2020-04-12, 20:18
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detsamma31
Vilken youtuber är det?

På föregående sida finns det länkat till hans sida, Blanco eller nåt liknande.
Citera
2020-04-12, 20:42
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Jag har kollat videon och kommentarerna med det stod ingenting om dödens ambassadör eller Milutin, det var detta jag blev nyfiken på då jag fattade det som att han kommenterat något om ovan nämnda.

Jag kanske var otydlig. Om du kollar Milutins instagram så ser du att Blanco kommenterat på nästan varje inlägg. De verkar vara kompisar.
Citera
2020-04-12, 20:47
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Jag kanske var otydlig. Om du kollar Milutins instagram så ser du att Blanco kommenterat på nästan varje inlägg. De verkar vara kompisar.

Ok jag har inte Instagram, kan man se det ändå eller måste man ha konto el vara kompis med honom? Om inte så länka gärna om du kan.
Citera
2020-04-12, 20:49
Medlem
Citat:

De båda är ju pundare från söderort så det är ju inte så långsökt att de känner varandra men bra grävt
Citera
2020-04-12, 22:28
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
De båda är ju pundare från söderort så det är ju inte så långsökt att de känner varandra men bra grävt

Allitd något! Han har dock rensat rätt mycket på sin instagram.

Citat:
Ok jag har inte Instagram, kan man se det ändå eller måste man ha konto el vara kompis med honom? Om inte så länka gärna om du kan.

Sök på milutin på instagram bara. räcker nog att googla hans namn + instagram så slussas du rätt
Citera
2020-04-13, 01:50
Medlem
Citat:
Jag känner inte honom men han verkar ju efter det man läst kapabel till att hämnas sin fru.

Ska han hämnas någon är det väl hans ”bröder” som försökt mörda han 2 ggr mördat hans fru och skjutit oskyldiga. Tror tjackpundar youtubern inte ens e värt att kasta kulor på. Men han lär dock få vänta några år på det om han inte har någon som klipper dom i fängelset. Hoppas någon laddar FUp nu när storhelgen e över.
Citera
2020-04-13, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obercazzy
Ska han hämnas någon är det väl hans ”bröder” som försökt mörda han 2 ggr mördat hans fru och skjutit oskyldiga. Tror tjackpundar youtubern inte ens e värt att kasta kulor på. Men han lär dock få vänta några år på det om han inte har någon som klipper dom i fängelset. Hoppas någon laddar FUp nu när storhelgen e över.

Jag personligen hade inte känt mig säker om jag nu varit inblandad i att mörda någon gängledares fru. Oavsett hans roll i det hela. Är det inte vanligt att bötfälla folk i dom här kretsarna
Citera
2020-04-13, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 134k1m
Så i egenskap av Somalier så vet du genom att se namnet om en person är Somalier eller inte

Schas iväg med dej, ditt troll.
Det låter väl rätt rimligt? Liksom vi kan känna igen Svenska namn, för det mesta.
Citera
2020-04-13, 08:49
Medlem
Zlatan låter ju svenskt eller?
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Det låter väl rätt rimligt? Liksom vi kan känna igen Svenska namn, för det mesta.
Citera
2020-04-13, 10:33
Medlem
Citat:
Allitd något! Han har dock rensat rätt mycket på sin instagram.

Sök på milutin på instagram bara. räcker nog att googla hans namn + instagram så slussas du rätt

Han fick väl en tankeställare efter att han åkte in på vapenbrottet och samtidigt satt misstänkt för att ha varit den som lämnat sperma i munnen på den där mannen i Västertorp som blev våldtagen. Eller när han polare Sascha blev fimpad. Kanske tyckte att han skulle ordna upp sitt liv lite.

Hur som helst. Många av dessa individer känner nog varandra då de vistas i liknande miljöer.
Citera
2020-04-13, 11:02
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Tror det var denna artikeln jag läste det i, men den är såklart bakom betalvägg nu.

https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/ndella-skots-ihjal-efter-brollopsbraket-makens-vilda-mordarjakt/

Det stod iaf att det blivit tjafs på bröllopet och han blivit våldsam mot en eller flera av vännerna. Dom kände sig otrygga i ett främmande land som Gambia och satte sig på ett plan och åkte hem. Det var detta tjafs som startade mordförsöken och mordet på frugan, enligt artikeln.

Det är ju talande när en hop våldsbejakande negrer åker från Sverige till Afrika för att hålla en fest, men när det blir osämja i flocken vågar de inte göra upp på plats utan sätter sig på första plan till Sverige där man riskfritt kan skjuta sin bruscha utan riktiga konsekvenser.
Citera
2020-04-13, 11:04
Medlem
Märkligt att ingen begärt ut fup?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här