Citat:
Ursprungligen postat av
Svarta-Skatan
Det var Patrick som var grinig och hård, när Lyxfällan tog bort honom programledare så dog ganska mycket av programmet, nu är det så jäkla mjäkigt så det finns inte. Sen han försvann så vågar ju inte övriga programledare ställa några krav på deltagarna och då faller ju hela vitsen med lyxfällan.
Programmet har gjort sitt och borde läggas ner.
Här är ett klipp från när även Magnus blev arg:
https://youtu.be/bzTticqnZWY
Samt ja, det är så mjäkigt nu, så jag vet inte ens varför de skall skriva kontrakt om det sedan inte gäller?
Men det blir ju även roligare att titta på, när deltagarna liksom "vaknar upp" och inser att det är inte bara att anmäla sig till programmet och få allt ordnat. Som det var en deltagare som blev jättupprörd när de hotade att sälja hans hästar. Jag har för mig att det finns flera andra avsnitt också, där det tagit hus i helvete när de hotat att sälja djuren, sedan någon som blev arg när hans tv-spel skulle säljas och en massa annat, som gjorde programmet roligare att se på. Men nog även till en nyttigare upplevelse för deltagarna. För även om de nog aldrig behövde sälja sina djur, så verkade de ju vakna och ta sitt ansvar.