2020-04-07, 23:49
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Vadå färga håret vitt? Vem har lurat i henne att hon skulle passa i vitt hår?

Fatta vitt hår och sedan ton av brun utan sol. Hon kommer se så ful ut.
Och Idomin salva på läpparna så ä fjortisen komplett.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Alla där inne är fittor förutom Sami. Albanfjollan har jag velat ha ut sedan dag ett.

Varför nämner du att han är alban? Vad har det med saken o göra? 😂
Han är fan så myckyt roligare än många inne i huset. Men alla har olika åsikter. Jag vill helst ha ut Martin och Alex och Jassa just nu.
Medlem
Undra hur mycket poäng ludret skulle få om hon skulle skriva HP? Jag tror ärligt talat Alex och Mergim skulle ligga på samma nivå, runt 0,4. Det får man typ om man gissar på allt. Men Jass är så pass korkad så jag tror på riktigt hon skulle få 0,2-0,4.
2020-04-07, 23:50
Medlem
Pastelclouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Seriöst? När gick de och luktade på hans kläder? Vilka jävla ägg, riktiga mobbare.

Det är mobbing på riktigt? Asså jävulen så ledsen jag blir?!
2020-04-07, 23:50
Medlem
sodars avatar
Man måste älska att Jassa säger "det ser inte så farligt ut" inför Martin, med förhoppningen om att han ska hålla med. Men han bara går förbi och säger inget. Hahaha
2020-04-07, 23:51
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Undra hur mycket poäng ludret skulle få om hon skulle skriva HP? Jag tror ärligt talat Alex och Mergim skulle ligga på samma nivå, runt 0,4. Det får man typ om man gissar på allt. Men Jass är så pass korkad så jag tror på riktigt hon skulle få 0,2-0,4.

Du tror såpass högt ändå?

Tror Amilia skulle få högst poäng iaf av dem i huset.
2020-04-07, 23:52
Medlem
Eagle35s avatar
Folk här verkar bara bli arg när det har med Sami o göra men när något sånt händer någon annan då gör det inget ingen nämner nåt, det är igen mobbning då, det är bara kul då. Haha så dubbelmorala.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-07 kl. 23:55.
2020-04-07, 23:52
Medlem
Pastelclouds avatar
Citat:
Man måste älska att Jassa säger "det ser inte så farligt ut" inför Martin, med förhoppningen om att han ska hålla med. Men han bara går förbi och säger inget. Hahaha

Hon sa även "whatever, it's over" när han gick
2020-04-07, 23:53
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Tänkte på det också hahah.. hon är så sjukt osäker på honom och så rädd för vad han ska tycka.. men samtidigt kör hon över honom totalt i alla andra anseenden.
2020-04-07, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Ja det var elakt att de ropar in fler för att lukta och håna.. "stäng dörren"
Att de från första början kände lukten är ju en sak, det måste de få säga såklart men att sprida det
Va? När hände det här?
2020-04-07, 23:55
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Det är mobbing på riktigt? Asså jävulen så ledsen jag blir?!

Nu vet inte jag vad du skrivit om Amilia innan, men hade du tyckt det vore mobbning om det handlade om att Amilia luktade illa och att de skrattade åt det?

Jag tycker det var riktigt lågt att de fick andra att lukta, och kanske även att de sa de högt.. just för de är ju inge kul för Sami att vi tittare ska veta det.
2020-04-07, 23:55
Medlem
Citat:
Vadå färga håret vitt? Vem har lurat i henne att hon skulle passa i vitt hår?

Fatta vitt hår och sedan ton av brun utan sol. Hon kommer se så ful ut.
Hon kommer att se ut som en riktig häxa. Det passar perfekt den här veckan, då ism hon flyga till Blåkulla. Dvs åka hem!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in