkade som att jag inte kommer att stämma honom, och så begick han misshandeln.. och tvingade mig att stämma hans arbetsgivare för att hans identitets-skydd ska försvinna nu när han begått våldsbrott framför övervakningskameror.
Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
Du skall stämma vaktbolaget om det är skadestånd du vill ha - det finns ett arbetsgivaransvar.
Har du polisanmält vaktern?
Har du framställt skriftligt skadeståndskrav till IKEA - de kanske betalar o
kanske sparkar vaktbolaget - OM du har inköpskvitton från IKEA
Polisen vela köra ner mig till stationen och ta bilder på skadorna och upprätta en anmälan, men jag nekade och tror inte på anmälan framför stämning och bevisbegäran eftersom jag inte är något personnummer och tror jag måste använda min firma för att stämma arbetsgivarens organisationsnummer och låta arbetsgivaren utreda varför dom råkat anställa en fyra våldsbrottslingar i samma köpcentrum.
Jag skrev till Köpcentrumet förra gången att jag övervägde stämning och att jag skulle vilja att dom tar fram övervakningsvideon för att rentvå mig och få våldsbrottslingar dömda, men jag fick svaret att endast domstol kan få poliser att hämta ut övervakningsvideos.. och jag tolkar allt som att man måste gå igenom domstol och stämning mot arbetsgivare innan dom kan utreda och betala för skadorn och avskeda dåren som inte kan bete sig fredligt i ett land som Sverige.