2020-04-10, 21:11
Medlem
bridgeblandnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Lyssnade lite p analsexavsnittet. Det var hemskt. De bara fnittrar hela tiden. Och Emma klarar inte ens av att hlla reda p nr trden startade. Och inte frstod de pongen med stjrnorna heller. "Man frstr ju nd att det r Alshammar"
Men Scroll-Mia, som den erfarna flashbackare hon r, frklarar ju fr de andra tv varfr stjrnorna anvnds.
Citera
2020-04-10, 21:47
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Men Scroll-Mia, som den erfarna flashbackare hon r, frklarar ju fr de andra tv varfr stjrnorna anvnds.

Det mste ha hnt efter att jag slutade lyssna.
Citera
2020-04-10, 21:54
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Gjorde hon? Lyssnade nog med ett halvt ra d isf, fr jag missade det ocks. Jag vet inte heller vad stjrnorna anvnds till. r det fr att inte gra namnen skbara?
Citera
2020-04-10, 22:02
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Lyssnade lite p analsexavsnittet. Det var hemskt. De bara fnittrar hela tiden. Och Emma klarar inte ens av att hlla reda p nr trden startade. Och inte frstod de pongen med stjrnorna heller. "Man frstr ju nd att det r Alshammar"
Det r ju busigt med analppningen och att stoppa upp saker i den. Jag tycker att fnitter r en naturlig reaktion.

Vad menar du med att Emma inte hller reda p nr trdar startas?

Om du r ett trkigt gubbslemm som har blivit helt apatisk till att kra upp freml i ndtarmen s mste du ju inte lyssna. Knns uppenbart att du redan har en frutbestmd sikt och gr in med instllningen att det kommer att vara trkigt. Inte konstigt att du d inte heller tycker att det r kul, fr internt sitter du bara och tnker att allt r s trkigt.
Citera
2020-04-10, 22:10
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Det r ju busigt med analppningen och att stoppa upp saker i den. Jag tycker att fnitter r en naturlig reaktion.

Vad menar du med att Emma inte hller reda p nr trdar startas?

Om du r ett trkigt gubbslemm som har blivit helt apatisk till att kra upp freml i ndtarmen s mste du ju inte lyssna. Knns uppenbart att du redan har en frutbestmd sikt och gr in med instllningen att det kommer att vara trkigt. Inte konstigt att du d inte heller tycker att det r kul, fr internt sitter du bara och tnker att allt r s trkigt.

Det var nog den dr hemska Ina (hon frn Snedtnkt) Hon to fel p vilket r analsex-trden startade. 2005 contra 2006.
Citera
2020-04-10, 22:56
Medlem
Taeronais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Gjorde hon? Lyssnade nog med ett halvt ra d isf, fr jag missade det ocks. Jag vet inte heller vad stjrnorna anvnds till. r det fr att inte gra namnen skbara?

Det gjorde hon, klart och tydligt. Anvnd ett helt ra nsta gng, eller rentav bda ronen.
Och jo, det r fr att spam-bottar inte ska f tag p personuppgifter. Om jag inte helt fattat saken fel.
Citera
2020-04-11, 05:54
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taeronai
Det gjorde hon, klart och tydligt. Anvnd ett helt ra nsta gng, eller rentav bda ronen.
Och jo, det r fr att spam-bottar inte ska f tag p personuppgifter. Om jag inte helt fattat saken fel.
Du kanske ocks ska anvnda ett helt ra nsta gng eftersom att du verkar osker.
Citera
2020-04-11, 08:27
Medlem
Isnatts avatar
Scroll-Mia, r det en 'hemlighet' vem hon r? Har ju hrt henne i andra poddar s jag vet men
Citera
2020-04-11, 14:47
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertolucci
Det var tyvrr genomgende, ven intermittentexplosivitet, Davidoff och Azurskiftande fick sina nicks lustmrdade.

Att inte kunna uttala Davidoff visar ju tydligt att det r WT-varning p Ina.
Citera
2020-04-12, 13:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertolucci
Det var tyvrr genomgende, ven intermittentexplosivitet, Davidoff och Azurskiftande fick sina nicks lustmrdade.
Jas, de lustmrdar mig, hur vgar dom!? I vilket avsnitt?
Citera
2020-04-12, 15:46
Medlem
Jag kan bekrfta att Scroll-Mia r gift, s alla flashbackare som krat ner sig i henne fr grta ut och hitta ett nytt freml fr sina affektioner.
Citera
2020-04-12, 17:14
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jas, de lustmrdar mig, hur vgar dom!? I vilket avsnitt?

Senaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in