2020-04-07, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ja det har blivit fel 😂 det var en annan som citerade fel och nu har det blivit kaos.
Var det du som sa: Amilia lärde mig älska
2020-04-07, 02:39
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Frida har ju redan blivit påverkad av Julia när hon hade makten, julia och dom andra sa att hon skulle rädda Martin för han har större chans att åka ut så det valet var taktiktist.
Det stämmer ju det du skriver men hur tror du Frida kommer att agera nu? Kommer hon påverkas av bråket med Jullan och tänka till en gång till innan hon röstar eller följer hon planen? Nu är det helt jävla kaos så vad är egentligen planen. Jassa, Martin och Kongo verkar ha sin egen plan.
2020-04-07, 02:39
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Bussen ? Nyss var det ju genom tvn.
Är du alldeles säker på att det inte är du som luktar ?
Nu struntar vi i det. Härligt att se och höra att Amilia fortfarande ligger och kvider över att Vic åkte ut och att Alex klarade sig. Detta tog riktigt hårt på Ami. Glädjande nog

Haha du fattar vad jag menar Alex kommer hugga alla så det var inte bra att han stannade kvar. Sami fansen rädda honom och det var stort misstag och det såg ni själva också. Har alltid sagt att han är en av dom falskaste i huset.
2020-04-07, 02:40
Medlem
Visste ni förresten om att myran Anty uppmanade sina följare att rösta kvar Alex? I’m shook!
Virran berättade om det i sin live tidigare ikväll.
2020-04-07, 02:42
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Visste ni förresten om att myran Anty uppmanade sina följare att rösta kvar Alex? I’m shook!

Ja klart men tror mer att Samis fans räddade honom.
2020-04-07, 02:42
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Är du mytoman eller bara mongolid?

Jag lämnar denna här idiot.

Lågintelligent hur var det nu med det? Lär dig läsa och citera sen! Är du full eller bara naturligt dum?
Du får hur bra du vill om Amilia men du inser också att du är i kraftig minoritet här så byt kanal..
2020-04-07, 02:45
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:

Haha hon tycker om honom fotfarande efter all skit han sagt om henne och han ville ha ut henne han skrattade bakom hennes rygg när hon åkte ut men ändå så vill hon att han inte ska åka ut? Haha hon är direkt inte smart, det är sånna som henne som klagar på att män är svin när dom blir sårade . 😂
2020-04-07, 02:45
Medlem
Vem fan pratar hammarhajen Frida med? Har hon fått spritpsykos? Eller är det någon med henne där ute? Kusligt se henne babbla för sig själv

Ang. säng-kaoset.. SLÄPP DET FÖRHELVETE!
2020-04-07, 02:46
Medlem
likebananass avatar
Citat:
OMFG. Du skojar. Det var inga små nyheter. Å andra sidan så är Antys följare 90% indiska botar men ändå.
Discord GBG lade 19000 på Kongo. Lite tack vare mig för jag lobbade stenhårt för honom och nu hatar dom mig Nu när Alex backstabbade båda Jullan och Sami. Fan det känns skit just nu och jag ångrar mig men bli nog utfryst snart. Skall försöka med någon bra förklaring. Någon som kan hjälpa mig att hitta en?
2020-04-07, 02:46
Medlem
Citat:
Haha hon tycker om honom fotfarande efter all skit han sagt om henne och han ville ha ut henne han skrattade bakom hennes rygg när hon åkte ut men ändå så vill hon att han inte ska åka ut? Haha hon är direkt inte smart, det är sånna som henne som klagar på att män är svin när dom blir sårade . 😂

Tycker det gick åt båda hållen där. Men ja jag vart förvånad över att Anty bett dom rösta kvar Alex.
2020-04-07, 02:48
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Vem fan pratar hammarhajen Frida med? Har hon fått spritpsykos? Eller är det någon med henne där ute? Kusligt se henne babbla för sig själv

Ang. säng-kaoset.. SLÄPP DET FÖRHELVETE!
Fast Frida älskar ju Sami. Men det är inte hans fel. Det var ju ludret och snickaren som bjöd in Kongo.
2020-04-07, 02:51
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det stämmer ju det du skriver men hur tror du Frida kommer att agera nu? Kommer hon påverkas av bråket med Jullan och tänka till en gång till innan hon röstar eller följer hon planen? Nu är det helt jävla kaos så vad är egentligen planen. Jassa, Martin och Kongo verkar ha sin egen plan.

Jag tror Frida kommer gå ihop med rosa rummet för dom är trevligare mot henne, Och för att dom andra håller fast vid varann hårt och kör ett riktigt fult spel mot varann i gula rummet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in