Citat:
Ursprungligen postat av
Zissela
Reggade hon sig inte efter det där?
Kontot på Flashback registrerades
2018-mm-dd.
---
Del av förhör med D*vidsson, H*nna-Sofie;
2019-09-06 10:23 diarienr: 5000-K574218-18:
FL2: Eh... du har ju pratat lite om flashback tidigare... är du aktiv där och har läst och...
MT: Nej jag skulle inte påstå att jag är aktiv... jag har varit inne och jag har skrivit... eh... men... definitivt inte aktiv.
FL2: Mm.
MT: Jag var aktiv och försöka få dom och lägga ner tråden...
FL2: Hur gjorde du då då? Varför ska dom lägga ner?
MT: Ja jag skrev till dom som är moderator. Jag tyckte det var jättejobbigt när barnen... eh... när det kom liksom att det blev sociala... inte social... jo socialen... eh... när det anmäldes dit och att det liksom blev påverkan för dom det tyckte jag var jättejobbigt och då gjorde jag ett försök till att...
MT: Eh... lägga ner...
FL2: Har du skrivit mer än att kontakta nån för och försöka få tråden nedlagd?
MT: Eh... ja för jag har fått det återberättat igen, jag hade... jag vet att jag gjorde ett inlägg som blev raderat... eh... och sen har jag eh... fått igen... jag hade faktiskt glömt bort vad jag skrivit... eh och jag vet fortfarande inte riktigt vad det är jag skriv... jag har gjort några få inlägg ja... eh...
FL2: Genom nån användare?
MT: Mm.
FL2: Vad har du kallat dig då då?
MT: Eh... <borttaget m.h.t. 1.06>.
FL2: <borttaget m.h.t. 1.06>... och det är du som skriver då som <borttaget m.h.t. 1.06>?
MT: Mm.
FL2: Minns du vad du skrev?
MT: Jag vet eh... vad jag skrev som... eh... det inlägget som blev raderat.och som gjorde att jag blev avstängd... eh... det var efter att Stefan hade blivit nedslagen eh... när vi var på ett event... nedslagen... nerplockad ska jag säga mer...
MT: Det är mer korrekt beskrivning...
FL2: Och vad skrev du då?
MT: Ah jag... jag vet inte jag men jag... antydde till en av... dom som skriver på flashback att det var han för det... ah... har jag fått... i kanske tredjehandsuppgifter inte vet jag att det är han personen...