2020-04-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Alex överdimensionerade mun går konstant, helt utan kontakt med hjärnan.

😂😂 fashion med du-rag 😂😂
2020-04-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Men att Mergim bara tog det? Har inte sett än men han har ju väldigt svårt med kvinnor som säger emot honom. Bråkade han inte tillbaka?

allt han sa var " ne men så bra jasmin " sen gick därifrån, han har lärt sig nu att gå ifrån för det är en konflikt om vill ha, först med alex runt matbordet nu detta.
2020-04-12, 23:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Håller faktiskt med 😱 Amilia och Sami står för stor del av underhållningen just nu. Tror Sami skulle må bra av att Jasse åker också, han har själv sagt att han vill att hon ska åka för att slippa gå runt på äggskal hela tiden.
Är inne på samma spår. För någon vecka sen störde jag mig på Amilia som fan. Men utan henne (och Sammi) skulle det vara dött i huset underhållsmässigt.
2020-04-12, 23:20
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Han tog resten av Fridas metallic silver

Både han och Fridas hår blev bättre än Jasmines 🙈

Är det inte den färgen Jassa vill ha i slutändan ? Har ju haft i 6-7 flaskor blondering nu.

Bara köra på med silver i det nu?
2020-04-12, 23:20
Medlem
Jebbejabos avatar
Undrar varför inte alla som hatar på Amilias ”mobbing”, inte avskyr Jasse och röstar ut henne i morgon? Där har vi en äkta översittare. Förtjänar lika mycket, om inte mer hat än Amilia.
2020-04-12, 23:22
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
man påverkas mest av den man hänger med mest och det är Alex numera för Samis del, inte Jassa. Underkänt till närmsta sällskapet om det inte kan få en att må tillräckligt bra att stå ut med såna som tar energi.

Fungerar självklart inte likadant i situationen som dom befinner sig i, som det gör i det vanliga livet. Det är klart att han påverkas negativt av Jasse, han har ju sagt det själv?
2020-04-12, 23:24
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Fast gula rummet är ju inte eniga. Martin vill ha ut Julia, det vill inte Jasmine. Alex vill också ha ut Julia. Som jag uppfattat det finns inget ”gult” rum. Finns ingen enighet.
Nä iofs men ändå.
Kan dom inte ens organisera minsta vettiga motdrag mot Amilia, är dom så korkade att dom förtjänar hänga löst hela högen!
2020-04-12, 23:25
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Är det inte den färgen Jassa vill ha i slutändan ? Har ju haft i 6-7 flaskor blondering nu.

Bara köra på med silver i det nu?
Jag tyckte ändå Julia lyckades jämna ut det något. Jag skulle kört silverschampoo och den inpackningen med silver som Frida brukar köra.
Mest för att inte förstöra håret ännu mer, hon behöver bara jobba bort det fula gula...

Stackars frisören som ska rätta till hennes hår efter detta!!
2020-04-12, 23:26
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är inne på samma spår. För någon vecka sen störde jag mig på Amilia som fan. Men utan henne (och Sammi) skulle det vara dött i huset underhållsmässigt.

Ja, det gör så stor skillnad i gruppen när någon rolig ryker. Men om någon som är tråkig åker så märker man knappt det, Glasman är ett bra exempel. Alex borde vara kvar och fortsätta skapa lite drama, Jasse kan åka ut så vi får lite fart på Martin.
2020-04-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
det är ju viktigt att alla i gula rummet får lära sig hur man ska klä sig. Han sitter på facit
Hur fan kan någon ta modetips av Alex? Det enda han säger är fashion! Han klär sig ju fruktansvärt. Kortärmade skjortor och byxorna orkar jag inte ens prata om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jasmine var ju faktiskt kul innan man blev less på att hon blev för mycket så hon lever lite lite på det än hos mig iaf

Jasmine är roligare att titta på än Alex. Det ska va show, det är ett tv program 😃
Medlem
Hoppas också på Jassa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in