2020-04-13, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Så Lamin trodde inte det var hans egna.
Måste gjort ont.

Efter Nacka
Helt sjukt.
Svaret han fick från sin vän räcker
Beklagar..... kan jag ringa snart?🙄
Citera
2020-04-13, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obercazzy
Tack för den!
Tänker på Ndella vrf väljer man att gifta sig med en 20år äldre kriminell eller ännu konstigare hur pappan kan låta det hända? Han r med på bröllopet i Gambia. Jag menar man märker väl direkt att det är något fel med den här killen ska jag låta min 18 åriga dotter gifta sig med honom. Eller har han manipulerat och kanske övertalat att han lagt ner med det livet. Isåfall märkligt för bröllop gästerna flyr ju till Sverige när han blir våldsam mot dom. Weird iaf...
Jaadu hur pappan kan låta det hända?
Vie inte direkt i mellanöstern. Där säger man nej till sin dotter och det betyder nej.
Säger du nej till din dotter i sverige får du både soc och polis på dig. Här minsann har man fri vilja. Man får jue älska vem man vill gifta sig med vem man vill. Inte äre pappsen som skall bestämma. Vill en 18åring gifta sig med en 33åring kriminell, yes be my guest. Hon äe myndig. Hon äe arton. Welcome to my country 🙃
Citera
2020-04-13, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Märkligt att ingen begärt ut fup?

Är nog flera som gjort men inte hunnit få ut innan påskledigheten... Lär dyka upp imorgon. Du kan ju själv maila Solna TR och begära ut FUP i PDF-format.
Citera
2020-04-13, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Är nog flera som gjort men inte hunnit få ut innan påskledigheten... Lär dyka upp imorgon. Du kan ju själv maila Solna TR och begära ut FUP i PDF-format.
Har också gjort detm 🙃 tänkte om ngn hunnit få ut den..
Citera
2020-04-13, 11:51
Medlem
JBernards avatar
Har läst brottstycken av tråden, startade osämjan på bröllopet i Gambia, vad hände?
Citera
2020-04-13, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Har läst brottstycken av tråden, startade osämjan på bröllopet i Gambia, vad hände?

Läste att det handlade om pengar, en av vännerna skulle betala bröllopet som bröllopsgåva men han hade gett för lite pengar eller något sådant så BO fick som han själv uttryckte sig"värsta notan", pga detta blev han arg.
Citera
2020-04-13, 12:03
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Läste att det handlade om pengar, en av vännerna skulle betala bröllopet som bröllopsgåva men han hade gett för lite pengar eller något sådant så BO fick som han själv uttryckte sig"värsta notan", pga detta blev han arg.

Klart man blir förbannad när man måste betala för sitt eget bröllop
Citera
2020-04-13, 12:36
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka

Vilka jävla fattiglappar, skjuta på varandra för struntsummor och upplevda kränkningar.
Citera
2020-04-13, 12:43
Medlem
Bröllop i Gambia kostar väl inte speciellt mycket? måste gå dåligt för dessa om de inte ens kan klara av en sån liten summa.
Citera
2020-04-13, 12:50
Medlem
Vafan.....jag var helt övertygad om att det var en SD-nazze som hade skjutit den unge stackars afrosvenskan.
Citera
2020-04-13, 13:06
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Vafan.....jag var helt övertygad om att det var en SD-nazze som hade skjutit den unge stackars afrosvenskan.

Hahah ja jag med 😂
Citera
2020-04-13, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Fixa fram fuppen nu era nördar! Detta kommer ifrån en förre detta soldat, varsågod för era friheter. Jag ska gå till olika affärer och köpa folköl. När jag kommer tillbaka vill jag ha en fup ute med rolig 96-92 år födda grabbar med västerorts dramtik. Aka dom bästa fupparna som finns.

Btw någon som kommer ihåg fupen när dom hade samtalsavlyssnign och jaffar satt i bilen . Dom prata att om att nu har alfan kommit tillbaka. Citera lite ord ifrån "prinsen" briljanta samtal . Aja fixa fram bådda fupparna nu.

Med din svenska hör du hemma mer i dessa gäng än i svenska militären. Finns det inget svenskaprov eller liknande för att bli soldat?

Ont. Har inte hunnit läsa allt riktigt, men hur är den här blanco inblandad? Han kan omöjligt ha hållit i ett vapen, verkar ju helt retarderad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in