Citat:
Ursprungligen postat av
FindAway
Gick in på förmiddagen till ett känt ställe i centrum av sthlm
Möttes av en nästan hysteriskt glad tjej
Inga kunder alls
Kom in i rummet och svidade av som vanligt
In kommer hon nästan naken och påbörjar en supererotisk massage. Jag njöt i ca10 min och vände sedan om, då slet hon av sig det lilla hon var klädd i och började en BTB som hette duga. Men hon ville inte knulla utan, så jag sa att då blir det inget. Hur hon fick på kådisen vet jag inte, men full fart blev det.
Jag kommer aldrig med en tuta på snorren så jag gav upp efter ca 15 minuter. Då ville hon suga, det gick automatiskt utan, men jag sa att om du vill att jag ska komma får du nog hålla på till annandagen, då kröp hon upp och började kela som om vi var värsta paret,
Efter ca15 min ville hon kliva på igen, men jag sa stopp, inte en gång till med kådis, då får det vara. Så det blev en trevlig pratstund i stället vilket jag var nöjd med. Hon pratade aldrig om pengar, vilket förvånade mig, men jag är generös så hon var väldigt nöjd då jag gick.
Jag har samma känsla som du,kådis är lika med evighetsknull,men i dessa sammanhang en nödvändighet.Har brutit mot den regeln några gånger och fått ångest efteråt.Tack och lov har jag inte dragit på mig någon sjukdom.