2020-04-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Amilia sa att det bara finns fyra djur inom kinesisk astrologi och verkade säker.
Det började med att hon pratade om en vän som föddes under grisens år
och Frida sa att hon och Julia föddes väl under hästens år...
men enligt Amilia så finns inte ens Hästen inom kinesisk astrologi.
Frida däremot hade rätt om att hon och Julia föddes under hästens år samt att det finns tolv djur, inte fyra.
Fascinerande med alla gånger hon verkat säker på saker utan att ha någon direkt koll.

Och ......

Hon grillade gulgölingarna trots dessa brister 🤣😂
2020-04-12, 17:56
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Amilia sa att det bara finns fyra djur inom kinesisk astrologi och verkade säker.
Frida däremot hade rätt om att hon och Julia föddes under hästens år samt att det finns tolv djur, inte fyra.
Fascinerande med alla gånger hon verkat säker på saker utan att ha någon direkt koll.
Typisk politiker
2020-04-12, 17:56
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Alla kunde väl ställa följdfrågor
Det är vad jag tror
Skrev jag ngt annat, eller kan du inte läsa? Ut med Jassa!
2020-04-12, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Du säger själv att du bara kollat på BB nån vecka. Jag kan meddela dig att efter all skit som hon har gjort i huset, snackat skit om alla, hånat folk, ljugit, mobbat m.m. så finns det inte en chans i helvete att hon blir benådad för att hon varit skön i lögndetektor skolen! Hon är den SISTA som ska sitta i en final! Vi som har kollat liven från start VET vilken vidrig människa det är! Så kom inte och säg att hon är värdig att sitta i en final när du inte sett allt. Just sayin'

För mig ser det snarare ut att gula rummet håller på med det. De kalkar det strategisnack men har sen inte vett att fullfölja det de kommit överens om.
2020-04-12, 17:58
Medlem
Lunatics avatar
Ormsnack med Sami i rum1
Kan lägga till det Sami nämner om att Ormar dricker vatten, Dom Gäspar, och Nyser också. hehe
2020-04-12, 17:59
Medlem
icons avatar
Har varit skönt snack mellan de gula när Alex inte varit med. Som i badrummet tidigare och nu sovrummet. När Alex dragit kommer det bli bättre stämning, garanterat.
2020-04-12, 18:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Haha Amilia var inte ens nära alltså.
2020-04-12, 18:00
Medlem
Zingo2s avatar
Verkar som det kommit hit lite små ungar, tyvärr.
2020-04-12, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skrev jag ngt annat, eller kan du inte läsa? Ut med Jassa!

Jass eller Alex, who cares ..... någon av dem ryker på måndag. Mest troligt Alex om inte Jass går ut frivilligt efter den misslyckade hårfärgningen

Snälla någon lägg upp ett klipp när hon får sin behandling 🤩
2020-04-12, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
För mig ser det snarare ut att gula rummet håller på med det. De kalkar det strategisnack men har sen inte vett att fullfölja det de kommit överens om.
Jag förstår helt hur det ser ut nu! Det har börjat spåra rejält det kan jag hålla med om men det går fortfarande inte att bortse från sanning som man fått när man kollat från start. Kan tänka mig att du får en helt annan bild när du bara sett nån vecka men tyvärr så är inte alla vad dom ser ut att vara när man inte sett allt.
2020-04-12, 18:02
Medlem
Jag har precis röstat 😯
Vem ska ut ......
2020-04-12, 18:03
Medlem
Alex kan man få ut nästa vecka. Kanske enda gången man kan få ut Jassa är nu. Kom igen rösta UT Jassa nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in