2016-11-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Det är värdelöst tyvärr.

Vad ska det ligga på enligt dig?

mvh
Citera
2016-11-20, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Vad ska det ligga på enligt dig?

mvh

Med tanke på att det var 24 timmar efter inject så en bra bit över 100.

Turk-Alfred fick 120ish(?) på samma dos med Genesis men jag kommer inte ihåg exakt hur långt efter han tog provet. Blir ju ännu enklare om man tar östrogen samtidigt eftersom dom båda arbetar i symbios men då förutsätter det att man inte använder ai.

Det bekräftar bara vad jag sagt hela tiden att produkterna idag håller så genomrutten kvalitet och det tar bara några veckor från lansering så dippar det rejält. Vidrigt!
Citera
2016-11-20, 19:31
Medlem
Citat:

Turk-Alfred fick 120ish(?) på samma dos med Genesis men jag kommer inte ihåg exakt hur långt efter han tog provet. Blir ju ännu enklare om man tar östrogen samtidigt eftersom dom båda arbetar i symbios men då förutsätter det att man inte använder ai.

Det bekräftar bara vad jag sagt hela tiden att produkterna idag håller så genomrutten kvalitet och det tar bara några veckor från lansering så dippar det rejält. Vidrigt!

Okej! Bra o veta ungefär var det bör ligga!

Mm det är sjukt hur mycket skit det finns... Bara o blunda och hoppas man får tag i nåt bra! När man väl får tag i nåt bra så märker man vilken jävla skillnad det är!

Mvh
Citera
2016-11-20, 19:33
Medlem
Citat:

Tycker också 80 verkar lågt för detta "toppmärke".
Hade 91 pmol östradiol på 0.75 adex EOD.
Citera
2016-11-20, 19:39
Medlem
Har legat på relativt höga doser testo och annat och ALDRIG haft problem med gyno, har tagit blodprov när jag legat på runt 500-750mg testo ew plus annat och haft östro på över 300 utan att märka av det. Nu ligger jag på extremt låg dos, så gott som ren. Testovärde på 30nmol och östrot på 99.

Har tagit HCG på 500iu e3d och fått värsta kli i pattarna och liten knöl i den ena. Wtf?
Har kört 0.5 arimidex nu e3d och det hjälper inte ett skit, höjt till 0.5ed och fortfarande kliar det.
Fråga 1: Är det normalt att överhuvudtaget få gyno på så låg dos HCG? Speciellt eftersom jag aldrig känt något äns när jag legat över grammet prepp?
Fråga 2: Är mitt arimidex kasst, bör jag byta till nolva? Eller höja dosen arimidex?

Känns sjukt att ens behöva bomba på med arimidex pga lite HCG...
Citera
2016-11-20, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Okej! Bra o veta ungefär var det bör ligga!

Mm det är sjukt hur mycket skit det finns... Bara o blunda och hoppas man får tag i nåt bra! När man väl får tag i nåt bra så märker man vilken jävla skillnad det är!

Mvh

Tänk på alla oskulder idag som mer eller mindre får syssla med lotteri för att hitta rätt kvalitet.

Citat:
Ursprungligen postat av djlanson
Tycker också 80 verkar lågt för detta "toppmärke".
Hade 91 pmol östradiol på 0.75 adex EOD.

Om det var 24 timmar efter stick så var det verkligen "toppmärke" tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Shippyman
Har legat på relativt höga doser testo och annat och ALDRIG haft problem med gyno, har tagit blodprov när jag legat på runt 500-750mg testo ew plus annat och haft östro på över 300 utan att märka av det. Nu ligger jag på extremt låg dos, så gott som ren. Testovärde på 30nmol och östrot på 99.

Har tagit HCG på 500iu e3d och fått värsta kli i pattarna och liten knöl i den ena. Wtf?
Har kört 0.5 arimidex nu e3d och det hjälper inte ett skit, höjt till 0.5ed och fortfarande kliar det.
Fråga 1: Är det normalt att överhuvudtaget få gyno på så låg dos HCG? Speciellt eftersom jag aldrig känt något äns när jag legat över grammet prepp?
Fråga 2: Är mitt arimidex kasst, bör jag byta till nolva? Eller höja dosen arimidex?

