2020-04-10, 13:10
Medlem
icons avatar
Bra att Sami tar upp det Amilia sagt om Alex om att han vänder kappan efter vinden. Det stämmer ju.
2020-04-10, 13:11
Medlem
kommer bli drama ikväll enligt alex
2020-04-10, 13:12
Medlem
icons avatar
Alex kan inte svara när Sami tar upp de sakerna. Säger bara att det ska smälla ikväll. Som att det är något han kan använda mot Am. Vi som kollar liven vet ju att hon har rätt och han gör bara bort sig om han nekar till det.
2020-04-10, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sami drar sig själv långt ned i skitet nu när han går med på direkt mobbning mot rosa rummet. Det kommer INTE gå hem hos tittarna runt om. För fan Sami BACKA UT från rummet, gå inte på Kongo och Skrik-Jassas taktik! De har inte högre IQ än 15 tillsammans.
Ja, jag börjar nästa ogilla Sami när han hänger på det här. Kan de sluta snacka så mycket skit? Planerar att göra kaos och vara uttryckligen elaka mot Frida genom att på ett elakt sätt avslöja att de rosa vill ha kvar henne bara för att hon är enkel att stå mot i röstningen. Nej, nu får det gula rummet ge sig. Snälla BB, visa Amilia när hon berättar historier istället!!!
Medlem
icons avatar
Alex undviker frågan, säger inte emot att han skulle ge Jullan poäng. Riktar om mot att han sagt att Am är nr 1.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Har tittat väldigt sparsamt i protest sedan havsmonstret från Lilla Essingen räddades kvar i den riggade röstningen och varit avstängd härifrån ett tag så vem ska man rädda kvar på måndag om man vill åstadkomma så mycket olustkänslor för fetbulan Amilia så möjligt?

Ja om man vill totalt döda Amilias hybris så har Alex ingen funktion i tävlingen längre. Han kommer ändå inte köra ut henne någon vecka alls, vi fick det rätt bevisat när Amilia vann immuniteten i veckan, spyr.

Så Amilia kommer köra ut Alex oavsett nästa vecka. Jasmine och Julia + Sami är dom som kan 100% köra ut Amilia nästa vecka. Punkt slut.

Alex och Frida är absolut svagast där i huset, change my mind? Kör ut han så tidigt det går-
2020-04-10, 13:14
Medlem
__Alez__s avatar
Hatade det här snacket innan finalveckan drog igång.
Men så mycket värre nu när nomineringar dragit igång, så mycket hat och äckligt beteende.

Man blir helt slut i huvudet av att titta på detta.
2020-04-10, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Har tittat väldigt sparsamt i protest sedan havsmonstret från Lilla Essingen räddades kvar i den riggade röstningen och varit avstängd härifrån ett tag så vem ska man rädda kvar på måndag om man vill åstadkomma så mycket olustkänslor för fetbulan Amilia så möjligt?

Samma här. Tänker på den dagen fortfarande. Här är vad jag kommit fram till:

Vi måste skicka Jasmine på Måndag. Alex behövs ett tag till. Jag har börjat störa mig mer och mer på honom som andra här i tråden och ser gärna att han åker snart MEN:

1. Han behövs för Sami och träningen, sen verkar det nu också som att Alex ska konfrontera hela rosa gänget vilket är det bästa på länge

2. Amilia hatar honom och skulle reta gallfeber på henne nästa vecka om han blir kvar. (Hon och Mergim tror att han åker nu enligt deras ”plan”) PLUS att hon sagt att om Jasse åker skulle hon bli otroligt chockad.
2020-04-10, 13:16
Medlem
sodars avatar
Kul att se blatten i Alex dyka upp.

Nu har jag höga förväntningar på kvällen. Mer drama åt folket.
2020-04-10, 13:16
Avslutad
Hahaha Alex sket ner sig när Jäz drog upp att hon berättat för Mergim att han rösta 2p på Julia.

Alex la 1 poäng på Julia. Han hade lätt kunnat köra ut SAMI oxå har jag insett.
2020-04-10, 13:17
Medlem
riskns avatar
Alex har inte sagt att Lennie, Mergim och Amilia ska ut sedan dag ett

Fan vad han ljuger?! Han har ju varit med och svansat efter Antonia i det rosa rummet och har snackat mängder med skit om original Rainbow.
2020-04-10, 13:18
Avslutad
Alex försöker få med Sami och Julia, hela gula ner i skiten innan han åker.

Denna attityd har vi aldrig sett hos Sami, detta fuckar för Sami ju.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in