2020-04-07, 02:54
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag tror Frida kommer gå ihop med rosa rummet för dom är trevligare mot henne, Och för att dom andra håller fast vid varann hårt och kör ett riktigt fult spel mot varann i gula rummet.
Har också en känsla av det. Fan skulle de dra in Kongo i rummet och fan vad jag önskar jag hade gjort ett bättre val när jag ser utfallet.
2020-04-07, 02:54
Medlem
Minns dag ett när prissumman kunde växa med ytterligare 300 000kr. Undrar hur årets produktion hade sett ut om Lisa och Glasman klarade uppdraget. - 300k för produktionen att jobba med.
2020-04-07, 02:57
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
OMFG. Du skojar. Det var inga små nyheter. Å andra sidan så är Antys följare 90% indiska botar men ändå.
Discord GBG lade 19000 på Kongo. Lite tack vare mig för jag lobbade stenhårt för honom och nu hatar dom mig Nu när Alex backstabbade båda Jullan och Sami. Fan det känns skit just nu och jag ångrar mig men bli nog utfryst snart. Skall försöka med någon bra förklaring. Någon som kan hjälpa mig att hitta en?

Jag varnade alla här inne att inte rösta på Alex för han är en orm. Jag sa klart och tydligt han surfar på Samis rygg för att få stöd av hans fans och så fort han får chansen kommer han hugga han i ryggen. Allt jag sa fick alla reda på efter han blev räddad tog inte 5 min sen började han pakata med Martin och Jassa om att köra ut alla i rosa rummet såklart för han är en Snake men han sa Sami och Julia också han skiter i vilken ordning bara dom åker ut .
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-07 kl. 03:00.
Medlem
Citat:
OMFG. Du skojar. Det var inga små nyheter. Å andra sidan så är Antys följare 90% indiska botar men ändå.
Discord GBG lade 19000 på Kongo. Lite tack vare mig för jag lobbade stenhårt för honom och nu hatar dom mig Nu när Alex backstabbade båda Jullan och Sami. Fan det känns skit just nu och jag ångrar mig men bli nog utfryst snart. Skall försöka med någon bra förklaring. Någon som kan hjälpa mig att hitta en?

Jadu Alex beteende kom som en boomer från ingenstans.
Dock är det så resterande deltagare betett sig mer eller mindre under hela sin vistelse i huset.

Att Alex nu plötsligt tar plats borde inte sticka i ögonen på nån med tanke på hur tex. Fröken Fettfeldt betett sig där inne med många andra i spetsen.

Vi gjorde helt klart RÄTT VAL genom att rösta kvar Mr. Bumbahklatt.

Och ni som vill ha ut Alex kommer att lyckas med det, så jag förstår inte denna förbannade oro!

Detta var ett nödvändigt drag att rösta kvar honom för att minska Fröken Fettfeldts allians och majoritet där inne.

Dock börjar hon håva in en ny marionettdocka på kroken och det är hammarhajen Frida. Vi får hoppas att hammarhajen Frida inte är så enkelspårig och nappar på Fröken Fettfeldts lockbete.

Vi får inte glömma bort vem det är vi i första hand vill ha ut! Jo Amilia! Vi måste alla vara införstådda och eniga kring våra beslut annars kommer allt detta arbete gå käpp rätt åt helvete.

O DÄR satte sågverket igång. Är det Lenny eller Fröken Fettfeldt som snarkar? Ironin ifall det är Fröken Fettfeldt själv som låter med tanke på all hennes snack om Alex.

Överviktiga brukar ju lätt ha en tendens att snarka mycket samt lida av sömnapné.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Minns dag ett när prissumman kunde växa med ytterligare 300 000kr. Undrar hur årets produktion hade sett ut om Lisa och Glasman klarade uppdraget. - 300k för produktionen att jobba med.
Glasman borde gjort det själv men Lisa tog kommandot och blockade glaset.
Dumt när jag såg från Tv:n hur klossarna skulle läggas. Men från Tv:n är lättare att klara det i soffan än under stress.
2020-04-07, 02:58
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Jag är neger just nu. Mina preussiska morföräldrar hade sagt raus och scheisseman. Fan känner mig besviken som fan nu.

Ta det lugnt käre bror. Vi gör alla våra misstag ibland.
Om du är bland GAIS:are och Örgrytingar förlåter dom dig säkert som de goa gubbar de är. Stroppiga IFK:are kan det vara lite värre med.