Känns sjukt att ens behöva bomba på med arimidex pga lite HCG...

Du måste använda nolvadex om du vill få effekt på gyno eftersom arimidex enbart reglerar östrogenet inte receptorerna i brösten. Mekanismen bakom gyno är komplicerad men 99% är mer eller mindre kopplat till östrogenet i ditt fall kan det vara så att just hcg kombinerat med redan högt östrogen ger en boost och slår ut dig.

Förstår inte vad du menar med bomba det är väldigt fjuttiga doser(0.25-0.50mg arimidex) du använder men du tyckte det var viktigare att fixa ordentliga bröst lagom till beach 2017
Citera
2016-11-20, 21:24
Medlem
Titanites avatar
Är 6.25mg Aromasin för mycket när man kör 250mg Test E E5D?

Tycker ju snorren sover lite för mycket efter att ha bytat från 0.5mg Adex EOD.
Citera
2016-11-20, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite

Att du ens får någon effekt på den fjuttiga dosen är ett under. Aromasin är den svagaste AI:n på marknaden men den lämpar sig fint till milda-normala kurer.

Vad säger blodprovet?
Citera
2016-11-20, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite

Dålig sexlust är en bieffekt av både högt och lågt östrogen. Så kan mycket väl vara så att den dosen inte räcker till, vilket verkar mer troligt i detta fall.
Citera
2016-11-20, 23:03
Medlem
Citat:

Du måste använda nolvadex om du vill få effekt på gyno eftersom arimidex enbart reglerar östrogenet inte receptorerna i brösten. Mekanismen bakom gyno är komplicerad men 99% är mer eller mindre kopplat till östrogenet i ditt fall kan det vara så att just hcg kombinerat med redan högt östrogen ger en boost och slår ut dig.

Förstår inte vad du menar med bomba det är väldigt fjuttiga doser(0.25-0.50mg arimidex) du använder men du tyckte det var viktigare att fixa ordentliga bröst lagom till beach 2017

Haha rör sig värkligen inte om ngn bombning där. För tillfället ligger jag och myser på 2.5mg letro och 20mg nolva ed. En vecka in har det börjat ge effekt på mina knölar.

Låter som killen åkt på rebound gyno. I vilket fall kommer inte nolva ge någon effekt på knölarna utan enbart hindra att de utvecklas mer. Är bara att slänga in letro om man vill få bort skiten.
Citera
2016-11-20, 23:09
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneOfTheBros
Dålig sexlust är en bieffekt av både högt och lågt östrogen. Så kan mycket väl vara så att den dosen inte räcker till, vilket verkar mer troligt i detta fall.

Kan nog vara fallet, har samma problem när jag kört 0,5 ED. Kan vara produkten eller så passar adex bättre för mig om det är något?
Citera
2016-11-20, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OneOfTheBros
Haha rör sig värkligen inte om ngn bombning där. För tillfället ligger jag och myser på 2.5mg letro och 20mg nolva ed. En vecka in har det börjat ge effekt på mina knölar.

Låter som killen åkt på rebound gyno. I vilket fall kommer inte nolva ge någon effekt på knölarna utan enbart hindra att de utvecklas mer. Är bara att slänga in letro om man vill få bort skiten.

Du är extrem gubben jag hade hoppat från bron på den dosen letro

Huruvida gyno kan försvinna helt eller krympa till en spermie låter jag vara osagt även om det är fysiologiskt omöjligt enligt litteraturen. Däremot kan man ju faktiskt skatta sig lyckad om man får ner storleken så det inte syns vilket jag fått uppleva på flera av mina klienter. Apropå något tragikomiskt så var det en kille på hb som fixade brösten precis och trodde att all vävnad var borta och så började han bomba utan anti-östrogen och gissa vad....ny knöl dök upp lagom till fredagsmyset

Enbart inom muskelkulturen det finns sådan överrepresentation av ingenjörer och astronauter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in