Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
AT är en miljon gånger smartare och uppriktigare än den högerextrema fårskock som bräker ut sitt hat i denna tråd. Det mest patetiska är nog att dessa fårskallar längtar efter en "stark ledare som pekar med hela handen", samtidigt som de tycks tro att AT är en diktator på FHM.
Denna högerextrema fårskock på flashback är, givetvis, helt fixerade av "vad alla andra länder gör", utan att dessa högerextrema fårskallar har förmåga att reflektera över om olika beslut är rationella. Nej, "man skall, förstås, göra som alla andra". Gör alla andra Hitlerhälsning "så måste det vara rätt". Gillar en miljon flugor skit "så måste det vara gott".
Dessa sk. "Nationalister" är ständigt sysselsatta med att förtala Sverige och svenskarna. Dessa sk. "Patrioter" verkar ha en pervers längtan efter att en katastrof, verkligen, skall drabba Sverige,, så det sker en systemkollaps.
Sanningen om hur Sverige och svenskarna klarat denna covid-19 kris kommer vi inte att veta förrän denna pandemi blåst över. Kanske inte ens om ett halvår, då de sammanlagda samhälleliga effekterna, och inte minst folkhälsoeffekterna av coronapandemin kan ta 4 till 5 år innan de visat sig. Så tänker i alla fall Generaldirektören för FHM, och det gör han klokt i!
Hoppas inte jag akte ratt in i den 'hogerextrema farskocken' per automatik har

.
Jag tror man far slappa lite med vanster/hoger och agendor hit o dit nar det galler att forsoka rona ut vad chinos-byxan Tegnell o resten av varlden gor o inte gor.
Jag tror det ar ytterst fa som vill att en katastrof ska drabba Sverige. Inte vill jag det i alla fall. Men som manga andra, tycker jag det ar ytterst markligt att en man i Chinos-byxan Tegnells roll och med hans utbildning, att man kan ha haft sa otroligt mycket fel under sapass kort tid, i en fraga och pandemi som ar det varsta som drabbat varlden pa 100 ar.
Det tycker jag nog man kan fa tycka, oavsett om man sympatiserar med 'Djimmie' eller 'Svetsar-Steffe' eller nagonstans mittimellan.
Pa ditt inlagg later det som du per automatik redan har talat om for oss andra, att Chinos-byxan har ratt, kommer att fa ratt och att det verkligen kommer visa sig att han fick ratt.
Jag tror nog det ar manga som fortfarande hoppas och tror det, samt ratt sa manga som tror det.
Daremot ar det ju sa att valdigt manga andra kan se ett 'litet annat monster' , vilket bland annat kurvan som alltid ar plan enligt Chinos-byxan, att man nu ser att dodstalet faktiskt ar typ dubbelt sa hogt som man sagt innan och ungefar 200 andra saker.
Det fina med en demokrati ar att alla far tycka och tanka som de behagar. I alla fall i teorin. I Sverige ar det ju sa att om man inte har 'ratt asikter' enligt twitter-eliten och MSM, sa ar du antingen rasist eller nagot annat som inte ar bra for samhallet.
Jag ar inte hoger-extrem men jag kan se att sa ar fallet.
Nu tycker jag vi haller tummarna for att Anders har lyckats plana ut kurvan och allt kan forklaras nasta vecka nar han kommer tillbaks. Forst ska det vara helgledigt saklart, i en pandemi.