Frida kommer säkert lugna ner sig och inse att det var Snortarens och Gaphalsens fel med sovrumsincidenten.
De två har ju trots allt bara en sammanlagd IQ på ca 80.
Fast Frida är ju inte precis i toppen av näringskedjan hon heller, men hennes goda hjärta uppväger hennes övriga brister.
Jag är övertygad om att allt är glömt imorgon kväll.
2020-04-07, 03:02
Avslutad
Haha, Julia sover i saccosäcken
2020-04-07, 03:04
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Har också en känsla av det. Fan skulle de dra in Kongo i rummet och fan vad jag önskar jag hade gjort ett bättre val när jag ser utfallet.

Ormen kommer hugga alla så fort han får chansen som han själv sa han ska köra ut alla en efter en skiter i vilken ordning. Sami skyll dig själv nu och alla hans fans som rädda han....
2020-04-07, 03:04
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jadu Alex beteende kom som en boomer från ingenstans.
Dock är det så resterande deltagare betett sig mer eller mindre under hela sin vistelse i huset.

Att Alex nu plötsligt tar plats borde inte sticka i ögonen på nån med tanke på hur tex. Fröken Fettfeldt betett sig där inne med många andra i spetsen.

Vi gjorde helt klart RÄTT VAL genom att rösta kvar Mr. Bumbahklatt.

Och ni som vill ha ut Alex kommer att lyckas med det, så jag förstår inte denna förbannade oro!

Detta var ett nödvändigt drag att rösta kvar honom för att minska Fröken Fettfeldts allians och majoritet där inne.

Dock börjar hon håva in en ny marionettdocka på kroken och det är hammarhajen Frida. Vi får hoppas att hammarhajen Frida inte är så enkelspårig och nappar på Fröken Fettfeldts lockbete.

Vi får inte glömma bort vem det är vi i första hand vill ha ut! Jo Amilia! Vi måste alla vara införstådda och eniga kring våra beslut annars kommer allt detta arbete gå käpp rätt åt helvete.

O DÄR satte sågverket igång. Är det Lenny eller Fröken Fettfeldt som snarkar? Ironin ifall det är Fröken Fettfeldt själv som låter med tanke på all hennes snack om Alex.

Överviktiga brukar ju lätt ha en tendens att snarka mycket samt lida av sömnapné.

Hoppas du har rätt men nu är det tre grupper i huset. Frida gillar fortfarande Sami och Jullan men då måste de samla sig och be henne om ursäkt ärligt. Annars är hon tyvärr i Amelias händer. Sedan har vi nästa tri med Kongo falskmyntaren och ludret med sin pojkvän. Alla kommer backstabba varandra känns det som.
2020-04-07, 03:09
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
I det här fallet ger jag dig rätt hur mycket det än smärtar. Jag blir ju en pajas på Discord nu

Se till att rösta ut honom så fort du får chansen. Är alla dom irriterade på dig nu 😂
2020-04-07, 03:10
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ta det lugnt käre bror. Vi gör alla våra misstag ibland.
Om du är bland GAIS:are och Örgrytingar förlåter dom dig säkert som de goa gubbar de är. Stroppiga IFK:are kan det vara lite värre med.

Frida kommer säkert lugna ner sig och inse att det var Snortarens och Gaphalsens fel med sovrumsincidenten.
De två har ju trots allt bara en sammanlagd IQ på ca 80.
Fast Frida är ju inte precis i toppen av näringskedjan hon heller, men hennes goda hjärta uppväger hennes övriga brister.
Jag är övertygad om att allt är glömt imorgon kväll.
Tack för de värmande orden. Blåvitt är i mitt hjärta sedan jag började krypa. Kommer från arbetarklass så Örgryte var det aldrig tal om och man fick stryk på gården om man nämnde dom. Tänk på att jag växte upp på sjuttiotalet då det var spöstraff om man höll på fel lag.

Jag hoppas verkligen att som du säger Frida sansar sig och det blåser över.
Vi håller tummarna för imorgon!
2020-04-07, 03:14
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Se till att rösta ut honom så fort du får chansen. Är alla dom irriterade på dig nu 😂
Kongo kommer fan ryka så fort tillfälle ges. Det kan du ge dig fan på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in