2020-04-12, 22:46
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
följer hans beteende i övrigt inklusive att han får andra att göra skitgörat åt honom - dvs Martin fick måla hans namn
Det är ju Alex i ett nötskal, han klarar ju inte av någonting själv.
Den mest handlingsförlamade människan jag sett, och beter sig precis som ett förvuxet barn.
Bara klagar och gnäller att allt är orättvist osv.
Såg du när dom fixade till ute platsen, han var ju helt nollad bara stod och "sjöng" och fjantade sig medans (nästan) alla andra jobbade med sitt.
Slutade med att Jasmine fick måla hans jävla fotbollslinjer som han bara skulle ha, som en (korkad) unge.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-12 kl. 22:50.
2020-04-12, 22:47
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Tror du hon kommer bete sig bättre nästa vecka? Det tror inte jag. Hon kommer fortsätta lika och bli ännu mindre poppis. Om hon fortsätter vara poppis kan hon slå ut Am Alex fyller ingen funktion alls. Bara ett stort störmoment som gör sig bättre på utsidan där han har en dotter som väntar.

Jag tror Alex kan vara bra att ha kvar en vecka till. Ponera att Jasmine åker denna vecka. Då blir Alex garanterat nominerad nästa vecka. Risken/chansen att även Sami och Julia blir nominerade är då stor. Av dessa tre kommer Alex få lämna. Lämnar däremot Alex tror jag att Jasmine, Sami och Julia blir nominerade nästa vecka och risken är då stor att Julia får lämna. Tror jag.
2020-04-12, 22:49
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Det är ju Alex i ett nötskal, han klarar ju inte av någonting själv.
Den mest handlingsförlamade människan jag sett, och beter sig precis som ett förvuxet barn.
Bara klagar och gnäller att allt är orättvist osv.
Såg du när dom fixade till ute platsen, han var ju helt nollad slutade med att Jasmine fick måla hans jävla fotbollslinjer som han bara skulle ha, som en (korkad) unge.
Såg men orkade inte kolla så noga just av den anledningen du beskriver. Han påminner mer och mer som ett barn i sitt sätt att resonera kring rättvisa/ orättvisa helt klart.
2020-04-12, 22:50
Medlem
hoppas 2 ryker imorgon, verkligen alltså verkligen!
2020-04-12, 22:50
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Jag tror Alex kan vara bra att ha kvar en vecka till. Ponera att Jasmine åker denna vecka. Då blir Alex garanterat nominerad nästa vecka. Risken/chansen att även Sami och Julia blir nominerade är då stor. Av dessa tre kommer Alex få lämna. Lämnar däremot Alex tror jag att Jasmine, Sami och Julia blir nominerade nästa vecka och risken är då stor att Julia får lämna. Tror jag.
Aha. Det kan säkert bli så. Personligen står jag inte ut med Alex och stämningen han skapar omkring sig en vecka till. Jassa har jag stört mig så länge på så där har jag nog vant mig mer
2020-04-12, 22:51
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ok. På vilket sätt då? Tycker de verkar ha kul ihop?

Jag tycker att Jasmine ”drar ned” Julia genom sitt ständiga ältande och skitsnackande. Jag uppfattar det som att Julia mår bättre i till exempel Samis sällskap.
2020-04-12, 22:51
Medlem
Citat:
Aha. Det kan säkert bli så. Personligen står jag inte ut med Alex och stämningen han skapar omkring sig en vecka till. Jassa har jag stört mig så länge på så där har jag nog vant mig mer

Jasmine var ju faktiskt kul innan man blev less på att hon blev för mycket så hon lever lite lite på det än hos mig iaf
2020-04-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Preciiiis så. Hennes taktik är att trycka ner andra för att lyfta sig själv. Men de hon inte tänker på att de slår tvärtom. hon sänker sig ännu lägre än dom hon ser ner på!!

Spot on där! Kan inte göra annat än att hålla med!!!
2020-04-12, 22:53
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Jag tycker att Jasmine ”drar ned” Julia genom sitt ständiga ältande och skitsnackande. Jag uppfattar det som att Julia mår bättre i till exempel Samis sällskap.
Okej. Men är Alex kvar tar han upp Samis tid så då kan inte Jullan vara med honom ändå. Drömmen vore om BÅDE Jassa och Alex åkte ut. Jag ville ha ut de samtidigt som VIrr redan förra veckan. Det är verkligen pest eller kolera
2020-04-12, 22:54
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jasmine var ju faktiskt kul innan man blev less på att hon blev för mycket så hon lever lite lite på det än hos mig iaf
ja hon har ju varit med i några av säsongens bästa stunder, när rainbow team var intakt och hade kul ihop innan Martin. suck
2020-04-12, 22:55
Medlem
icons avatar
okej, så nu kommer Alex in och ska ge facit till tjejerna hur kläderna ska vara. "Fashionkungen" ska justera fashionprinsessorna
2020-04-12, 22:56
Medlem
sjukt jävla kul om jasmin åkte imorgon sen på tisdagen står utanför när dom alla är på gården och skriker " MARTIIIIN , MARTIIIIIIN " så sjuk i huvudet är hon att hon faktiskt skulle göra det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in