2020-04-11, 12:23
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Haha, vad är det för nolla?

Mer lyteskomik från hans Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=KCavog8CsMs

Han jobbar alltså natt på något lager, och låtsas vara rik på helgerna. Vad är det för en wannabe..

Vad fan den snubben är ju inne och kommenterar på Dödens Ambassödör himself, mr Milutin Bosanac. Hahah åh herregud. Cirkeln är sluten
Citera
2020-04-11, 12:30
Medlem
Fixa fram fuppen nu era nördar! Detta kommer ifrån en förre detta soldat, varsågod för era friheter. Jag ska gå till olika affärer och köpa folköl. När jag kommer tillbaka vill jag ha en fup ute med rolig 96-92 år födda grabbar med västerorts dramtik. Aka dom bästa fupparna som finns.

Btw någon som kommer ihåg fupen när dom hade samtalsavlyssnign och jaffar satt i bilen . Dom prata att om att nu har alfan kommit tillbaka. Citera lite ord ifrån "prinsen" briljanta samtal . Aja fixa fram bådda fupparna nu.
Citera
2020-04-11, 12:31
Medlem
Pandalina4s avatar
Så Lamin trodde inte det var hans egna.
Måste gjort ont.

Citat:
Ndellas make misstänker att det är ledaren för ett annat rivaliserande gäng i södra Stockholm som ligger bakom mordet. Trots den interna konflikten i hans egen gruppering några timmar före mordet vägrar han att tro att någon av hans vänner är skyldiga.
Han messar en av männen som nu åtalats för mordet:
”Vart e du jag behöver dig nu min fru är död.”
”Beklagar sorgen … ja ringer upp dig om en stund”, får han till svar.

Efter Nacka
Citat:
Polisen tar med Ndellas man på förhör och han säger på nytt att han inte vill ha hjälp av polisen. Han avslöjar inte vem han tror ligger bakom skjutningarna.
I ett avlyssnat telefonsamtal säger han att det var ledaren för fiendegänget som sköt i Nacka:
– Det var han som klev ur bilen och började spreja.
Citera
2020-04-11, 13:11
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Kan någon vara vänlig och fixa fram FUP? =)
Tingsätten som sänder FUP är stängd tills tisdag. Då kan man maila å fråga. Såg att en användare frågat, kostade runt 60kr.

Ingen i tråden som fick FUP i torsdags å kan lägga upp i påsk present?
Citera
2020-04-11, 13:50
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Haha, vad är det för nolla?

Mer lyteskomik från hans Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=KCavog8CsMs

Han jobbar alltså natt på något lager, och låtsas vara rik på helgerna. Vad är det för en wannabe..

Varför har tanten skägg?
Citera
2020-04-11, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Fixa fram fuppen nu era nördar! Detta kommer ifrån en förre detta soldat, varsågod för era friheter. Jag ska gå till olika affärer och köpa folköl. När jag kommer tillbaka vill jag ha en fup ute med rolig 96-92 år födda grabbar med västerorts dramtik. Aka dom bästa fupparna som finns.

Btw någon som kommer ihåg fupen när dom hade samtalsavlyssnign och jaffar satt i bilen . Dom prata att om att nu har alfan kommit tillbaka. Citera lite ord ifrån "prinsen" briljanta samtal . Aja fixa fram bådda fupparna nu.
Varför ta det för givet att andra ska det? Varför gör du det inte själv till oss andra ?
"Aja fixa fram mupparna nu" så vi andra kan läsa lite "västerorts dramatik"
Citera
2020-04-11, 15:23
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321

Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Så Lamin trodde inte det var hans egna.
Måste gjort ont.
Efter Nacka

Måste känts förjävligt när han insåg att det var folket han litat på som både haft ihjäl frugan och försökt mula honom två ggr.
Men han verkar ju varit bra labil som slått på kompisarna på bröllopet så dom var livrädda i ett främmande land i Afrika, dom såg väl ingen annan utväg än att han måste dö pga sin opålitliga natur.
Citera
2020-04-11, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Vad fan den snubben är ju inne och kommenterar på Dödens Ambassödör himself, mr Milutin Bosanac. Hahah åh herregud. Cirkeln är sluten

Haha M1lutin våldtäktsmannen
Senast redigerad av NoF8 2020-04-11 kl. 16:36.
Citera
2020-04-12, 10:40
Medlem
Väldigt besviken på flashback som inte har laddat om fupen ännu, fan va snålt
Citera
2020-04-12, 12:06
Medlem
Vem är den rivaliserande gängledaren som han såg kliva ur bilen och peppra mot honom? Är det dalen grabbarna?
Citera
2020-04-12, 12:46
Medlem
Vad var det för bråk några timmar innan mordet på tjejen?
Citera
2020-04-12, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare

Måste känts förjävligt när han insåg att det var folket han litat på som både haft ihjäl frugan och försökt mula honom två ggr.
Men han verkar ju varit bra labil som slått på kompisarna på bröllopet så dom var livrädda i ett främmande land i Afrika, dom såg väl ingen annan utväg än att han måste dö pga sin opålitliga natur.
Vart finns info om att han slagit sina vänner på bröllopet ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in