2020-04-09, 07:32
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Strunta i hur de ser ut.
Var istället glad över att de vill stoppa utbytet av svenskar i Sverige.

Andelen etniska svenskar i Sverige har minskat från 99% till endast 74% på bara 50 år.
Och utbytet accelererar.

Så skit i hur rasisterna ser ut, hjälp dem istället.

Fast just den här tråden handlar om varför just rasister ser feta, fula och efterblivna ut. TS ger tips på hur man kan se det med bara blotta ögat.
Citera
2020-04-09, 07:45
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Det finns en mall också för hur rasister ser ut och TS har beskrivit den väldigt väl. Man ser redan på utseendet hur dessa rasister tänker; i små, små cirklar och allt handlar om invandrarhat för att skyla över sina egna tillkortakommanden.

Poängen vi diskuterade var att det var motsägelsefullt men jag kan ge dig att du åtminstone inte hymlar om att du är en hycklare.

Det andra faktiskt sägas om dig också. Skapar ett konto med namnet "InteSDbliven" för att dagligen sitta och förbarma dig, göra oneliners, stavfel och hata över rasister, som f.ö. måste vara ett av våra allra minsta samhällsproblemen idag men du behöver en påhittad fiende för att få mening till ditt annars miserabla liv. Sen talar du om att andra är efterblivna autister...

Nåväl, läs länkarna jag visade tidigare och jämför sen de androgyna männen på bilderna med Expo-medarbetare som Alex Bengtsson eller Daniel Poohl, slående likt faktiskt.
Citera
2020-04-09, 07:56
Medlem
Fettsugnings avatar
Kan nämna, i förbigående, att jag har jobbat inom ett högstatusyrke där de flesta kommer i kontakt med "drägget" från den s k orten. Alla hatar och föraktar dem.
Citera
2020-04-09, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Men just utseendet var det jag tänkte på. Varför är så många feta och fula?

Haha, du ser dig i spegeln min vän. Alla som är rasister gapar inte om det på gator och torg. Du vet helt enkelt inte vem det är som önskar livet av dig. Inte sällan är den värsta rasisten den som ler och talar mjuk till dig. Kanske din granne.
Citera
2020-04-09, 08:06
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Kan nämna, i förbigående, att jag har jobbat inom ett högstatusyrke där de flesta kommer i kontakt med "drägget" från den s k orten. Alla hatar och föraktar dem.

Är du rasist, fet, ful och efterbliven? Om så är fallet så uppfyller du kriterierna TS adade upp. Annars är ditt inlägg i det närmaste obegripligt.
Citera
2020-04-09, 08:10
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Är du rasist, fet, ful och efterbliven? Om så är fallet så uppfyller du kriterierna TS adade upp. Annars är ditt inlägg i det närmaste obegripligt.
Jag förstår att det är svårt för dig att ta till dig information av en intellektuellt högre stående. Min poäng var att alla som har med svartskallar och negrer att göra till vardags blir rasister, även de i dyra kostymer. TS tes är sålunda lika efterbliven som du.
Citera
2020-04-09, 08:11
Medlem
Citat:
Förvånansvärt många rasister ser ut på det sätt TS beskriver. Det är ett oomkullrunkeligt faktum.

så det är ingen förutfattad generalisering oavsett val av sida?
Citera
2020-04-09, 08:17
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:

Hur anser du att man kan känna igen en rasist på utseendet?
Citera
2020-04-09, 08:19
Medlem
Laddjulias avatar
Må så vara, men om vi jämför med antirasiterna afa så är ju rasisterna rena fotomodellerna. Vad vill du komma fram till?
Citera
2020-04-09, 08:20
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Jag förstår att det är svårt för dig att ta till dig information av en intellektuellt högre stående. Min poäng var att alla som har med svartskallar och negrer att göra till vardags blir rasister, även de i dyra kostymer. TS tes är sålunda lika efterbliven som du.

Det är ganska vanligt att de feta, fula och tillika efterblivna rasisterna går omkring i dyra kostymer. Det skiner igenom i alla fall vilket skrot och korn de är.
Citera
2020-04-09, 08:20
Medlem
Citat:
Hur anser du att man kan känna igen en rasist på utseendet?

Det kan man. De brukar var svarta, klädda i hucklen och eller av arabtyp. Oavsett religiös tillhörighet.
Citera
2020-04-09, 08:21
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Må så vara, men om vi jämför med antirasiterna afa så är ju rasisterna rena fotomodellerna. Vad vill du komma fram till?

Att man kan berika sitt liv genom att undvika att beblanda sig med rasister. Det är bra att man tar upp här i tråden hur man känner igen dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in