2020-04-07, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Victoria sänder live på Instagram nu:
- Arg på Glasman då hon läste att Glsaman ville ha ut henne, tänker dra Kuken i hans ansikte om de stöter på varandra på Rische.
- Hon släppte Alexs dusch-prank ganska snabbt och menar på att det var onödigt av Amilia att älta det hela den kvällen. Hon vill att de som anmält honom för sexuella trakasserier tar bort anmälan.
- Hon medger att hon kopierade Gurkan under skräcknatten med tofflan för att försöka gå hem hos tittarna.
- På frågan varför hon var hårdare mot Alex än de övriga i hennes sovrum svarar hon att de hade en annorlunda jargong.

Plus: någon skrev att hon var Big brother-victoria med hela svenska folket nu, hon sa ”ÅH TACK vad glad jag blir att det är så!”. Det är absolut inte så.

Hon hävdade även att hon hade tagit sig till final om hon fått vara kvar idag.

Anty var också i liven och kommenterade och kallade Victoria för ”hjärtat”. Följt av ett rött hjärta.
2020-04-07, 02:29
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Du är sjuk, ja men det luktar ju har jag sagt nåt fel? Vissa tog åt sig. Varje gång någon sitter nära mig på bussen eller tåget så luktar det? Jag vet inte varför? Duscha gör dom ju säkert annars är det kaos.
Känns som du svarade till fel person. Jag vet inte vad du dillar om?
Medlem
Frida och Amilia säger att Alex är 168 cm? 168 cm syltrygg
Medlem
Citat:
Pratar du om mig nu? Jag säger ju som det är oftast luktar dom som fan, tror du själv känt lukten på tåget eller bussen någon gång.

Bussen ? Nyss var det ju genom tvn.
Är du alldeles säker på att det inte är du som luktar ?
Nu struntar vi i det. Härligt att se och höra att Amilia fortfarande ligger och kvider över att Vic åkte ut och att Alex klarade sig. Detta tog riktigt hårt på Ami. Glädjande nog
2020-04-07, 02:30
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Du är sjuk, ja men det luktar ju har jag sagt nåt fel? Vissa tog åt sig. Varje gång någon sitter nära mig på bussen eller tåget så luktar det? Jag vet inte varför? Duscha gör dom ju säkert annars är det kaos.

Jag anser att de har en svag doft av elefanthus, framförallt hanarna.
Honorna brukar dölja det med Patchulie men den tränger ändå igenom om man tvingas stå tillräckligt nära.
När kommer Snortsnickarn visa sitt rätta jag och dänga till någon av kvinnorna i huset tror ni, och vem?
Jag tror inte han vågar ge sig på Jullan, det är han för feg för och Jassa gaphals vill han spara till senare för att verkligen spöa skiten ur.
Så det blir nog tyvärr stackars lilla Butters/Frida som får smaka på hans fenomenala fightingkunskaper.
2020-04-07, 02:30
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Nu är det andra gången på 10 minuter som du kör skol-linen. Du bekräftade DIN låga IQ när du kallade Amilia för lågintelligent när hon spelade brallan av Frida.

Dags att gå tillbaka till Facebook nu va, din jävla mupp!

Har inte Facebook sorry .Men du verkar ju växlat över bara för ett par dagar sen ... Amilia är inte lågintelligent det har jag heller aldrig skrivit. Men troll som du tar väl inte reda på sånt. Hon försöker vinna fördel för att Frida är full. Vad Hon inte fattar är ju att det har ingen betydelse imorgon osmart drag..

Du kanske borde lägga dig nu btw, du kan ju alltid drömma om båvalen i din famn ...
2020-04-07, 02:31
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Tror dom tre är mer lojala mot varann än vad dom andra är i andra rummet du har själv säkert hört vad Alex ormen Martin och Jassa pratat om va? Då borde du fatta att Frida kommer ha det bättre där än i gula för där är det två pakter i stor grupp och dom kommer hugga varann kommer bli kaos där.
Ja jag så äcklad av Jassa, Martin och Alex ikväll men gläds åt att alla kommer att bli huggna i ryggen av varandra förr eller senare. Men jag tror inte Frida kommer ha det bättre med Amilia för Frida kommer inte låta sig övertalas att rösta si eller så, någonsin. Men vi får väl se.
2020-04-07, 02:31
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Känns som du svarade till fel person. Jag vet inte vad du dillar om?

Ja det har blivit fel 😂 det var en annan som citerade fel och nu har det blivit kaos.
2020-04-07, 02:32
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Hela han är fake orm jäveln skulle ha åkt ut om det inte var pågrund av Samis fans. Tror nog Samis fans är irriterande på Alex nu efter det snacket han hade med Martin och Jassa.
Ja, jag kan erkänna att jag misstog mig faktiskt och känner mig lite dum.
Medlem
geek12s avatar
Hörde ni amilias brakskit? Lol
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ja det har blivit fel 😂 det var en annan som citerade fel och nu har det blivit kaos.
jaha. Jag fattade plötsligt inget.
2020-04-07, 02:35
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Ja jag så äcklad av Jassa, Martin och Alex ikväll men gläds åt att alla kommer att bli huggna i ryggen av varandra förr eller senare. Men jag tror inte Frida kommer ha det bättre med Amilia för Frida kommer inte låta sig övertalas att rösta si eller så, någonsin. Men vi får väl se.

Frida har ju redan blivit påverkad av Julia när hon hade makten, julia och dom andra sa att hon skulle rädda Martin för han har större chans att åka ut så det valet var taktiktist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in