2020-04-03, 18:43
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Nu handlar ju inte denna tråd om tokvänsterns vanföreställningar om nazihotet. Jag förstår att du gärna vill föra bort debatten på vad som hänt senaste tre decennierna, hur Sverige har prioriterat och vad man prioriterat, under en dogmatisk feministisk politisk trend. Känns det inte sådär idag att det lassats in miljoner i tex ett projekt som kallades "är trumpeten en kvinnoförtryckande fallossymbol"? Nu är detta en petitess, det har plöjts ner miljarder i feminismen, men löner och utrustning till sjukvårdare saknas. du verkar tycka att den prioriteringen är sund. Jag gör det inte. Du får stå för det.

Sverige bör och ska gå under som nation om vi inte klarar av att städa undan feminismen där den hör hemma, i toaletten.

Klistra inte på mig dina vanföreställningar och paranoia.
Citera
2020-04-03, 18:47
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abominative
Jag tycker att du ska försöka hitta saker i det jag skriver som du anser är fel och argumentera mot det. På så vis är jag mindre sexistisk än många feministkvinnor är. Feministkvinnorna anser att kvinnor är helt dumma i huvudet, att de inte ska behöva argumentera, men jag går emot den uppfattningen. Jag uppmanar kvinnorna att ta för sig och med logik försöka argumentera precis som männen gör.
Men om allt du skriver är fel så är det svårt att veta var man ska börja utan att förklara hela världen.
Har du försökt att visa din underbara logik?
Citera
2020-04-03, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Klistra inte på mig dina vanföreställningar och paranoia.
Du sitter ju och tar motsatt ståndpunkt, din integritetslösa lilla kretin! Stå för det du är!

Decennier av feminism är en av de största orsakerna till att vi idag inte har beredskap, personal i viktiga samhällsfunktioner etc. Men bered dig på att bli rätt ohipp när världen kastas in i en ekonomisk depression efter detta, ingen kommer längre lyssna till en sinnessjuk klimaketeriefittas delirium. Grattis, ditt j-a äckel!
Citera
2020-04-03, 18:53
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ja, vi kan ju kolla på vilka vetenskapliga framsteg som gjordes i Tredje Riket.
Framsteg görs ofta inom forkningsområden som staten satsar på.
Sen kan du jämföra tysksrnas tigertank som kostade mångdubbelt mer än den näst bra tanken.
De allierade och ryssarna satsade på antal och driftsäkerhet.
Pengarna som i onödan satsades på V1 och V2 utan att bidra till krigslyckan.

Vilka framsteg tänker du på?

Flygplanet meteor var ju bra men materialen för driftsäkerhet saknades.
Jag vill inte all förringa tysk ingenjörskonst, den var ypperlig.

Tänk bara krematorieugnar med kapacitet om 4300 kroppar om dygnet.
Albert Speer var väl den som fick landet att fungera.
Senast redigerad av pollenper 2020-04-03 kl. 18:56.
Citera
2020-04-03, 19:03
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Som någon skrev tidigare har hela det korrupta svenskfientliga etablissemanget deltagit i att sprida feministiskt hat. Det är en självklarhet att etablissemanget, som stjäl våra pengar varje dag, måste gå före eftersom de har makten.
Menar du Sverigedemokraterna?
Citera
2020-04-03, 19:04
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Männen dör och tidningarna skriver hur synd det är om kvinnorna. Business as usual.
Den som är död bryr sig inte så mycket.
Citera
2020-04-03, 19:11
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Du sitter ju och tar motsatt ståndpunkt, din integritetslösa lilla kretin! Stå för det du är!

Decennier av feminism är en av de största orsakerna till att vi idag inte har beredskap, personal i viktiga samhällsfunktioner etc. Men bered dig på att bli rätt ohipp när världen kastas in i en ekonomisk depression efter detta, ingen kommer längre lyssna till en sinnessjuk klimaketeriefittas delirium. Grattis, ditt j-a äckel!

Sitter du och tar dig ton!! Ditt jävla pack hur fan vågar du säga emot!!

Det vet ju för fan alla att det är psykopatmännen i toppen som försämrat välfärden. Är du helt dum i huvudet!! Jävla illuminate och frimurarpack, pedofiler allihop. Hur känns det att va en pedofiljävel. Vänta bara, vääänta bara, när skiten träffar fläcken är det er vi kommer komma efter först. Jävla svinhundar. Giljotinen åker fram igen och off with your heads, lågbegåvade fähund.
Citera
2020-04-03, 19:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Tänk bara krematorieugnar med kapacitet om 4300 kroppar om dygnet.
Albert Speer var väl den som fick landet att fungera.

Han sitter och runkar varje kväll till dessa gamla svartvita journalfilmer. Åker på "studieresa" till Auschwitz varje år för att insupa atmosfären. Titta på barnskor och resväskor på hög.
Citera
2020-04-03, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Sitter du och tar dig ton!! Ditt jävla pack hur fan vågar du säga emot!!

Det vet ju för fan alla att det är psykopatmännen i toppen som försämrat välfärden. Är du helt dum i huvudet!! Jävla illuminate och frimurarpack, pedofiler allihop. Hur känns det att va en pedofiljävel. Vänta bara, vääänta bara, när skiten träffar fläcken är det er vi kommer komma efter först. Jävla svinhundar. Giljotinen åker fram igen och off with your heads, lågbegåvade fähund.
Se där. Där är du. Sån är du.
Citera
2020-04-03, 20:16
Medlem
Citat:
Menar du Sverigedemokraterna?
Definiera "etablissemang". Vi får börja riktigt från grunden. Annars brukar ju ni i vänstern tjata om "missnöjesparti" angående SD. När vände det, med några opinionssiffror?
Citera
2020-04-03, 20:21
Medlem
Citat:
Det kanske ska stå på din gravsten när du blivit lynchad efter paradigmskiftet? Rätt coolt.
Citera
2020-04-03, 20:48
Medlem
Citat:

Anhöriga till döda bryr sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto