Citat:
Ursprungligen postat av
psvinggr94
Det är sant det du säger. Men med horisont 5+ år är det rea rea nu
Jo på lång sikt så borde det inte vara någon fara, men kan bli längre än vad man varit beredd på. Vad som än händer är det bättre än att gå all in 19 februari iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
CelenoII
Det är jättekul att vissa säger att det var uppenbart hur börsen skulle gå för 1,5 månader sedan samtidigt som de inte kan förutspå börsen nästa månad.
Nu har vi mycket bättre statistik över sjukdomen, borde vara enklare inte svårare.
Syftar du på mig? Vet inte om jag uttalat mig så. Har tyckt att det var uppenbart att ekonomin skulle ta ordentligt med stryk. Börsen däremot tycker jag är betydligt svårare att förutse och jag vet inte hur stor påverkan centralbanker och regeringar kommer ha. Däremot har jag sagt att det varit en hög fallhöjd. Hade jag varit 100% säker på en krasch av den typen vi haft så hade jag shortat, vilket jag inte gjort. Förblir skeptisk till att vi skulle nå ATH på annat än spekulation eller superinjektion på ett bra tag.
Även om man just nu vet vart sjukdomen är på väg eller vart ekonomin är på väg så kan man inte veta vart börsen ska eller när den vänder.