2020-04-16, 00:11
Medlem
Inte så förvånad över utvecklingen med tanke på hur mkt steroider och substanser som troligtvis missbrukats under tiden som allt detta utspelat sig.
Citera
2020-04-16, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Vilka jävla fattiglappar, skjuta på varandra för struntsummor och upplevda kränkningar.

Öh... Det är ju afrikaner. Varför skulle dom tänka rationellt ?
Citera
2020-04-16, 06:48
Medlem
Mycket babbel och skratt om misstag och idioti bla bla men hur gick det med Mariehäll då....Ni tar inte ut segern i förskott...
Citera
2020-04-16, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Mycket babbel och skratt om misstag och idioti bla bla men hur gick det med Mariehäll då....Ni tar inte ut segern i förskott...

Det är väl ingen som sagt att de är säkra på en fällande dom? Det ser ju däremot riktigt illa ut för I och A i och med bevisläget. Med det sagt så såg det illa ut för någon av dem i Mariehäll-mordet med. Inget är ju klart förrän det är klart.
Citera
2020-04-16, 11:34
Medlem
Ahmed al shewani?
Va? Blie lite smått fundersam nu.

Ingen kille som sticker ut i mängden.
Anabola torsk. Säljer barbie sprutan, anabola, mm.
En riktig fegis. Inget så. Skulle han hålla ett vapen och döda någon? Lite chockad men där ser men. Ska läsa fup nu
Citera
2020-04-16, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ahmed al shewani?
Va? Blie lite smått fundersam nu.

Ingen kille som sticker ut i mängden.
Anabola torsk. Säljer barbie sprutan, anabola, mm.
En riktig fegis. Inget så. Skulle han hålla ett vapen och döda någon? Lite chockad men där ser men. Ska läsa fup nu

Enligt vittnet ska ju skyttarna ha skirkit "ahmed" till föraren utav flyktbilen...så kanske är han nödvändigtvis inte skytt?
Citera
2020-04-16, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Enligt vittnet ska ju skyttarna ha skirkit "ahmed" till föraren utav flyktbilen...så kanske är han nödvändigtvis inte skytt?
Ja det låter lite mer troligt. 🙃
Citera
2020-04-16, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det är väl ingen som sagt att de är säkra på en fällande dom? Det ser ju däremot riktigt illa ut för I och A i och med bevisläget. Med det sagt så såg det illa ut för någon av dem i Mariehäll-mordet med. Inget är ju klart förrän det är klart.
Jodå det är det många som är. Jag har inte läst FUPen och tänker inte göra det heller men vet sen tidigare hur det kan gå och det borde ni också!
Citera
2020-04-16, 13:30
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Jodå det är det många som är. Jag har inte läst FUPen och tänker inte göra det heller men vet sen tidigare hur det kan gå och det borde ni också!
Vad duktig du är som känner att du måste påtala detta utan att ens sätta dig in i fallet. Någon särskild anledning att du brinner för det här?
Citera
2020-04-16, 13:31
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Det är lite märkligt för jag fattar inte vem som skulle vara den andra skytten i Råcksta?
Citera
2020-04-16, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Det är lite märkligt för jag fattar inte vem som skulle vara den andra skytten i Råcksta?
Ja men då kanske du äntligen fattar min poäng. Herregud....
Citera
2020-04-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew

Jag har ställt frågan tidigare men ej fått svar. Är det klarlagt vart FA befann sig vid skjutningen? Ians DNA fanns väl med krutrester på en handske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in