2020-04-10, 00:21
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Samma här, helt ärligt! Jävligt vidrigt detta om jag förstått det rätt.

Kan någon bekräfta detta snälla?

Va? Enda jag har sett var när Mergim höll på med Jasmines hår framför spegeln i gula rummet och kände någon lukt från Samis skjorta han brukade ha under BBK... Jasmine luktade i armhålan på den med... sedan fick han Amilia och Lennie att lukta på den.
Mergim fortsatte sedan prata skit om det på utegården med Jasmine när hon rökte och var superäcklad.
2020-04-10, 00:22
Medlem
Eagle35s avatar
[quote=Nomi121|71123324]Alex kommer åka, jassa har för mycket fans och alla samifans röstar kvar julia (om ni nu är riktiga fans).

Sen kommer julia och jassa spela ut hela rosa rummet förutom Lennie. Sen sätter dom sami mot jassa och Martin. Poff Julia och Sami och Lennie i final och Sami tar hem det. Sen går julia glas och Sami till riche och super[/QUOTE

Haha tro mig många fans från rosa rummet kommer rösta på Lennie även Antys fan och Lennie vinner 💯 Lennie har många egna fans också..
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Nej Alex kommer spela med Martin inte mot. För han har själv sagt att sami och Julia kommer alltid ta varandra

Fast oavsett vad han säger, jag tror det är större chans att Alex backar Sami än att Martin OCH Jassa gör det. Jag kanske tänker helt galet för som sagt, jag är förvirrad av allt paktande haha

Summa kardemumma: Jag vill ha ut Jassa, men jag vill samtidigt att det ska gynna Sami..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Det finns två alternativ, antingen får vi rösta på den vi vill ha kvar eller så får vi rösta på den som ska ut. Oavsett så kommer jag rösta så att det inte gynnar Jassa? Förstår du då?
Om vi ska rösta på vem som ska stanna så röstar jag Jullan.

Den här säsongen verkar det ju handla om att rädda, ville bara höra så du väljer Julia 😊 Men är det så lär ju Alex åka
2020-04-10, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Både rosa och gula är övertygade om att Frida åker direkt när hon är nominerad. Jag har lust att rädda henne oavsett vem hon är nominerad mot

Men inte mot Sami och Julia
2020-04-10, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Nej Alex kommer spela med Martin inte mot. För han har själv sagt att sami och Julia kommer alltid ta varandra
Är inte så säker på att han kommer göra det då han vill ha ut flodkon mest av allt och det tror jag inte att Martin kan ändra på
2020-04-10, 00:24
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Men vet vi att hon kommer sitta mot Amelia? Nej
Har Alex stort stöd utifrån? Nej

Den största kraschen blir om Martin förlorar Jassa.
Jag hoppas och tror att Alex då går över till Sami och Julia.
Hmmm...
Martin kan nog vända till trekanten för att rädda den vuxna bebisen Lennie.
Men han vill fortfarande ha ut valen och lillflickan.
Alltså, det här är svårt. Men vi har några dagar på oss att se utvecklingen
Ja det är svårt att få ihop det. Får de inte med Frida så ser ju läget ut som nästintill kört och de kan lägga ner paktandet.
Synd att inte Frida vet hur värdelös hon är för framförallt rosa rummet.
2020-04-10, 00:26
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Den här säsongen verkar det ju handla om att rädda, ville bara höra så du väljer Julia 😊 Men är det så lär ju Alex åka

Varför ville du höra det? Haha
Inte för att jag egentligen gillar Jullan överhuvudtaget, men för Samis skull helt och hållet.
2020-04-10, 00:26
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Fast oavsett vad han säger, jag tror det är större chans att Alex backar Sami än att Martin OCH Jassa gör det. Jag kanske tänker helt galet för som sagt, jag är förvirrad av allt paktande haha

Summa kardemumma: Jag vill ha ut Jassa, men jag vill samtidigt att det ska gynna Sami..

Ahahahahh tror du verkligen på Ormen haha han kommer hugga dom som han redan gjort han hugger alla så fort han får chansen...
2020-04-10, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Men inte mot Sami och Julia

Jag vill ha kvar Sami, Julia och Frida till finalen, då dom är mina favoriter. Resten kan åka en efter en. Skiter i vilket.
2020-04-10, 00:27
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ahahahahh litar du verkligen på Ormen haha han kommer hugga dom som han redan gjort han hugger alla så fort han får chansen...

Men lägg neeeer för i helvete! Du är ju för fan besatt! Är du ett gammalt ex till "ormen"???

Måste tillägga: jag litar inte på Alex för fem jävla ören. Bara det att jag avskyr Jassa mer
2020-04-10, 00:28
Medlem
Haha kallade Jassa precis Amalia ful? ”Aldrig sett någon så ful, hon var så ful”
Skriket är snart på min topplista igen.
Snälla säg att Jassa pratade om valis?

KAN SAMI GÅ UT O GÖRA SINA FÖRBANNADE PROMENADER. Han dundrar värre än Analias regulära gångstil.
Man hör inte vad dom andra viskar om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in