2020-04-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Amilia ogillar Alex starkt. Bara av den anledningen ska han vara kvar.
Flickor runt om i landet, gillar naturligtvis Jas mer. Men här finns väl inga flickor ?

Inga flickor och inga snickare
2020-04-12, 23:11
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Snarare Amilia och Mergim som är kul att titta på. Sami är alldeles för intetsägandes och anpassar sig hela tiden efter andra. Amilia den enda som står på egna ben och Mergim en kul pajas 🤣😂 och definitivt mer mogen än både Alex och Sami.

Jag tycker Sami är skön och rolig att titta på när han mår bra. Just nu verkar han vara i en svacka och det beror nog på Jasse.
2020-04-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tyckt illa om Amilia sedan första veckan. Några enstaka "sköna" kommentarer ändrar inte på min åsikt om denna människa.

Tycker bättre om Mergim då. Han skulle må bra av att Amilia åker, även Lennie skulle släppas fri. Ja ALLA skulle gynnas av att komandoran lämnade.

Du har naturligtvis helt rätt i din bedömning. Fler borde ha kommit till samma insikt som du.
2020-04-12, 23:13
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Jag tror Alex kan vara bra att ha kvar en vecka till. Ponera att Jasmine åker denna vecka. Då blir Alex garanterat nominerad nästa vecka. Risken/chansen att även Sami och Julia blir nominerade är då stor. Av dessa tre kommer Alex få lämna. Lämnar däremot Alex tror jag att Jasmine, Sami och Julia blir nominerade nästa vecka och risken är då stor att Julia får lämna. Tror jag.
Nog får vi väl ändå utgå från att iallafall minst en från rosa rummet blir nominerade nästa vecka!
Gula rummet kan ju inte göra samma katastrof nomineringar en vecka till!?!?
2020-04-12, 23:15
Medlem
__Alez__s avatar
Haha Sami!

-Mamma har sett att jag växt på tv och köpt XL.
2020-04-12, 23:16
Medlem
Hydraulslangs avatar
Alex överdimensionerade mun går konstant, helt utan kontakt med hjärnan.
2020-04-12, 23:16
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Jag tycker Sami är skön och rolig att titta på när han mår bra. Just nu verkar han vara i en svacka och det beror nog på Jasse.
man påverkas mest av den man hänger med mest och det är Alex numera för Samis del, inte Jassa. Underkänt till närmsta sällskapet om det inte kan få en att må tillräckligt bra att stå ut med såna som tar energi.
2020-04-12, 23:17
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Finns i avsnittet. Hon vågar ryta ifrån. Hon skrek rätt i hans ansikte igår att han är en mytoman.

Det är så man gör, inte som Alex. Killen har snackat skit i 4 dagar o inte vågat säga ett ord. Han gjorde ett försök igår mot Amilia under lögndetektorn men gjorde bort sig lika fort.

Men att Mergim bara tog det? Har inte sett än men han har ju väldigt svårt med kvinnor som säger emot honom. Bråkade han inte tillbaka?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Snarare Amilia och Mergim som är kul att titta på. Sami är alldeles för intetsägandes och anpassar sig hela tiden efter andra. Amilia den enda som står på egna ben och Mergim en kul pajas 🤣😂 och definitivt mer mogen än både Alex och Sami.

En större linslus än självgoda Amilia går inte att skåda.
Mergim och Lennie skulle må bra av att slippa Amilia, då hon tar alldeles för mycket plats för att Lennie ska kunna blomma ut. Hennes oändliga monologer är bara tröttsamma. Men hon är bra på att böla till sig uppmärksamhet när något går emot. Ingen kan böla som Amilia
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nog får vi väl ändå utgå från att iallafall minst en från rosa rummet blir nominerade nästa vecka!
Gula rummet kan ju inte göra samma katastrof nomineringar en vecka till!?!?

Fast gula rummet är ju inte eniga. Martin vill ha ut Julia, det vill inte Jasmine. Alex vill också ha ut Julia. Som jag uppfattat det finns inget ”gult” rum. Finns ingen enighet.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vad använde Mergim för hårfärg? Knappast blondblekning? Blev ju orange förra gången.
Han tog resten av Fridas metallic silver

Både han och Fridas hår blev bättre än Jasmines 🙈
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Alex överdimensionerade mun går konstant, helt utan kontakt med hjärnan.
det är ju viktigt att alla i gula rummet får lära sig hur man ska klä sig. Han sitter på facit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in