2020-04-10, 00:14
Medlem
Alex kommer åka, jassa har för mycket fans och alla samifans röstar kvar julia (om ni nu är riktiga fans).

Sen kommer julia och jassa spela ut hela rosa rummet förutom Lennie. Sen sätter dom sami mot jassa och Martin. Poff Julia och Sami och Lennie i final och Sami tar hem det. Sen går julia glas och Sami till riche och super
2020-04-10, 00:15
Medlem
Jag tror att Alex måste ut då han är absolut minst populär bland alla. Jasmine och Julia har definitivt en chans att slå ut både Amilia och Mergim.
2020-04-10, 00:15
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Dom är så blåsta i sovrum1 så man tror inte att det är sant, varför inte vänta med planerna till efter måndag när en av dom lämnat?
Menlöst att diskutera och komma överens med folk som inte ens kommer finnas kvar nästa vecka.
Grejen är väl att de kommer försöka få med Frida så fort som möjligt. På måndag kan det vara för sent att börja.
2020-04-10, 00:16
Medlem
Honeyryders avatar
Jag kommer rösta för att få ut Jassa.
Tror ni inte att det är större chans att Alex backar Sami och Julia i framtiden än att Jassa och Martin gör det?
Alex kommer gå raka vägen till Sami och Julia om Jassa åker, men om Alex åker så kanske Martin får Jassa att rösta emot Jullan? Han avskyr ju henne.
Är helt förvirrad av allt detta men en sak är säker och det är att jag kommer ta chansen att försöka få ut Jassa, skulle vara så kul att se Martin utan sin fjortis och slippa höra på hennes korkade kommentarer och skrikande.

Julias och Jassas vänskap är så falsk den kan bli! Hoppas inte att någon här inne går på att de på något sätt backar varandra nu. Julia gillar inte Jassa, det har man märkt sen länge! Bara för det skrattade en stund tillsammans så betyder det nada i slutändan.
2020-04-10, 00:17
Medlem
riskns avatar
Vad gör Mergim? Kan han rapa och prata samtidigt? Jag har aldrig sett något liknande.
2020-04-10, 00:18
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nu vet de att Fridas röst kanske är avgörande nästa vecka och kommer se till så att hon röstar ''rätt''. Efter flera dagar av bittert skitsnack om Frida att hon är svag, lättmanipulerad, borde inte vara här, inte förtjänar vinsten etc... Tittarna kommer nog inte uppskatta det.

Frida röstade så som hon ville med hjärtat. Hon gillar inte Julia och inte Alex,.

Alex har undviket henne, dom ska inte tro att Frida inte betyder nåt i spelet för det gör hon också men dom har nog fattat det nu. 😂
2020-04-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Tror ni inte att det är större chans att Alex backar Sami och Julia i framtiden än att Jassa och Martin gör det?
Alex kommer gå raka vägen till Sami och Julia om Jassa åker, men om Alex åker så kanske Martin får Jassa att rösta emot Jullan? Han avskyr ju henne.
Är helt förvirrad av allt detta men en sak är säker och det är att jag kommer ta chansen att försöka få ut Jassa, skulle vara så kul att se Martin utan sin fjortis och slippa höra på hennes korkade kommentarer och skrikande.

Julias och Jassas vänskap är så falsk den kan bli! Hoppas inte att någon här inne går på att de på något sätt backar varandra nu. Julia gillar inte Jassa, det har man märkt sen länge! Bara för det skrattade en stund tillsammans så betyder det nada i slutändan.

Nej Alex kommer spela med Martin inte mot. För han har själv sagt att sami och Julia kommer alltid ta varandra
2020-04-10, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder

Hur ska du rösta för att få ut Jasmine om vi får välja mellan att rädda en av tre?
2020-04-10, 00:19
Medlem
Kan någon dra en sammanfattning av när folket (Amilia och Mergim) gjorde narr av att Sami inte sköter sin hygien?
2020-04-10, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Men jag vill också ha ut Jassa. Men hon är starkare än Alex och bör sitta mot Amelia. Tar vi ut Jassa nu så tror jag inte Alex kan ta ut Amelia. Men jag lyssnar gärna på hur du tänker.

Men vet vi att hon kommer sitta mot Amelia? Nej
Har Alex stort stöd utifrån? Nej

Den största kraschen blir om Martin förlorar Jassa.
Jag hoppas och tror att Alex då går över till Sami och Julia.
Hmmm...
Martin kan nog vända till trekanten för att rädda den vuxna bebisen Lennie.
Men han vill fortfarande ha ut valen och lillflickan.

Alltså, det här är svårt. Men vi har några dagar på oss att se utvecklingen
2020-04-10, 00:21
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hur ska du rösta för att få ut Jasmine om vi får välja mellan att rädda en av tre?

Det finns två alternativ, antingen får vi rösta på den vi vill ha kvar eller så får vi rösta på den som ska ut. Oavsett så kommer jag rösta så att det inte gynnar Jassa? Förstår du då?
Om vi ska rösta på vem som ska stanna så röstar jag Jullan.
2020-04-10, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Samma här, helt ärligt! Jävligt vidrigt detta om jag förstått det rätt.

Kan någon bekräfta detta snälla?

Hon duschade i lördags och idag, vad jag sett iaf

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in