2020-04-10, 13:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
De vågar nog inte genomföra det. De säger själv att de vill göra till det för tittarna.
De är alla offer därinne för en värdelös produktion som inte fattar att utrymme för paktande osv spär på människors sämsta beteenden. Det är ingen underhållning.
Medlem
xrlpyts avatar
Hoppas Martin sätter stopp för de här barnfasonerna.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nej nej, jag vill inte bråka med nån här. Alla får ha sin egen åsikt!

Nä men varför predikar du Alex när han försöker få hela gula rummet att sjunka?

Hör du vilken nivå han får dom att prata? Sno smirnoff, gömma tandborstar, like what? Sen när höll Sami på med sånna fjanteriet
2020-04-10, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det var det första som slog mig också att visst fan är det glasman
Va, var han där inne? Shit vad lik påskkärringen var Amilia. Trodde första att det var hon när hon kom gående.
2020-04-10, 13:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp, åker han på måndag, är kriget förlorat och det blir meshus

Haha hur had ni dumma jävlar tänkt att Alex ska klara sig mot Amilia, Mergim och Lennie om han sitter kommande veckor? Vad tänker ni med?

Alex åker ut mot samtliga förutom Frida, om inte mot henne oxå..
2020-04-10, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha hur had ni dumma jävlar tänkt att Alex ska klara sig mot Amilia, Mergim och Lennie om han sitter kommande veckor? Vad tänker ni med?

Alex åker ut mot samtliga förutom Frida, om inte mot henne oxå..

ja alex har väl 0 stöd om man kollar instagram facebook bla annat han kommer åka ut med huvudet före så lika bra vi röstar på honom
2020-04-10, 13:30
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Nä men varför predikar du Alex när han försöker få hela gula rummet att sjunka?

Hör du vilken nivå han får dom att prata? Sno smirnoff, gömma tandborstar, like what? Sen när höll Sami på med sånna fjanteriet

Jag gillar kaos och action. Det har varit alldeles för tråkigt i BB i år. Dessutom förtjänar inte Alex att åka ut redan på måndag. Det var Julia och Jassa som gick i rosa rummets fälla, inte Alex.

Dessutom är Sami min vinnare och jag skiter i precis allt som händer på vägen fram till 18/5. Men gärna mer kaos och action som sagt var. Gärna mycket bråk! Och gärna att någon sätter blåvalen och fjollorna Mergim och Lennie på plats rejält. Mer sånt!
2020-04-10, 13:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Hahaha Alex sket ner sig när Jäz drog upp att hon berättat för Mergim att han rösta 2p på Julia.

Alex la 1 poäng på Julia. Han hade lätt kunnat köra ut SAMI oxå har jag insett.
Köra ut? Han hade kunnat ha honom sitta nominerad, men köra ut blir värre.😀
2020-04-10, 13:32
Medlem
xrlpyts avatar
Mergim sluta glo på Lennie!
2020-04-10, 13:33
Medlem
Laddjulias avatar
Ja asså, rosa rummet har ju rövkört gula rummet sen dag 1, det är väl med all rätt att gula rummet ger tillbaka lite. Jag hoppas på drama ikväll. Hoppas de fullföljer sin plan för ikväll
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja alex har väl 0 stöd om man kollar instagram facebook bla annat han kommer åka ut med huvudet före så lika bra vi röstar på honom

Ja? Vadå lika bra vi röstar på honom? Han kommer ju ryka nästa vecka mot någon av dom i rosa? När Jassa och Julia har större chans att vinna mot rosa i en omröstning, är det smartare qtt tänka långsiktigt.

Samtliga i rosa är kvar nu, finns inget vi kan göra ändå tills nästa vecka. Och NÄSTA vecka, av dom som sitter, har Jasmine och Julia störst chans. Varför köra ut nån av dom nu isåfall?

Fattar verkligen inte hur tröga folket här är ibland. Finns vissa som fattar detta men vissa påstår att han ska stanna för att han ska köra ut Rosa rummet, HUR ska han det? Han kan inte vinna mot nån i en omröstning? Inte ens Frida.
Medlem
icons avatar
Minns när Sami och Glasman satt och reflekterade och tyckte att det var starkt att Mergim visade mer moget beteende och hade lugnat sig.
Nu ska det eldas på och skapas fram det beteendet hos Mergim igen. För mig går det inte ihop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in