Citat:
Ursprungligen postat av
anetor
Han kommer definitivt inte att gå fri. HD kommer att utredas vidare.
Jag är övertygad om att du har fullständigt rätt! HD är självklart inblandad upp över öronen. Jag har mestadels varit ganska ensam om att tro det från början, men nu tror nog de flesta kloka i tråden det. Man VILL inte tro det om en mamma och sjuksköterska.
Men vi har sett hur hon låtit SD planera allt från mord på barnen och henne och hur hon har underlåtit att skydda sina barn frånd sjuka förhör och annat. Dessutom, som grädde på moset, så finns det MÄNGDER av sjuksköterskor världen över, som har mördat och seriemördat.
Hon är inblandad i en eller annan form. Jag tror dessutom att det finns en chans att hon varit med vid själva gärningen. Kanske i starten.
Dolt och städat bort bevis har hon definitivt gjort. Uppmuntrat till mordet, det tror jag hon kan ha gjort länge.
Att det har suttit poliser och antecknat och kollat SD och vittnena hela tiden, visar på att de dels förbereder sig för HR, dels fortsätter utredningen.
Jag har dessutom väldigt svårt att tro, att de inte även funnits civila poliser bland åhörarna. Poliser som har kollat både, SD, vittnen och åhörares reaktioner.
#TeamÅsaHiding