2020-04-10, 10:55
Medlem
ALEX du är den som snackat skit om sami, stå för det bara. Sen ska du inte ge mergim ordet precis som du gjorde med vicky. Asså jag spyr på han. Mergim svor på sin mamma att han inte röstade på Julia och det är sant!!
2020-04-10, 10:56
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Har brevet kommit än eller är det försenat som vanligt?! 😂

Det står som CIRKA-tider, och det beror ju på vad som försiggår i huset för tillfället. De kanske vill låta de äta upp sin frukost och dessutom låta tjafs fortgå utan avbrott. Hade brevet kommit vid frullen så hade inget av detta hänt = sämre tv.

Läs nästa gång: CIRKATIDER!
Medlem
__Alez__s avatar
Stör mig så förbannat att de inte nominerade någon från pinkroom som planerat.
Jävla nötter.

Alex är en orm men han kommer från pinkroom in i gula och vill ha ut Amilia och Mergim, alla är med på det i gula men deras interna konflikter gör istället att samtliga 3 är från gula.

Idioter!
Medlem
muhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag ändrar min röst på att rädda kvar olga, hon elelr jass måste ut, vill se kriget mellan alex o mergim/amilia fortsätta!!
Samma här! Alex må vara en dålig spelare med ett kasst pokerface, däremot är den enda i nuläget som vågar sätta sig emot Amilia & hennes två hundar.
2020-04-10, 10:57
Avstängd
In med brevhelvetet era fjollor big brother!!
2020-04-10, 10:58
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Det står som CIRKA-tider, och det beror ju på vad som försiggår i huset för tillfället. De kanske vill låta de äta upp sin frukost och dessutom låta tjafs fortgå utan avbrott. Hade brevet kommit vid frullen så hade inget av detta hänt = sämre tv.

Haha ja men en cirkatid kan också vara försenad, för tidig, eller mitt i prick. Lugn nu.
Medlem
Är dom inte lite väl många deltagare för att vara 39 dagar kvar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Flera andra är ju så mycket värre (Amilia, Mergim, Jassa, Alex). Julia bjuder i alla fall på underhållning och jag tycker att hon verkar ha flera väldigt fina sidor vilket jag inte ser hos de andra jag har nämnt. Jag kommer sluta kolla när hon åker ut!
Amilia möjligtvis, men ang Julia så förstår jag inte underhållningen i att följa en oskön och omogen 30-åring som stinker WT långa vägar, så långt ifrån underhållning det går att komma, hoppats sedan första veckan att hon ska åka ut och blir lika förvånad varje gång hon blivit räddad
2020-04-10, 10:59
Medlem
Bless alla som älskar sylt ATTACK
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder

Visserligen sant, men ibland har ju saker varit försenade med timmars mellanrum på dessa ”cirkatider”.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Samma här! Alex må vara en dålig spelare med ett kasst pokerface, däremot är den enda i nuläget som vågar sätta sig emot Amilia & hennes två hundar.
Japp, åker han på måndag, är kriget förlorat och det blir meshus
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Haha ja men en cirkatid kan också vara försenad, för tidig, eller mitt i prick. Lugn nu.

Hahaha jaa men för fan, klagas på dessa förseningar vareviga jävla daaag!! Bästa för en själv är att inte förvänta sig att de kommer "i tid" så bryr man sig inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in