Citat:
Ursprungligen postat av
vittne-x
Säg det till Tegnell och Rövfen.
Adidas-folket är urförbannade på ovanstående personer bl.a, och i no-go zonerna har vi den kraftigaste förekomsten av illegala vapen, har sett vissa som helt oblygt hållit på och meckla med sina vapen invid sina bilar.
Du kan kallt räkna med att några tar mer sig kanonerna till sjukan, och vad jag vet står sig snutens skyddsvästar ganska illa mot Kalashnikovs, då får dom ringa ut nationella insatsstyrkan, för dom kommer inte att fixa en uppretad beväpnad massa även om de skulle ha förstärkningsvapen till piketen.
Så om det är fullt och en större klan kommer farandes, kan området runt ett akutintag bli som en gammaldags västernfilm där alla kutar runt och pangar, med skillnaden att de flesta idag kör med automatvapen.Dags för akuterna att skaffa 15mm lexanfönster mao...
Trams, de här busarna skulle man kunna bura in (och utvisa) på nolltid om man hade stake.
Det du kallar för no-go-zoner är inte bara slrattretande för en polis från säg Mexiko, USA, Sydafrika, Brasilien, utan även för t.ex. fransk eller spansk polis.
De skulle garva på sig av våra fjantar till bus. Och områdena (Rosengård, Alby, Rinkeby etc) motsvarar fina medelklass-förorter i exempelvis Paris.
Du har inte sett förfall och svåra våldsdrabbade områden på riktigt. Det här jag och därför blir det här snacket komiskt för mig och andra med koll utanför den här lekparken.