Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Varför var läget infekterat?
Kunde inte reviewern tala om vem av LW och HD som hade rätt?
Om HD hade rätt så skulle väl LW ha gett med sig?
Om LW hade rätt så fattar jag inte att de inte reagerar nu när HD efter mordet på LW loggar hennes cacher igen.
Är dessa reviewers kompisar med HD?
Tycker de synd om HD?
Är de rädda och oroliga för att bli mördade om de tar bort HD:s loggningar?
Vad gäller egentligen när det handlar om att logga cacher man inte har besökt?
LW hade rätt som ägare (CO, cacheowner) att ta bort fuskloggar på sina cacher.
Annars händer inget om ingen rapporterar till Groundspeak, och ibland inte då heller.
Ungefär som att fuska när man spelar golf.
Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Jag fattade det som att det var mycket fram och tillbaka och att reviewern hade försökt att få dem båda lugna ner sig. Jag kan för lite om det tekniska för att kunna svara exakt på alla frågor men jag har fattat det som att du har rätt att ta bort loggar på de cache:ar du s k gjort och äger.
Stämmer, men förutom ev svartsjuka och annat så handlar det om statistik. För maniska människor inom geocaching, där samtliga (nästan) ingick, är statistik, prestige oerhört viktigt. Nästan som ett tvångssyndrom.
Tänk på att Lenas vänner och senaste älskare JH, inte avbröt sin geocachresa till Norge bara för att Lena var försvunnen sedan drygt ett dygn.
Jepp samma JH som senare skriver tårdrypande geologgar om sin saknad av Lena. Men geocaching var viktigare, Stefan är lika manisk, men lägg till psykopat också, onska, elakhet och inbiten fuskare och lögnare.
Inte konstigt att det slutade som det gjorde.