2020-04-10, 21:11
Medlem
bridgeblandnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Lyssnade lite på analsexavsnittet. Det var hemskt. De bara fnittrar hela tiden. Och Emma klarar inte ens av att hålla reda på när tråden startade. Och inte förstod de poängen med stjärnorna heller. "Man förstår ju ändå att det är Alshammar"
Men Scroll-Mia, som den erfarna flashbackare hon är, förklarar ju för de andra två varför stjärnorna används.
Citera
2020-04-10, 21:47
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Men Scroll-Mia, som den erfarna flashbackare hon är, förklarar ju för de andra två varför stjärnorna används.

Det måste ha hänt efter att jag slutade lyssna.
Citera
2020-04-10, 21:54
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Gjorde hon? Lyssnade nog med ett halvt öra då isf, för jag missade det också. Jag vet inte heller vad stjärnorna används till. Är det för att inte göra namnen sökbara?
Citera
2020-04-10, 22:02
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Lyssnade lite på analsexavsnittet. Det var hemskt. De bara fnittrar hela tiden. Och Emma klarar inte ens av att hålla reda på när tråden startade. Och inte förstod de poängen med stjärnorna heller. "Man förstår ju ändå att det är Alshammar"
Det är ju busigt med analöppningen och att stoppa upp saker i den. Jag tycker att fnitter är en naturlig reaktion.

Vad menar du med att Emma inte håller reda på när trådar startas?

Om du är ett tråkigt gubbslemm som har blivit helt apatisk till att köra upp föremål i ändtarmen så måste du ju inte lyssna. Känns uppenbart att du redan har en förutbestämd åsikt och går in med inställningen att det kommer att vara tråkigt. Inte konstigt att du då inte heller tycker att det är kul, för internt sitter du bara och tänker att allt är så tråkigt.
Citera
2020-04-10, 22:10
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Det är ju busigt med analöppningen och att stoppa upp saker i den. Jag tycker att fnitter är en naturlig reaktion.

Vad menar du med att Emma inte håller reda på när trådar startas?

Om du är ett tråkigt gubbslemm som har blivit helt apatisk till att köra upp föremål i ändtarmen så måste du ju inte lyssna. Känns uppenbart att du redan har en förutbestämd åsikt och går in med inställningen att det kommer att vara tråkigt. Inte konstigt att du då inte heller tycker att det är kul, för internt sitter du bara och tänker att allt är så tråkigt.

Det var nog den där hemska Ina (hon från Snedtänkt) Hon to fel på vilket år analsex-tråden startade. 2005 contra 2006.
Citera
2020-04-10, 22:56
Medlem
Taeronais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Gjorde hon? Lyssnade nog med ett halvt öra då isf, för jag missade det också. Jag vet inte heller vad stjärnorna används till. Är det för att inte göra namnen sökbara?

Det gjorde hon, klart och tydligt. Använd ett helt öra nästa gång, eller rentav båda öronen.
Och jo, det är för att spam-bottar inte ska få tag på personuppgifter. Om jag inte helt fattat saken fel.
Citera
2020-04-11, 05:54
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taeronai
Det gjorde hon, klart och tydligt. Använd ett helt öra nästa gång, eller rentav båda öronen.
Och jo, det är för att spam-bottar inte ska få tag på personuppgifter. Om jag inte helt fattat saken fel.
Du kanske också ska använda ett helt öra nästa gång eftersom att du verkar osäker.
Citera
2020-04-11, 08:27
Medlem
Isnatts avatar
Scroll-Mia, är det en 'hemlighet' vem hon är? Har ju hört henne i andra poddar så jag vet men
Citera
2020-04-11, 14:47
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertolucci
Det var tyvärr genomgående, även intermittentexplosivitet, Davidoff och Azurskiftande fick sina nicks lustmördade.

Att inte kunna uttala Davidoff visar ju tydligt att det är WT-varning på Ina.
Citera
2020-04-12, 13:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertolucci
Det var tyvärr genomgående, även intermittentexplosivitet, Davidoff och Azurskiftande fick sina nicks lustmördade.
Jaså, de lustmördar mig, hur vågar dom!? I vilket avsnitt?
Citera
2020-04-12, 15:46
Medlem
Jag kan bekräfta att Scroll-Mia är gift, så alla flashbackare som kärat ner sig i henne får gråta ut och hitta ett nytt föremål för sina affektioner.
Citera
2020-04-12, 17:14
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jaså, de lustmördar mig, hur vågar dom!? I vilket avsnitt?

Senaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in