2020-04-08, 00:00
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Att lukta på en annan människas kläder utan att personen vet, för att sedan börja berätta hur äcklig personen är.
För att sedan ropa in en efter en i sovrummet och be dom lukta på personens kläder och får medhåll, berättar hur illa dom tycker han luktar. Alla bekräftar att han luktar skit och ingen säger något till honom. Dom gjorde det bakom hans rygg.
Fyyfan missade när det hände men blir förbannad bara att läsa om det. Sami har inte gjort dem ett jävla skit. Vems initiativ var det?
2020-04-08, 00:00
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Att lukta på en annan människas kläder utan att personen vet, för att sedan börja berätta hur äcklig personen är.
För att sedan ropa in en efter en i sovrummet och be dom lukta på personens kläder och får medhåll, berättar hur illa dom tycker han luktar. Alla bekräftar att han luktar skit och ingen säger något till honom. Dom gjorde det bakom hans rygg.

Jag tycker det var fel 💯 men ni bryr er inte när något händer någon annan fler som blivit behandlade dåligt och mobbade i huset men ni skrattar bara då. Ni skrattar och säger massa dumma saker till dom andra i huset? Är det okej eller? Ni gör minst lika fel som skriver massa saker och skrattar åt dom
2020-04-08, 00:01
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Varför nämner du att han är alban? Vad har det med saken o göra? 😂
Han är fan så myckyt roligare än många inne i huset. Men alla har olika åsikter. Jag vill helst ha ut Martin och Alex och Jassa just nu.

Herregud, varför leker du moralens väktare för att någon kallar mergim alban? Du har ju suttit och kallat alex nigga och lite allt möjligt. Är du lite dum i huvvet?

Albanmergim är fan så mycket värre än alex
2020-04-08, 00:02
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Folk här verkar bara bli arg när det har med Sami o göra men när något sånt händer någon annan då gör det inget ingen nämner nåt, det är igen mobbning då, det är bara kul då. Haha så dubbelmorala.
För det är ett personangrepp av värsta sorten. Ingen säger att Amelia är fet eller Mergim är bög i huset. Eller annat för den delen. Att snacka skit om varandra är på gränsen till OK men det är generellt. När man börjar peka på personliga brister eller utseende som de gjorde är verkligen över gränsen och BB gör inget utan fortsätter visa detta. Det är skillnad.

Här inne går vi löst på alla i BB.
2020-04-08, 00:03
Medlem
Citat:
Varför nämner du att han är alban? Vad har det med saken o göra? 😂
Han är fan så myckyt roligare än många inne i huset. Men alla har olika åsikter. Jag vill helst ha ut Martin och Alex och Jassa just nu.
Nu kastar du väl ändå sten i glashus?! Du säger ju neger om Alex. Kan säga samma säk där då. Varför nämner du att han är neger? Vad har det med saken att göra?
2020-04-08, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Fyyfan missade när det hände men blir förbannad bara att läsa om det. Sami har inte gjort dem ett jävla skit. Vems initiativ var det?

Mergim om någon borde veta att det inte är OK! Bösta vore att säga till Sami. Av det jag sett av Sami tror jag inte att han skulle bete sig på det sättet. Riktigt lågt!
2020-04-08, 00:04
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Håller med lite i det du säger men samtidigt så ska du inte säga något. Var det inte du igår som sa att du kände alex lukt genom tv? Dubbelmoralen där alltså, det är ungefär samma sak som att dom nu gick och luktade på samis jacka.. Lika låg nivå på båda grejorna

Jo jag har sagt saker också jag säger inte att det var bra det dom gjorde när dom luktade jag tycker det var fult av dom men jag skiljer inte på Sami och dom andra. Men många andra gör det här. Och vi andra som sitter här är inte bättre nånstans och du vet vad jag menar med det.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men alltså tvättar Sami aldrig sina kläder eller vad är det frågan om?

Jodå, men han slarvar med hygienen. Efter gymmet idag gick han raka vägen och satte sig i köket. Alex å andra sidan gick direkt efter styrketräningen till badrummet för att vaska av sig.

Samis kavaj som de luktade på är nog svårtvättad därinne. Jag skulle tippa på kemtvätt för den.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
För det är ett personangrepp av värsta sorten. Ingen säger att Amelia är fet eller Mergim är bög i huset. Eller annat för den delen. Att snacka skit om varandra är på gränsen till OK men det är generellt. När man börjar peka på personliga brister eller utseende som de gjorde är verkligen över gränsen och BB gör inget utan fortsätter visa detta. Det är skillnad.

Här inne går vi löst på alla i BB.
Amilia har kallat Alex sexistisk och anabola knutte utan varning så produktionen bryr väl sig inte.
2020-04-08, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Och Idomin salva på läpparna så ä fjortisen komplett.
Vem åker dit och kastar in en Svea-mössa till henne?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Herregud, varför leker du moralens väktare för att någon kallar mergim alban? Du har ju suttit och kallat alex nigga och lite allt möjligt. Är du lite dum i huvvet?

Albanmergim är fan så mycket värre än alex

Mergim är väl Alban? Han kommer från Kosovo, ofta kallas dom för kosovolban.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu pratar Mergim och Jassa om det. Stackars Sami. Tycker ändå han duschar varje dag, men han kanske är dålig på att tvätta kläderna.

Jag tror det kan bero på att han röker och har gjort det länge, till slut kan det lukta riktigt illa i kläder.. luktar liksom mer än bara rök. Så kanske han svettats i jackan. Inte så ofta man tvättar ytterkläder heller och kan nog vara svårt att känna sin egna lukt då man är van.

Tycker synd om honom nu.. De borde istället ha sagt till Sami typ "du skulle behöva tvätta den här jackan".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in