Citat:
Ursprungligen postat av
Grafikkort
Okej! Bra o veta ungefär var det bör ligga!
Mm det är sjukt hur mycket skit det finns... Bara o blunda och hoppas man får tag i nåt bra! När man väl får tag i nåt bra så märker man vilken jävla skillnad det är!
Mvh
Tänk på alla oskulder idag som mer eller mindre får syssla med lotteri för att hitta rätt kvalitet.
Citat:
Ursprungligen postat av
djlanson
Tycker också 80 verkar lågt för detta "toppmärke".
Hade 91 pmol östradiol på 0.75 adex EOD.
Om det var 24 timmar efter stick så var det verkligen "toppmärke" tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Shippyman
Har legat på relativt höga doser testo och annat och ALDRIG haft problem med gyno, har tagit blodprov när jag legat på runt 500-750mg testo ew plus annat och haft östro på över 300 utan att märka av det. Nu ligger jag på extremt låg dos, så gott som ren. Testovärde på 30nmol och östrot på 99.
Har tagit HCG på 500iu e3d och fått värsta kli i pattarna och liten knöl i den ena. Wtf?
Har kört 0.5 arimidex nu e3d och det hjälper inte ett skit, höjt till 0.5ed och fortfarande kliar det.
Fråga 1: Är det normalt att överhuvudtaget få gyno på så låg dos HCG? Speciellt eftersom jag aldrig känt något äns när jag legat över grammet prepp?
Fråga 2: Är mitt arimidex kasst, bör jag byta till nolva? Eller höja dosen arimidex?
Känns sjukt att ens behöva bomba på med arimidex pga lite HCG...
Du måste använda nolvadex om du vill få effekt på gyno eftersom arimidex enbart reglerar östrogenet inte receptorerna i brösten. Mekanismen bakom gyno är komplicerad men 99% är mer eller mindre kopplat till östrogenet i ditt fall kan det vara så att just hcg kombinerat med redan högt östrogen ger en boost och slår ut dig.
Förstår inte vad du menar med bomba det är väldigt fjuttiga doser(0.25-0.50mg arimidex) du använder men du tyckte det var viktigare att fixa ordentliga bröst lagom till beach 2017