Citat:
Ursprungligen postat av
Smhf
Som jag skrev tidigare, jag vet inte om detta *brev* skickats till HD, jag har inte hunnit läsa allt i FUP.
Det jag postade tidigare var aktb 168 sen finns det som du skriver uppdelat i flera sidor.
Tack för att du delade med dig av källan.
Det är en väldigt komplicerad bild av vad som händer mellan de tre personerna. Jag tvivlar inte på att det blev som en maktkamp mellan HD och LW.
Att det ens blir som en sådan kamp beror förstås på att den person som kunde ha "klippt" helt, inte gör det, utan fortsätter ända in i det sista att träffa L*ena. Då för sex, men blandat med hot, RT och känslomässiga maktmedel istället för att avsluta.
Att L*ena ens har en kjol med SDs sperma på är ju ett bevis på det. För hon kan knappast ha låtit bli att tvätta kjolen sedan 2017, efter avslöjandet och blockningen.
Och att L*ena tror att det kan finnas hopp, det är något som SD håller brinnande för att han vill fortsätta att "använda" L*ena, men utan att HD får veta det. Det är det hot som SD lever med från L*enas sida.
Kanske skickade l*ena något brev till HD. Kanske var hon inte snäll. Så kan det också vara.
Men med detta vet vi inte hur det var ännu, om ingen hittar något i HDs IT-del.