Citat:
Ursprungligen postat av
FindAway
Coronarabatt? Det är väl nu om någonsin man ska vara generös mot damerna
Kunderna tryter och affärerna går skitdåligt, ska man då pruta och bära sig åt? Snåljävlar, vi måste väl stötta branschen om vi vill ha den kvar, eller?
De får anpassa sig precis som all andra. Personligen så hade jag inte ens gått på massage med extra om jag ens fick betalt för det i dessa tider.
Servicen har blivit sämre och sämre, nu är det knapert. Vill man ha kvar sitt lyxiga leverne så får man anpassa sig efter marknaden.
Du ska nog se att de försöker ta extra betalt efter krisen.