2020-07-11, 00:14
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Nejdå! Länge Leve Lennart! (alliteration) 🙂

Hehe guld!

Citat:
Ursprungligen postat av DemonDeath
Sluta med vad? Att gå igenom gamla avsnitt? Eller att göra ljudinlägg?

Att spela in ljudinlägg, Man har bara 1.30 på sig om man inte betalar typ 1500 spänn och det lite för många bärs för att Lennart ska gå med på det! 😁
Citera
2020-07-11, 00:51
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Nej nu får du skärpa dig! Vadå Kinnunens klor? Tala ur skägget ffs! Menar du att podden är SD?

Det är åtminstone inget jag har märkt eller hört. Dessutom skulle deras fejsgrupp troligen decimeras till 5% om de hade gått ut med något sådant. Podden är väl vänster om något!! = man är kapitalistsvin fast man lajvar grovarbetare.

Nu har du missförstått något alldeles oerhört. Kamrern har inget med SD att göra.
Citera
2020-07-11, 00:53
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Hehe guld!

Att spela in ljudinlägg, Man har bara 1.30 på sig om man inte betalar typ 1500 spänn och det lite för många bärs för att Lennart ska gå med på det! 😁

va weird…jag har 5 minuter och är inte inloggad…tips prova att stöna lite så kanske du får fler minuter lite som jag gjorde i första minipodden
Senast redigerad av Honeyvoice 2020-07-11 kl. 01:00.
Citera
2020-07-11, 01:00
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
va weird…jag har 5 minuter och är inte inloggad

Skumt kollade runt lite men man var tvungen att betala för helårs premie, trodde du hade slantat upp.
Citera
2020-07-11, 01:02
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Spykräk på pk feministerna som just nu sitter i svt1 o ska låtsas vara ngr taleskvinnor för både podd o forum. Idiotiskt att forumet låter 3 övergödda hipsters rida på både namn o logga. Tillgjort, konstlat o vill men vågar inte andan låter o syns högt. Lönerna borde gå till kommande stämning från forumets sida.

Vill tacka dig igen Blue för det var tack vare dig som där blev sån action i tråden
Citera
2020-07-11, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nu har du missförstått något alldeles oerhört. Kamrern har inget med SD att göra.
Nähä men förklara det då istället! Du är ju drygare än Yes diskmedel.
Citera
2020-07-11, 01:34
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Nähä men förklara det då istället! Du är ju drygare än Yes diskmedel.

Förklarade ju det när du frågade, yes.
Citera
2020-07-11, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
skumt då har ju jag suttit och tightat till allt i onödan!!! "vad heter tight på engelska?" typ....
Jag tycker att det är asbra! Lennart är kort och koncis, inget dösnack som FF ägnar sig åt. Proffsigt!
Citera
2020-07-11, 01:37
Bannlyst
Citat:
Förklarade ju det när du frågade, yes.
Nej det gjorde du verkligen inte! Vem är "kamrern"? Låter som en karaktär från Jönssonligan.
Citera
2020-07-11, 01:42
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Nej det gjorde du verkligen inte! Vem är "kamrern"? Låter som en karaktär från Jönssonligan.

Kamrer Kinnunen är en person som betett sig väldigt illa mot FrankieStubbs.
Citera
2020-07-11, 01:47
Bannlyst
Citat:
Kamrer Kinnunen är en person som betett sig väldigt illa mot FrankieStubbs.
Tack för klargörandet min lilla fästmö
Citera
2020-07-11, 01:51
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Jag tycker att det är asbra! Lennart är kort och koncis, inget dösnack som FF ägnar sig åt. Proffsigt!

Hehe tackar! Lennart gillar inte kallprat.... men nu är han lite småpackad och kvaliten på mitt försök till en 5minutare blev väl sådär ska försöka att skärpa mig till imorron jag lovar! https://www.speakpipe.com/voice-reco...av1xsshbbep1kg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in