2020-04-10, 00:07
Medlem
__Alez__s avatar
Men jävla spånhuvuden.

Nu sitter de och har samma plan som i början av veckan. Amilia, Mergim och Lennie.

Varför i HELVETE sket ni på er denna vecka? Nej nej nästa vecka nytt försök.
2020-04-10, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Jo, Kongo vill ha ut gula vilket är bättre om han stannar. Skriket från Halmstad är inget att lite på! Hon är så förvirrad och dum så hon enkelt kommer att kunna vändas mot Julia och Sami för att hennes fjollpojk vill det. Ut med skriket!

Som jag tidigare nämnde. Det är verkligen som att välja mellan pest eller kolera.
Jullan vill jag absolut inte ha ut.
Som Martin själv säger: vi har hela helgen på oss, Flashback! Vi måste stå enade även denna gång på vem vi lägger rösten och hur vi tänker kring röstningen.
2020-04-10, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Man kan ju alltid hoppas att Big Brother kör en ”2 får stanna” röstning igen.
Dock ruvar nog produktionen på den tills Analia hänger löst för att rädda fläsket.

Jag är verkligen ursinnig över hur det gula rummet totalt klantade till hela skiten när dom hade så goda marginaler.
Dom kunde lätt satt alla tre i rosa till att hänga lös.
Helt otroligt vilka korkskallar det finns.
Amolia har verkligen fått njuta ända sen start, då allt gått hennes väg.
Så korkat av gula rummet att börja rösta på varandra. Det är riktigt skrattretande. Rosa behövde inte ens anstränga sig utan de klarade det helt själva. Det roliga är att de skyller situationen på att Amilia och Mergim satt griller i huvudet på dem men de klarade av det jävligt bra själva.
2020-04-10, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Såg nåt litet klipp av det på instagram. Läste sedan på här på FB att efter Alex och Sami varit och gymmat så efter att de bytte om (kan ha varit andra kläder, än gymkläder hon luktade på) så bytte dom om.
Amilia sa något i stil med att någons kläder luktar svett och hon gick och luktade på Samis kläder för att sedan säga högt till de andra att lukta på hans kläder. För att sedan skratta och göra narr av honom för att han inte sköter hygien.
Vidrig jävla mobbar-stil!

Någon här kan säkert flika in och förklara mer specifikt hur det var.

Kommer från rätt fettkäft. Hon duschar knappt 1 gång i veckan och hon ska klaga på andras hygien i huset?! Nej nu jävlar fick detta blodet i mig att koka något extremt.
2020-04-10, 00:10
Medlem
Sami helt underbar, säger nu ”jag tänker inte köra nåt fulspel”
Medlem
riskns avatar
Gula har rätt om att Frida är en spelbricka åt rosa men nu när vi har sett snacket sedan hon bytte rum så vet vi att hon är det hos gula också. Lite ödmjukhet kommer man långt på men det har gula inte. Nu ska de säkerställa imorgon att Frida röstar rätt nästa vecka genom att säga ''sanningen''.

Bläää
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Ojsan hoppsan men det varar nog inte länge då jag inte håller med dig om att ta ut Alex före Jassa.
Men jag vill också ha ut Jassa. Men hon är starkare än Alex och bör sitta mot Amelia. Tar vi ut Jassa nu så tror jag inte Alex kan ta ut Amelia. Men jag lyssnar gärna på hur du tänker.
Medlem
Citat:
Som jag tidigare nämnde. Det är verkligen som att välja mellan pest eller kolera.
Som Martin själv säger: vi har hela helgen på oss, Flashback! Vi måste stå enade även denna gång på vem vi lägger rösten och hur vi tänker kring röstningen.
Vill inte heller ha ut Julia! Klart att vi kommer att få rösta på vem som vi vill ha kvar och min röst går självklart till Julia!
2020-04-10, 00:11
Medlem
Citat:
Kommer från rätt fettkäft. Hon duschar knappt 1 gång i veckan och hon ska klaga på andras hygien i huset?! Nej nu jävlar fick detta blodet i mig att koka något extremt.

Samma här, helt ärligt! Jävligt vidrigt detta om jag förstått det rätt.

Kan någon bekräfta detta snälla?
2020-04-10, 00:12
Bannlyst
Dom är så blåsta i sovrum1 så man tror inte att det är sant, varför inte vänta med planerna till efter måndag när en av dom lämnat?
Menlöst att diskutera och komma överens med folk som inte ens kommer finnas kvar nästa vecka.
2020-04-10, 00:12
Medlem
likebananass avatar
Citat:
AGREED. Vi måste komma överens annars är vi lika kokta.
2020-04-10, 00:14
Medlem
riskns avatar
Både rosa och gula är övertygade om att Frida åker direkt när hon är nominerad. Jag har lust att rädda henne oavsett vem hon är nominerad mot

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in