Citat:
Ursprungligen postat av
Rookie81
Jag har ingen ton, sluta projicera. Du använder dig av glada gubbar och kallar folk för Sverigedemokrater och att de är packade. "Sverige har god beredskap" hette det i februari. Då var det en socialminister som uttalade sig.
Att utgå ifrån att all information regeringen delger oss stämmer kanske är rätt väg att gå, vad vet jag, men jag håller mig väldigt skeptisk när de gör uttalanden om vår beredskap och antalet döda. Du kanske gör rätt?
Jo då, det hade du visst det. Men sak samma. Jag har noll minne av att ens insinuerat att du skulle vara sverigedemokrat? Jag förmodar att du är det om det tog såpass med nåt jag inte ens sagt...
Ja, jag vet att det sades att beredskapen är god. Som jag skrev. Du bröt in när jag sa att det inte mörkas, och du antydde att det gör det, specifikt angående döda och skyddsutrustning. Det första finns det inte belägg för och det andra har då iaf inte jag hört sägas.
Jag utgår inte alls från att all information vi delges av vare sig regering eller myndigheter stämmer till fullo. Det betyder inte att jag går full blown bananas och anser att om nåt inte riktigt stämmer så betyder det att dödsfall mörkas och vi är som Nordkorea. Detta sägs ofta här. Du skulle förresten varit här när Rapport togs ned från svtplay i ca 45 min häromkvällen, ojojoj...