Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Lite kuriosa:
Förhör med Davidsson, Hanna-Sofie; 2019-08-30 11 :21 diarienr: 5000-K574218-18
De pratar om JG:
...
FL I: Jag läser inte Flashback nämligen så jag vet inte vad som står
MT: Det gör inte jag heller, det gör inte jag heller
FL 1: Men, men vad är det som han är orolig för?
MT: Folk skriver det, att dom ska ... nej, jag vet, jag vet inte vad som skrivs på Flashback, så ska jag säga utan det, det jag har fått förmedlat, eem ... är att han känner en oro att dom ska göra nånting över torpet.
Nähä? HD läser inte Flashback. Märkligt med tanke på att hon själv skrivit härinne.
Hahaha ja hon ljuger - i vanlig ordning! ”Drottningen av minnesluckor” (tack för den Beh.ass)
Förstår inte att folk tycker synd om henne och köper hennes story rakt av. Och då pratar vi om hennes lögnaktiga och ryggradslösa beteende efter mordet.
Man har de förljugna förhören (”blodbadet på Betevägen”) + den selektiva (som infinner sig så fort man berör just mordet) minnesförlusten + den gigantiska
motviljan att svara på frågor (”det tänker jag inte svara på, det tänker jag inte kommentera, det vill jag inte svara på”) + hennes överlyckliga geologgar efter mordet - ...och ändå köper man hennes offerkofta strl XXL!
Det här är en kvinna som vet vad hon vill. Smart. Inte mjuk, inte kuvad. Hon ljuger i polisförhör och ljuger rättens ledamöter rakt upp i ansiktet.
Som jag sa - inte ens NA tyckte hennes vittnesmål var särdeles trovärdigt.
GolvbrunnsHanna som tycker så mycket om att städa golvbrunnar, så de blir riktigt rena. MEN inte hemma hos dig själv dock.
MEN hemma hos exet, som är misstänkt för mordet på den hatade rivalen, bara några veckor efter de 17 blodiga slagen bakom bullerplanket.
Hanna, om du läser här - både du själv och vi vet att du ljuger. Du både läser och har skrivit på Flashback, det har du själv medgivit i annat förhör.