2020-04-08, 21:47
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Nja. Inte så konstigt egentligen. Noah Wesström ringde SD vid 7-tiden, sa att mamma Lena var försvunnen och frågade om SD visste nåt. Sen kan ju han ha ringt HD och berättat. Därför kan det iofs stämma i tid att HD berättade det för sin chef.

Rätt ska vara rätt.
Det finns inga redovisade kontakter mellan SD och HD från det att No*h ringer SD tills HD vet att LW är försvunnen.
Citera
2020-04-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
FL2: Minns du vad du skrev?
MT: Jag vet eh .. vad jag skrev som .. eh .. det inlägget som blev raderat.och som gjorde att
jag blev avstängd .. eh .. det var efter att Stefan hade blivit nedslagen eh .. när vi var på ett
event.. nedslagen .. nerplockad ska jag säga mer ..
Konstigt faktiskt. Aldrig varit med om att nån blivit avstängd pga ett inlägg. Undrar om hon inte drar en vals där. Men varför skulle hon göra det? Knepigt.
Citera
2020-04-08, 21:51
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newcastle3030
Vänta jobbar hd på neurologin? Är patient där r nu
Då har du alla möjligheter att fråga ut henne om fallet.
Ta det lite försiktigt så att inte du också slutar dina dagar för tidigt.
Citera
2020-04-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Hmmm?
Det där måste jag kolla vidare, för jag hade en fundering kring det, men jag ska inte behöva göra det om du redan har kollat. Så jag litar på dig!

HD skyllde här på W*lma - att dottern berättat efter det att N*a ringt. Men N*a är alldeles säker på att han enbart bad om Stefans nummer och berättade inget för W*lma varför. Och första kontakten mellan SD och HD var 11.06. Så: hur kunde HD veta att Lena var försvunnen när hon berättade för sin chef mellan 7.30 och 8.00 på morgonen när de stod vid medicinvagnen på jobbet?
Citera
2020-04-08, 21:53
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Konstigt faktiskt. Aldrig varit med om att nån blivit avstängd pga ett inlägg. Undrar om hon inte drar en vals där. Men varför skulle hon göra det? Knepigt.

Det finns ju ett användarnamn samt användarens riktiga namn med i detta förhör, förmodligen har hon blivit avstängd då hon outat eller antydit något med detta namnet?
Citera
2020-04-08, 21:56
Medlem
Citat:
Det finns ju ett användarnamn samt användarens riktiga namn med i detta förhör, förmodligen har hon blivit avstängd då hon outat eller antydit något med detta namnet?
Möjligt. Halva geocatching-gänget skapade profiler härinne i maj-juni 2018 och skrev.
Citera
2020-04-08, 21:58
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Jag har ett svagt minne av jag reagerade på att någon relaterade riktiga personer i verkligheten till alias på Flashback när den personen skrev om bråket och försvarade SD.
Det kan ha varit därför hon blev avstängd.
Citera
2020-04-08, 21:59
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Jag hittade det nu, det var inte många inlägg men det ska tydligen ha raderats en del enligt fup.

Citat:
Menar att Hanna säger i fup att moderator raderat inlägg hon har gjort.
Citat:
FL2: Minns du vad du skrev?
MT: Jag vet eh .. vad jag skrev som .. eh .. det inlägget som blev raderat.och som gjorde att
jag blev avstängd .. eh .. det var efter att Stefan hade blivit nedslagen eh .. när vi var på ett
event.. nedslagen .. nerplockad ska jag säga mer ..

Hon outade en annan flashbackare i flera inlägg och blev avstängd.
https://www.flashback.org/sok/citronblomma06?sp=1&f=123
Citera
2020-04-08, 22:02
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Hon outade en annan flashbackare i flera inlägg och blev avstängd.
https://www.flashback.org/sok/citronblomma06?sp=1&f=123

Precis vad jag misstänkte då.
Citera
2020-04-08, 22:06
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
HD skyllde här på W*lma - att dottern berättat efter det att N*a ringt. Men N*a är alldeles säker på att han enbart bad om Stefans nummer och berättade inget för W*lma varför. Och första kontakten mellan SD och HD var 11.06. Så: hur kunde HD veta att Lena var försvunnen när hon berättade för sin chef mellan 7.30 och 8.00 på morgonen när de stod vid medicinvagnen på jobbet?

Jag minns det. Hon outade ju mågon.
Citera
2020-04-08, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag minns det. Hon outade ju mågon.
Var hon här inne bara i två dagar (enligt hennes nick) innan hon blev avstängd? Är inte det lite av ett rekord?
Senast redigerad av Picasso2 2020-04-08 kl. 22:18.
Citera
2020-04-08, 22:19
Medlem
Rastades avatar
Dom borde ge han livstid, sen kommer han nog vilja prata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in